Del 9

111 3 0
                                    

Niall POV.

En fantastisk vakker drøm ble brått slutt da mobilen min ringte. Jeg gjespet og strakte meg etter mobilen. Ashley ga fra seg noen lyder. Jeg tok mobilen og la den til øret. "Hallo?" Sa jeg med en trøtt stemme. "God morgen, er ei frøken som vil hjem her" Sa Mamma. "Den er grei, vi kommer og henter henne, takk for hjelpa Mamma" Jeg satte meg litt opp. "Bare kom når dere har tid" Svarte hun. Jeg pratet litt med henne før jeg la på.

Det er ganske greit at Mamma bor i London, for da kan jeg se henne mer enn jeg pleide. Og hun kan se barnebarnet sitt. Pappa og Greg bor ennå i Irland men jeg ser dem av og til. "Ash?" Hun svarte ikke. Jeg bøyde meg over henne og la leppene mine på hennes. Hun smilte og kysset med. "Fin måte å våkne på" Svarte hun og åpnet øynene. "Ja ikke sant, Mamma ringte, skal vi dra og hente Emily?" Jeg så på henne. "Ja, vi kan handle også, Eleanor skreiv handleliste i går" Ashley reiste seg opp og gikk bort til skapet.

Vi kledde oss, stelte oss og spiste før vi satte oss i bilen og kjørte til Mamma. "Takk Maura, har hun vært bråkete?" Ashley så på Mamma. "Nei, hun har vært en liten engel hele helga" Mamma smilte til oss. "Takk igjen Mamma, ha en fin dag" Jeg ga mamma et kyss på kinnet før vi gikk bort til bilen og satte setet til Emily bak. Vi kjørte til matbutikken. "Jeg tar Emily" Jeg gikk over på ander siden og løftet ut Emily. Emily så seg rundt og smilte som bare det. "Skal vi på butikken?" Jeg så ned på henne og smilte. Hun bare lo og så seg rundt.

Ashley POV.

Jeg tok ut melk og la den i kurven. "Skal vi ha pizza?" Jeg holdt opp en frossen pizza mot Niall. "Det kan vi" Han sto og studerte noen blader. Jeg tok 6 frossen pizzaer og la de i kurven og gikk bort til Niall. Jeg så ned på bladet han leste på.

Emily Grace Horan er mye i media til tider. Den lille 6måneder gamle jenta er kjent over hele verden på grunn av faren Niall Horan og hans band One Direction. Det var en lang artikkel som Emily og Niall. "Jeg liker ikke at hun er så mye i media" Niall la fra seg bladet å så på meg. "ikke jeg heller, men er ikke noe vi kan gjøre med dessverre" Jeg så på Emily som han holdt i armene sine.

"Unnskyld?" hørte vi noen stemmer si bak oss. Vi begge snudde oss og så på ei jente på kanskje 15. Niall smilte og svarte med et "Hei" Jenta holdt fram en papirbit. "Kan du signere?" Hun så på Niall med håpefulle øyne. Niall nikket. "Kan du ta Em?" Spurte han meg. Jeg nikket og tok imot Emily. "Emily er seriøst verdens skjønneste baby" Svarte jenta. "Tusen takk, koselig å høre" Jeg smilte. "Emily, se" Emily snudde hode mot jenta og smilte. Niall skreiv autografen og rakte arket til jenta. "Tusen takk, ha en fin dag, jeg digger dere 3" Svarte hun og fortet seg vekk.

Vi handlet ferdig og dro hjem igjen. Jeg tekstet Emma og spurte om hun ville bli med meg og Emily på shopping senere. Jeg lukket opp døra til huset og ble møtt av en heftig klinerunde med Zayn og Perrie. Jeg snudde meg og så at Niall holdt Emily over øynene. Jeg lo og så på han. "Hva? Hun er for ung til å se på sånn" Svarte han med et smil. Zayn og Perrie snudde seg mot oss. "skal si det der var nok for mine øyne" Sa jeg og så på dem. "Sorry, men jeg skal bort til i morgen" Svarte Perrie og kysset Zayn på kinnet. "Daså, kos deg" Jeg ga henne en klem. "Dere også, vi sees snart" Hun vinket og fortet seg ut døra. "du kan ta vekk hånda di nå altså" jeg dro vekk hånda til Niall fra øynene til Emily. "Du må ikke begynne med sånt før du er over 20" Hørte jeg Niall hviske til Emily. "ikke hør på han" "tror ikke hun skjønner en drit av hva noen av dere 2 sier, for å være ærlig" Eleanor smilte mot oss fra sofaen. "God morgen elg" Svarte Niall og satte seg på sofaen vedsiden av Eleanor. "Jo god morgen Sill" Gud for en gjeng. Stakkars Emily som vokser opp med disse folka.

Jeg satte meg vedsiden av Niall. Emily strakte armene mot meg. "Kan jeg ta henne?" Jeg så litt på Niall. Han smilte svakt og rakte meg Emily. Jeg tok Emily og satte henne på fanget mitt. "Se hvem som er hjemme" Louis bøyde seg over skuldra mi og kløp Emily lett i kinnet, noe som fikk henne til å le høyt. Jeg smilte av hvor søt hun er. "Hva er planene dine for i dag Ash?" Eleanor lente seg fram og så mot meg. Jeg snudde meg mot henne. "Jeg sendte en melding til Emma om hun ble med på Shopping, vil du også bli med?" Jeg så litt spørrende på henne. Hun smilte stort og nikket ivrig. "Det vil jeg gjerne" Sa hun og satte seg tilbake. "Vi skal ha en og en intervju nå snart, uten Harry siden han reiste i går" Zayn sto foran oss og kikket ned på mobilen sin. "Da bør dere kanskje dra da?" Jeg så litt på Zayn før jeg så bort på Niall som lekte med Emily som satt på fanget mitt. "først må Liam komme seg ut av rommet sitt" Svarte Zayn. "Jeg er her" Liam kom ut, tok et eple og gikk ut i gangen. Jeg så litt etter han før jeg snudde meg mot Niall. Jeg sukket. Hvorfor oppfører han seg slik? Niall trakk på skuldrene, han skjønte sikkert hva jeg mente. "Kos dere da" Jeg ga Niall et kyss på kinnet da han reiste seg. "Dere også Ash og Elg" Niall klappet Eleanor på hode før han ga meg et ordentlig kyss.

Hidden Secrets introحيث تعيش القصص. اكتشف الآن