Jeg så ut døra og fikk øye på en haug av paparazzier. "hva gjør vi?" Jeg snudde meg mot Niall. Han så på Louis. "De kommer til å vekke Emily" Sa jeg og så ned på den sovende datteren min. "Jeg har en ide" Louis fortet seg ut.
Louis POV.
Jeg gikk ut og bort til paparazziene. "Dere kan prate med meg, om dere er stille når Ashley og Niall kommer ut med Emily, hun er syk og sover, så om dere er stille og ikke vekker dere skal jeg prate med dere i noen minutter" Jeg så på paparazziene. De nikket. "Fint, skal bare hente de andre så kommer jeg tilbake" Jeg fortet meg tilbake inn. "De skal være stille bare gå fort til bilen så møtes vi hjemme" Jeg så på dem. "takk kompis" Niall ga meg en klapp på skuldra. "Eleanor bare gå med de du" Jeg ga henne et kyss på kinnet før de 3 forsvant ut. Jeg fulgte etter. Paparazziene gjorde som de var fortalt og var stille. Da Eleanor, Niall og Ashley hadde satt seg i bilen snudde jeg meg mot paparazziene. "Hva vil dere vite?" Jeg så på dem. "Hvorfor er dere her?" Spurte en. "Emily var syk, men det var ikke noe alvorlig" Jeg smilte. "Stakkars" Svarte de. Wow de var faktisk ganske hyggelige i dag. "Hvordan går det med One Direction, noen planer?" Spurte en annen. "Akkurat nå har vi øvelser, intervjuer osv. Vi reiser på Tour om 3 uker" Svarte jeg. "Skal dere ha med jentene?" Paparazzien så på meg. "Emily og Ashley skal være med, Eleanor, Perrie og Emma kommer på besøk her og der" Jeg svarte så godt jeg kunne. De stilte flere spørsmål som var enkle å svare på og de gravde ikke og var heller ikke irriterende i dag. "takk for at dere hørte på meg, men nå må jeg gå" Jeg vinket til dem og smilte en siste gang mot noen kameraer før jeg gikk bort til bilen min. Da var det i orden. Emily er ikke alvorlig syk, det er bra.
Ashley POV.
Jeg møtte blikket til Eleanor i speilet. Hun smilte og lagde en grimase. Jeg fniste og ristet på hode. Niall snudde seg mot meg og så spørrende på meg. "Bare Eleanor" Jeg smilte og klemte hånda hans som lå på låret mitt mens han kjørte. Hun så ned på hendene våres og fniste. "Hva?" Jeg kikket på henne i speilet igjen. "Dere holder hender, eller tar på hverandre hele tiden, skal begynne å regne ut hvor lang tid dere klarer å være fra hverandre nå" Sa hun og blunket til meg. Niall ga fra seg en kort latter før han parkerte bilen. Jeg så ut av vinduet og fikk øye på ennå flere paparazzier. "er det mulig?" Stønnet jeg. "Jeg tar Emily, bare gå opp dere" Sa Niall og åpnet døra. "Kan dere forlate stedet, før jeg ringer politiet, jeg har en syk datter" Hørte jeg Niall si irritert. Jeg snudde meg mot Eleanor, hun bare sukket og gikk ut. Jeg fulgte etter henne. Paparazziene forlot stedet. Jeg snudde meg mot Niall som var på vei til å løfte ut Emily. Jeg snudde meg igjen og gikk inn. "Hvordan gikk det?" Harry så bekymret på oss. "Bra, hun har noe feber, og har nok vondt i magen, var ikke noe alvorlig" Jeg smilte og tok av meg skoa. "Det er bra" Harry smilte og klappet meg på skuldra. Jeg satte meg ned på sofaen og pustet ut. "Hva skal vi gjøre?" Emma la beina oppå mine. "Har ikke peiling, jeg er vil bare ligge her resten av dagen" Mumlet jeg og så på henne. Hun nikket. "Ja, det frister" Svarte hun. "Jeg går opp å legger Emily, så kommer jeg" Jeg snudde meg og så etter Niall som gikk opp trappen. "Jeg kommer ikke over hvor flink han er med henne" Sa jeg helt ut av det blå. "Ja, Niall er en god far" Emma klappet meg på føttene og smilte mot meg. Jeg nikket meg enig i det hun sa. "Og du er en flink mor" Hun blunket. Jeg bare smilte og snudde meg mot tv-en. "Ehm, seriøst?" Jeg hevet et øyebryn og pekte på tv-en. Emma rødmet og byttet kanal. "Nei, ikke bytt, det så litt gøy ut" Emma gliste og byttet tilbake til Hannah Montana. Eleanor satte seg vedsiden av meg. "Hannah Montana faktisk" Eleanor satte seg i andre enden av sofaen og så på tv-en. Jeg nikket. "Jeg er hjemme!" Ropte Louis. Jeg snudde meg mot døra og så på han. "Tusen takk Lou, hvordan gikk det?" Jeg så på han. "Bare bra, de var hyggelige i dag" Svarte han. "Det er bra, bli med å se Hannah Montana nå" svarte jeg og pekte på tv-en. Han lo og ristet på hode. "Jaja" Svarte han og satte seg vedsiden av Eleanor. "Hvor ble det av Harry?" Jeg så på Emma. "Jeg lager mat!" Hørte jeg Harry rope fra kjøkkenet. "Det han sa" Svarte Emma. "Daså" Jeg snudde meg mot tv-en igjen.
Da Hannah Montana var ferdig kom Niall ned. "Da var hun i seng" Sa han og satte seg ned og la armene rundt meg. "Det var 20 minutter" Sa Eleanor. Jeg bare ristet på hode. Emma og Louis så på Eleanor med et forvirret blikk. "Jeg tar tiden om hvor lenge de klarer å være fra hverandre uten å ta på hverandre" Sa hun og trakk på skuldrene. "Fritids mye eller?" Emma fniste og så på henne. "Tror det" Svarte hun.
Jeg skvatt da Perrie kom løpende inn ytterdøra. Hun hoppet over sofaen og landet oppå Emma. Emma stønnet i smerte og dyttet Perrie av seg. "Au, ikke kom her og drep meg, hva skjer?" Nesten ropte Emma. Perrie reiste seg opp og pekte bak meg. Jeg snudde meg og så på Zayn. Jeg hevet et øyebryn over sveisen hans. Han var full av noe i håret. "hva har du i håret?" Spurte Niall. "Perrie her, bestemte seg for å bruke håret mitt til å tømme sin gamle cola" Svarte han. Jeg ristet på hode og så ned på Perrie. "Og hva var grunnen til det?" Jeg så spørrende på henne. "Han nekta å la meg betale" Sa hun i sitt egent forsvar. Jeg smilte og ristet lett på hode. "Ohoy" Jeg snudde meg mot Zayn igjen. "Jeg tror du bør ta deg en dusj kompis" Han nikket og forsvant opp. "Det er mat!" Ropte Harry fra kjøkkenet. "perfekt" Sa jeg og spratt opp. Jeg snudde meg og fikk øye på Perrie som dreiv å lagde rare grimaser. "Du er litt sånn søt" Jeg smilte mot henne. Hun bare smilte og nikket.