Del 1

172 6 0
                                    

Ashley POV.

Jeg la hode ned på puta. Endelig er det stille rundt meg. Jeg snudde meg rundt og la meg godt til rette i armene til Niall. Han sover som en stein. Og jeg misunner han for det. Emily er syk, og våkner derfor veldig mye i natt. Sakte snudde jeg hode mot vekkerklokka. Halv 2. Akkurat i det øyelokkene mine var på vei ti lå lukkes kom det barnegråt fra naborommet. Jeg sukket og satte meg opp. "La meg ta henne" Niall sin arm tok tak i håndleddet mitt. Jeg snudde meg og så på han. "Du skal på jobb i morgen, bare sov" Jeg bøyde meg ned og kysset han på nesa. Han ga meg et svakt smil før jeg reiste meg opp. Jeg gikk den korte veien til barnerommet rett vedsiden av mitt og Niall sitt rom. Det verste jeg vet er å se mitt eget barn syk. Stakkars lille venn. "Emily" Jeg bøyde meg ned og løftet henne opp. "Vil du sove hos Mamma og pappa?" Jeg hvisket til henne mens jeg vugget henne i armene mine. Det tok ikke lang tid før hun roet seg. Så stille jeg klarte bar jeg Emily inn på rommet til meg og Niall. "Niall, er du ennå våken?" Jeg så ned på han. Han snudde seg mot meg og nikket. "Er det greit at hun ligger med oss?" jeg satte meg på sengen og så ned på han. Emily strakte armene mot Niall. "Emmy, Pappa må sove" Jeg la meg ned og la henne mellom oss. Niall snudde seg og så ned på Emily. "Pappa kan kose litt" Han smilte til meg før han la armen godt rundt Emily. Emily smilte og ga fra seg noen lyder. Jeg la meg nærmere dem og la armen rundt Niall.

Eleanor POV.

Jeg hadde planer om å ta opp Emily før Ashley og Niall våknet. Men hun lå ikke i sengen sin. "Tror du hun er inne hos dem?" Jeg så på Perrie mens jeg pekte på døra til Niall og Ashley. "Bare stikk hode inn" Svarte hun. Jeg nikket og åpnet døra sakte. Jeg smilte da jeg så dem. Emily var lys våken mens Ashley og Niall holdt rundt hverandre. Forsiktig bøyde jeg meg ned og løftet Emily. Niall beveget litt på seg så jeg frøs stillinga jeg sto i. Han la armene rundt Ashley og ga fra seg noen grynte lyder. Jeg la Emily godt i armene mine og bar henne ut. "Det der er bare søtt" Perrie pekte på Ash og Niall. Jeg nikket og lukket døra bak meg. "Skal du være med tante Perrie og Tante Eleanor sånn at onklene dine og Pappa kan dra på jobb?" Jeg bruker alltid en baby stemme når jeg prater til Emily. Emily smilte stort og ga fra seg en liten latter. "Kom til tante Perrie" Perrie tok henne imot mens jeg gikk for å finne flaska hennes. Da Emily fikk øye på flaska i hendene mine. Begynte hun å vri seg rundt i armene på Perrie. "Hun er lik faren sin" Perrie lo og la peke fingen i hånda hennes. Hun klemte rundt den og tok tak i håret til Perrie med den andre. En liten søt latter fylte rommet. Jeg tok ut flaska fra mikroovnen og sjekket temperaturen. Perfekt. Jeg rakte den til Perrie som tok den imot og holdt den foran Emily. Emily stirret på den som om det var noe magisk. Hun strakte armene opp mot den. Perrie ga fra seg en liten latter før hun beveget den ned og inn i munnen på Emily. Emily studerte Perrie sitt ansikt mens hun drakk melka. "Jeg har aldri sett så nydelige øyner på en baby før" Perrie så bort på meg. "Da er vi 2" Jeg smilte og så ned på øynene til Emily. De er faktisk ennå blåere enn Niall sine.

Jeg og Perrie stelte Emily og tok på henne noe søtt. Da vi hadde stelt henne og tok vi henne med ut i stua.

Jeg hørte først en vekkerklokke, så en til. Og nå var alle 5 guttene sine vekkerklokker på. Emily så seg rundt. Hun skjønner ikke helt hva som skjer. "Nå kommer snart Pappa" Jeg har Emily i fanget og holder hendene hennes mens hun ser på meg. "Er Emily med dere?" Jeg snudde meg og fikk øye på en veldig trøtt Niall. "Hun har spist, stelt seg og er nå snart klar for en liten lur" Jeg smilte mot Niall. "Dere er best, takk. Hun grein i halve natt" Niall gjespet og gnidde seg i øynene. "Hun er i fin form nå" Jeg løftet henne og rakte henne mot Niall. Niall tok henne imot og la henne inntil seg. "I dag må pappa på jobb, du klarer deg fint her med Mamma og tantene dine ikke sant?" Niall prikket henne litt på nesa sånn at hun ga fra seg en kort latter. "Sover Ash?" Jeg så på han. Han nikket. "Emily våknet i 2 tia, så Ashley hentet henne, så sovna vi i halv 3 tiden, så våkna Emily i sånn halv 5 tiden, så Ashley tok tempen på ho, da var hun litt bedre, men hun ser jo helt god ut nå" Niall så ned på datteren sin. "Vi tok tempen på henne ista, hun er frisk som en fisk" Sa Perrie og pekte på temperaturmåleren. "Hva skulle vi gjort uten dere?" Niall smilte mot oss. "Det sier jeg også, hva skulle dere gjort uten oss" Svart Perrie med et smil.

Niall POV.

Eleanor og Perrie hadde hentet Emily for at jeg og Ashley skulle få oss noe ekstra søvn. Det er godt å ha noen morgen fugler i huset. "God morgen Ni" Louis la en hånd på skuldra mi. "Og god morgen snuppa" Louis klappet Emily på hode, noe som fikk henne til å smile. "Jeg føler hun får blåere og blåere øyne for hver dag jeg" Sa Louis. Jeg så ned på de blåe øynene hennes. Hun har veldig blåe øyne, blåere enn mine. De er helt nydelige. Louis gikk bort til Eleanor og ga henne et kyss. Jeg smilte og tok med meg Emily inn på rommet. Ashley sov som en stein. Jeg satte Emily ned på gulvet mens jeg fant noen klær. Hun kan sitte, men hun klarer ikke å komme seg så langt ennå. Hun kan krabbe litt. Men ikke så langt. Da jeg var ferdig med å kle meg satte jeg meg ned på senga. "Ash, vennen" Jeg kysset Ashley på pannen. Sakte åpnet hun øynene og så på meg. "Jeg drar nå, Emily er ferdig stelt og har spist, takket være El og Perrie, Skal jeg la henne være her med deg?" Jeg løftet Emily opp på fanget mitt. Ashley smilte og nikket. Jeg la Emily ned vedsiden av Ashley. "Ha en fin dag, jeg elsker deg" Jeg bøyde meg ned og ga henne et raskt kyss. "Elsker deg også" Smilte hun. Jeg beveget meg over til andre siden hvor Emily lå. "Hade jenta mi, Pappa elsker deg" Jeg kysset henne på den lille nesen hennes. Den lille hånda hennes tok tak i håret mitt i nakken. "Au" Sa jeg og grepet hennes løsnet. Jeg smilte mot henne og hun smilte tilbake. "Hade jentene mine" Jeg kysset Ashley en gang til før jeg gikk ut til guttene.

Ashley POV.

Jeg fulgte med på at Niall gikk ut av rommet mitt. Da han hadde gått snudde jeg meg mot Emily. Hun bare lå å smilte. Jeg la armen min rundt henne og kysset henne på det myke kinnet. "Mammas goll" Jeg studerte hva hun hadde på seg. Veldig lett å se at det er Eleanor og Perrie som har kledd henne, for det er de som har kjøpt klærne. "Har tante og tante vært snille og kledd deg så fint" jeg rettet på kjolen som nå var dratt helt opp på magen hennes. "Ja, fordi vi vil ha dere med på shopping" Jeg snudde meg og så Eleanor, Perrie og Emma i døra. "Så koselig, vi er med" Jeg satte meg opp og plasserte Emily på fanget. "Da kan vi kjøpe bursdagsgave til Pappaen din" Jeg holdt hendene hennes og gynget henne fram og tilbake. "Vi kan ta henne mens du steller deg" Eleanor kom mot meg. "Supert" Jeg smilte og fulgte med på at Eleanor tok Emily fra fanget mitt. Jeg fortet meg ut på badet og satte håret opp i en strikk og sminket meg ganske naturlig. Jeg tok på meg klærne

Da jeg var ferdig med å stelle meg åpnet jeg døra og gikk bort til stua. "Dere er klare ser jeg" Jeg gikk bort til Emily som lå i vogna si. "Jepp, Emily er klar for shopping, ikke sant" Emma rufset Emily i det lille håret hun har. Emily ga fra seg en høy latter i hele rommet.

Det nye huset vi har er så nærme byen at vi ikke trenger å kjøre. Vi kan gå til Oxford street og alle butikker på bare 5 minutter. "Skal vi kanskje spise først?" Eleanor så på meg. Magen min har rumlet flere ganger på den korte gå turen. "Tror det er en god ide, Ashley sin mage roper etter mat, og Emily har ikke hatt noe annet enn melk i dag, så hun kan jo få litt baby mat" Svarte Perrie. Jeg nikket meg enig. "Vi kan gå inn her" Eleanor stoppet utenfor Starbucks. "Sykt typisk oss" jeg fniste og trillet vogna inn. Eleanor gikk bort og bestilte mens jeg satte meg ned med Emily. "Unnskyld" Jeg så opp på ei kanskje 18år gammel jenta. "Hva?" Jeg smilte mot henne. "Er du Ashley?" Hun så litt spørrende på meg. Jeg nikket og smilte. "Jeg vil bare si at du er forbildet mitt. Du er alltid så god mot Alle. Du skriver ting til Directioners om hvor mye du er imot mobbing, osv. Det gjør at vi bare blir ennå mer glad i deg. Måten du er med Emily er bare helt herlig. Jeg ser virkelig opp til deg" Hun smilte fra øre til øre. Jeg satte meg rett i stolen og så bort på henne med et smil. "Tusen takk, dette er akkurat grunnen til at jeg gjør det. Det er mange fans av guttene som sliter med mye. Jeg vil hjelpe dem. Selv om at jeg ikke hjelper dem på lik måte som guttene så prøver jeg så godt jeg kan" Akkurat da nøys Emily. "Kan jeg se henne?" Jenta så på meg. "Selvfølgelig" Jeg løftet opp Emily og satte henne på fanget. "Hun er helt nydelig" Jenta smilte og studerte Emily. Emily smilt stort mot jenta. "Hun er ikke sjenert ser jeg" Hun fniste. "Ikke i det hele tatt" Jeg lo en kort latter. "Jeg er nødt til å gå, jeg ville bare fortelle deg hvor mye du betyr" Hun smilte mot meg. "Tusen takk, setter stor pris på det" Jeg ga jenta en klem før hun forsvant.

"Hva var det?" Eleanor pekte mot jenta som var på vei ut. "Hun ville fortelle meg hvor mye jeg gjør for Directioners, siden jeg skriver mye om hvor mye jeg misliker mobbing osv" Jeg smilte og rettet blikket på maten. Nam. "Ring Dani, så kan hun også bli med" Jeg rakte Eleanor mobilen min. Hun nikket og slo nummeret til Danielle. "Hei, Vil du komme ut og shoppe med meg, Emma , Ashley og Emily?" "HVA?" "NÅR?" "Hvorfor?" "Vi kommer når vi er ferdig å spise, sees" Eleanor la på og jeg så på henne med et bekymret blikk. "Liam har slått opp med Danielle, og hun var ikke grunnen" Eleanor skar en grimase..

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now