Del 49

86 2 0
                                    

Det er kjedelig å ligge i senga og ikke kunne bevege seg. Jeg har ikke lyst til å vekke Niall, for han sover så søtt. Det er kanskje en time siden jeg våknet vil jeg tro. Da jeg våknet trodde jeg alt hadde vært en drøm helt til jeg så fingeren min. Jeg kan ennå ikke tro at jeg er forlovet. Gud og jeg gleder meg til å snakke med Eleanor. Niall ga meg tillatelse til å sende henne og de andre en kort melding, siden vi er på ferie og skal bruke tiden på oss og ikke de andre. Jeg så ned på Niall som beveget litt på seg. Ok, nå kan han våkne altså. Jeg bøyde meg ned og kysset han på kinnet. Sakte åpnet han øynene. Smilet hans fikk hjertet mitt til å smelte.

"God morgen" Han la armene rundt meg og gjespet. "God morgen" Jeg smilte og la hodet på brystet hans. "Hvor lenge har du vært våken?" Han tvinnet håret mitt mellom fingrene sine. "Jeg vet ikke" Jeg så opp på han og smilte mot han. "Du kunne ha vekt meg, du vet det?" Han strakte nakken opp og kysset meg på pannen. "Jeg vet, men du er så søt når du sover" Jeg lot fingrene gli over underarmen hans. "Det er du også" Han strakte den andre armen bort på nattbordet og tok tak i mobilen. Han så ned på den og deretter på meg. "Klokka er 10.27, hva vil du gjøre?" Han la fra seg mobilen igjen og satte seg litt opp. "Jeg vil på stranda, og få litt mer farge" Jeg satte meg opp ved siden av han og tittet ut av vinduet. Sola lyste opp og varmen stekte gjennom gardinene. Lyden av mennesker var ikke lett å unngå. Barn som ler, mennesker som har det gøy. Gud som jeg elsker denne ferien. "La oss dra på stranda, men først må vi ha frokost" Han reiste seg opp og dro hånda si gjennom det bustete håret sitt.

Jeg satte håret opp i en dult før jeg fant veien bort til kofferten min. Med meg inn på badet tok jeg med meg en bikini og en jumpsuite. "Niall kan du hjelpe meg med noe?" Jeg stakk hodet ut av døra og så bort på han. Han satte seg opp og nikket. Jeg holdt fram solkremen og smilte mot han. "Skal jeg smøre ryggen din?" Han satte beina ned ved siden av senga og kom mot meg. Jeg nikket og rakte han flaska. "Vi tar det ute, bare kle deg så går vi ned på stranda" Han tok flaska og la den i posen han har samlet håndklær og solbriller i. Jeg nikket og fant jumpsuiten min og tok den på over bikinien.

"Legg deg ned" Han pekte på solsenga han har funnet til oss. Jeg ga han et smil før jeg la meg ned på magen. Niall satte seg på rompa mi og begynte å smøre ryggen min inn i den kalde kremen. "Fryser du?" Spurte han mens han masserte kremen på skuldrene mine. "nop, det er bare den kremen som er kald" Jeg så utover havet mens han smurte meg ferdig. "Sånn, min tur" Han hoppet av meg og la seg ned på den andre solsenga. Jeg smilte og satte meg oppå han og begynte å smøre han. Sikkerhetsvakten tittet litt bort på oss i ny og ned. Mens han holdt fans unna. Det er ikke så veldig mange fans her, men noen er det. Niall har skrevet noen autografer av og til, men de er ikke like gale som hjemme i London.

"Sånn, kom" Jeg reiste meg opp og rakte fram hånden. Han tok den imot og dro seg selv opp. "Is?" Han pekte bort på en is bod. Jeg nikket og begynte å gå mot boden. Etter en lang dag på stranda bestemte vi oss for å ta en god kveld bare oss på hotellrommet. Med film og godterier. I morgen er siste dagen her og vi må bruke tiden godt nå mens vi er aleine. Så det å bare slappe av i armene til Niall og bare ligge og se tv er veldig digg. Jeg elsker Niall, og jeg har planer om å tilbringe resten av livet mitt med han. Vi er jo forlovet og vi skal tilbringe resten av livet vårt sammen. Først må vi bare gifte oss. Men det er jeg ennå for ung til. Jeg er bare 20. Snart 21.Gud jeg begynner å bli gammel. Jeg vil ikke bli eldre. Jeg vil være ung.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now