Del 38

89 3 0
                                    

Lou løftet Lux opp fra huska mens jeg løftet Emily. Vi har funnet en park hvor småbarn kan leke. Det er ikke sånn vanlig park med svære leke apparater, men sånne små. Emily og Lux stor koser seg. Emily er nokså liten men her kan hun faktisk leke litt. Jeg satte Emily ned i sandkassa ved siden av Lux. "Se på dem" Jeg satte meg ved siden av Lou mens jeg pekte på jentene våres. "De er jo bestevenner" Smilte hun mens hun studerte dem. Lux pratet som bare det. Selv om ikke alt er helt forståelig. Men Emily sitter og nikket og klapper med hendene hver gang Lux sier noe. "De klemmer!" Jeg reiste meg opp og dro fram mobilen. Jeg fikk verdens søteste bilde av dem 2.

"Se" Jeg rakte mobilen min til Lou. "Nommen" Hun studerte bilde nøye. "Ja ikke sant" Jeg tok imot mobilen igjen mens jeg satte meg ned. "Unnskyld?" Jeg snudde meg og fikk øye på en jente i 14års alderen. "Hei" Sa jeg med et lite smil. "Mitt navn er Eleana, Du er Ashley ikke sant?" Hun smilte mot meg. Jeg nikket og reiste meg opp. "Jeg vil bare si at du og Niall er verdens søteste par, og at jeg elsker dere" Jeg smilte ennå mer. Det at fans er så hyggelige med meg er helt ubeskrivelig. "Hyggelig å høre Eleana" Hun smilte og så bort på Emily og Lux. "Gud å søte de 2 er" Hun pekte på dem. "Jeg vet, de er herlige" Jeg studerte Lux og Emily litt. "Jeg vet at det ikke er sant alt det media skriver om Zayn og Perrie, håper det går bra med dem. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk alltid skal finne opp sånne rykter" Hun sukket. Jeg flyttet blikket bort på henne igjen. "Jeg vet, det ødelegger ganske mye. Det er mange som tror på det. Og det sårer Zayn veldig, Perrie også" Jeg så ned på mobilen min.

Jeg kan ikke si til en fan at Perrie og Zayn har slått opp, for det har ikke de noe med. "Jeg har aldri trodd på rykter før jeg får høre det fra personene selv, bare sånn at du vet det" Hun smilte svakt. "Til og med det med deg, Liam og Niall for et år siden" Jeg fniste. "Gud, det glemmer jeg aldri" Jeg ristet på hode og smilte svakt. Hun bare lo litt. "Folk tok jo helt av" Lo hun. Jeg nikket meg enig. "Men jeg trodde aldri på det, Men nå er jo du en av Directioners favoritter, når det kommer til guttenes kjærester" Hun smilte. "Takk for det, jeg er bare meg" Jeg smilte og flyttet blikket bort på Emily som nå lagde noen grimaser som fikk Lux til å le. "Var koselig å snakke med deg, jeg får komme meg videre" Hun snudde seg. "Eleana, vent" Hun snudde seg. "Hva er twitteren din, skal få guttene til å followe deg" Hun lyste opp som en sol. "Seriøst?" Hun så på meg med store øynene.

"Her, Liam follower meg allerede, men de 4 andre gjør ikke" Hun rakte meg en lapp med twitter navnet sitt på. Jeg la det i lomma. "Hade bra Ashley, Lou, Lux og Emily" Hun vinket. Emily så etter henne mens hun gikk.Jeg la meg ned på pleddet Lou hadde tatt med. Emily satt på magen min med en bolle i hånda som hun småspiste på. Lux gjorde akkurat det samme bare hos Lou. Lenge ble vi liggende sånn og leke med døtrene våres, mens de smilte og lo.

Det begynte å bli små kaldt ute, siden det er oktober. Så jeg satte meg opp og tittet bort på klokka. "Den er 3, konserten begynner klokka 6, kanskje vi skal gå tilbake, du må jo style de fem kjekkasene" Jeg løftet Emily, med blikket festet på Lou som plutselig ble veldig stressa. "Shit, 3 timer, shit!" Hun pakket sammen tingene i full fart mens hun stresset veldig. Jeg bare lo og ristet på hode. Hun rekker fint og stelle 5 gutter på 3 timer. "Slapp av, 3 timer er jo ikke kort tid" Jeg så bort på henne. Hun så litt på meg før hun ristet på hode. "jeg må stelle håret, sminke og style dem. Du veit hvordan de er" Hun smilte og satte Lux i vogna. Jeg gjorde det samme med Emily mens jeg nikket. "Det går nok fint" Jeg begynte å trille vogna med Lou ved min side.

"Der er dere!" Niall kom joggende mot oss. "Her er vi" Jeg smilte og stoppet vogna. "Hatt det fint?" Han ga meg et raskt kyss før han så ned på Emily, som er full av mat overalt. "Vi har hatt det veldig fint, hun er i familie med deg, synes lang vei" Jeg fniste og så ned på Emily. "Jeg vet"

"Niall, vi må gå!" Hørte jeg Harry rope. Niall snudde seg mot meg og sukket før han så ned på Emily. "Jeg må løpe, sees i fem tia?" Han så litt spørrende på meg. "Selvfølgelig" Jeg ga han et raskt kyss før han løp avgårde.

"I dag skal du se pappa'n din sin første konsert vennen" Jeg så ned på Emily mens hun smilte. "Dette er stort for han" Jeg smilte av tanken. Emily sin aller første konsert. Første konserten Niall skal ha mens Emily ser på.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now