"Slutt!" jeg heiv en sko på Louis. Han har gått de siste 20 minuttene og mobbet meg for at jeg nesten tryna inne på butikken. "Sorry, men det var helt sykt morsomt" Han lo og klappet meg på skuldra. Hvorfor er jeg så sykt klumsete? Hvem klarer å nesten tryne over en handle kurv. Jeg himlet med øynene og gikk ut av gangen. Stua var full av klær. Stativ på stativ sto på gulvet og de andre 4 guttene sto på rekke og rad og studerte de forskjellige stativene. Jeg gikk bort til Niall og så meg rundt. "Hva søren skjer her?" Jeg så på han med et hevet øye bryn. Han holdt opp en tank topp og smilte mot meg. "Turne outfit" Jeg så på stativet som det sto Niall på. "wow, stilig" Jeg tok opp en blå hettegenser og så på den. "Veldig stilig" Jeg bladde gjennom stativet og fant enda en tank topp. "Skal du gå med dette?" Jeg holdt den opp. Han nikket og tok den fra meg. "Ta den på" Jeg så på han før jeg så ned på toppen igjen.
Han dro av seg t-skjorta sånn at han sto i bar overkropp. Han dro tanktoppen over hode og så på meg. Øynene mine ble store. Den viser alt. "Niall" jeg beit meg i leppa og så på han. "Hva?" Han så ned på meg med et spørrende blikk. "Jeg vet ikke om jeg lar deg gå i den, jenter kommer til å gå bananas" Jeg rettet litt på toppen sånn at den ikke viste nipplene hans. "Slapp av vennen" Han la armene rundt meg. "Sorry, men ja" Jeg fniste og klappet han på brystet. "Da har jeg vel noe å stirre på" Jeg så opp på han med et smil. Han bare lo og så videre i stativet. Det er sikkert 10 av samme plagg. På dette stativet. "Se på denne" Niall holdt opp en dongri jakke med svarte skinnarmer. Den likte jeg. "Den var sykt kul" Jeg holdt den opp og så på den. "Med den røde, og de svarte buksene" Han pekte på klærne. "Jeg tror du kommer til å se veldig bra ut på denne turneen" Jeg hang tilbake klærne og snudde meg mot han. "Jeg er bare glad for at du og Emily skal bli med jeg" Han la armene rundt hofta mi og kysset meg. Jeg kysset han tilbake og smilte.
Det er litt trist å tenke på at de andre guttene må reise fra damene sine. Eleanor skal komme i noen uker litt senere i turneen, og Perrie og Emma kommer sånn av og til. Men Emma har skole og Perrie har Little Mix. Så det er ikke så lett for dem. Grunnen til at jeg skal være med er for at Emily trenger å være i nærheten av faren sin også. Han kan ikke være borte i så lang tid og ikke se datteren sin. Da hadde han nok vært knust. Turneen skal vare i 4 måneder. Den slutter noen dager før bursdagen til meg og Emily. Tenk at om 5 måneder er Emily allerede ett år. Det er helt sykt å tenke på. Jeg føler jeg fikk henne i går. Tiden går alt for fort. Det er også en grunn til at vi skal bli med på turneen. Emily vokser og Niall må være en del av det.
Jeg fikk øye på noe ganske komisk. Jeg dro ut kleshengeren og så på den. "Ehm Nialler?" Jeg holdt opp klesplagget. "Har du planer om å ha med deg Emily på scenen?" Jeg holdt opp et matchende antrekk i baby størrelse. "Jepp" Han tok den ut av hånda mi. "Helt lik som meg, slapp av det blir når vi skal synge en av de rolige og hun skal ha hørselvern på seg" Han holdt opp et rosa hørselvern. Jeg bare så på han og smilte. "Så søtt." Jeg hang noen kleshengere på plass og satte meg ned på sofaen.
Twitter er en plass jeg bruker mye tid. Det å svare DM's med fansen til guttene er noe av det jeg bruker mye tid på. Spesielt de jentene som sliter med ting. "Hva gjør du?" Liam satte seg ved siden av meg og så ned på skjermen. "Hjelper fansen deres" Jeg så opp på han med et smil.
"Ikke rart du ikke får hat, de elsker deg" Han stirret ned i skjermen mens jeg skriver til ei jente som blir mobbet. "Se!" Liam pekte på en twitlonger link. Jeg trykket inn på den og begynte å lese.
@1DFan242112 @AshleyMWilson er seriøst verdens herligste, søteste, nydeligste, snilleste og mest fantastiske personen jeg har sett. Alt hun gjør mot oss Directioners er helt sykt. Jeg er så glad for at Niall har henne. Hun har forandret så mange liv. Emily er verdens søteste Baby. Og hun forteller at alle gjør feil Hun forteller oss at hun ikke er perfekt for ingen er perfekte. Ashley hvis du leser dette, tusen takk for at du finnes, og for at du hjelper oss. Jeg snakker for alle Directioners i hele verden. Jeg gleder meg til å se deg i Manchester når du og guttene kommer hit. Hanna xx
"aww, det der var bare sykt søtt" Jeg så bort på Liam. "Jeg skjønner dem" Liam klappet meg på skuldra og reiste seg opp. "Jeg har jo verdens beste venninne" Han blunket og gikk tilbake til sin klesstativ.
Jeg trykket inn på twitteren hennes, followa henne og skrev henne en DM.
' Jeg leste twitlongeren din og det betyr mye når folk skriver sånt, jeg er veldig glad i Directioners, og jeg vil bare at dere skal vite at jeg alltid er her for dere, alltid. Sees i Manchester! Ashley!x '
Jeg la fra meg dataen og så bort på guttene igjen. Hvor er egentlig jentene? Åja Emma kommer senere, Perrie er borte vekk, håper ikke hun er låst inne på en do av Little Mix, jeg smilte for meg selv. Men hvor i svarten er datteren min. "Emily er med Lou, stylisten vår, hun kom hit med Lux ista og ville ta med Emily til dyreparken" Ok det var ekkelt, har han superkrefter til å lese tankene mine eller? Ooo kjæresten min er en tankeleser. Jeg bare tuller altså. Jeg nikket og skrudde på tv-en. Hvor er jentene mine? Guttene bare glor på klær og her sitter jeg.