Dagen Etter.
Harry POV.
Jeg satte fra meg baggen min i gangen. "Noen hjemme?" Jeg stakk hode inn i stua. "Bare meg" Emma snudde seg mot meg. "Bra, jeg vil snakke med deg" Jeg gikk bort til henne og satte meg ned vedsiden av henne. "Hva driver du med?" Jeg bøyde meg over henne og så ned på dataskjermen hennes. "Bare twitter" Hun snudde seg mot meg og smilte svakt. Jeg nikket svakt og møtte blikket hennes. "Hvordan gikk det i USA?" Emma så ned på dataen igjen. "joda, det gikk bra. Jeg gjorde det slutt med Taylor" Hun så opp på meg igjen. "Går det bra med deg da?" Hun smilte svakt mot meg. Jeg nikket. "Jeg har det helt fint nå, jeg ville slå opp med henne" Jeg møtte blikket hennes igjen. Emma er nydelig. Øynene, smilet, hele henne er nydelig.
Emma nikket og la fra seg dataen. "Hva ville du prate om?" Hun satte seg sånn at hun satt rett foran meg. "Ehm" Jeg klødde meg i nakken. Hun hadde blikket på meg hele tiden. "Jeg ville fortelle deg grunnen til at jeg dro" Jeg beit meg litt i leppa. Emma bare nikket, uten å ta blikket fra meg. "Jeg har følelser for deg Emma" Jeg fjernet ikke øynene mine, men tanken på hva hun kom til å svare, skremte meg. Tenk om hun ikke føler det samme. "Harry" Hun smilte. "Jeg har følelser for deg også, tro meg det har vært hardt for meg, når du var sammen med Taylor" Hun tok hånda mi. Jeg smilte som aldri før. "mener du det?" Jeg så på henne. Hun nikket og smilte mot meg. Hun la hånda på låret mitt og det var som et lyn slo ned i meg. Jeg så ned på hånda hennes før jeg flyttet blikket opp mot ansiktet hennes. Jeg bøyde meg sakte framover og Emma gjorde det samme. Fyrverkeri, bomber og sommerfugler gikk bananas da leppene våres møttes. Dette har jeg drømt om de siste 2 ukene. Endelig fikk jeg gjort det.
Ashley POV.
Jeg og Eleanor hadde vært og fikset håret hos frisøren. "Det ble drit fint" Jeg smilte mot henne og åpnet døra til stua. Det som møtte meg fikk meg til å smile. Eleanor lukket døra foran meg og dro meg rundt. "De kyssa!" Hvisket jeg. Eleanor nikket og smilte. "Men vi må jo inn der" Jeg pekte på døra. "Jeg liker ikke at vi ødelegger den fine stunden dems, men vi må det ja" Eleanor smilte og lukket opp døra. Jeg smilte av synet. Jeg kremtet og Harry og Emma hoppet fra hverandre. "Ehm, Hei" Sa Emma og flyttet noen hårstrå bak øret. "Aww, dette er bare for søtt" Jeg lente hode til side og smilte mot dem. Harry og Emma rødmet og så ned. "Ikke vær flau, vi vet alle at dere hadde følelser for hverandre og at dere begge kom til å gjøre det der før eller senere" Eleanor blunket og klappet Emma på hode før hun forsvant ut på kjøkkenet. Jeg fulgte etter Eleanor. "Guttene har tatt med seg Emily?" Eleanor så på meg. "Ser sånn ut" Jeg smilte og satte inn varene vi hadde handlet på veien. Når det er vi jentene som handler er det alltid sunne ting som havner i kjøleskapet.
Jeg hørte døra gikk opp så jeg snudde meg. Jeg fikk øye på ryggen til Niall. "Nialler!" Jeg løp bort til han og hoppet på ryggen hans. Han la hendene under beina mine og snudde hode sånn at han så opp på meg. "God dag til deg også, så fin du ble på håret" Han smilte mot meg. "Takk, Hvor er Emily?" Jeg så på han. "Perrie og Zayn tok henne med på lekeplassen, snilt hva?" Han slapp taket sånn at jeg hoppet ned på gulvet. "Jeg er glad vi ikke flyttet ut herfra, hvis ikke hadde vi ikke hatt disse folka til å ta seg av oss" Jeg smilte og satte meg på sofaen. Jeg tittet bort på Harry og Emma som la nesten oppå hverandre. Niall gjorde det samme og fikk store øyne. "Hva har jeg ikke fått med meg nå?" Niall pekte på de 2 turtelduene på sofaen. Jeg tok tak i armen hans og dro han mot meg. Jeg bøyde meg mot han og hvisket; "Harry dro til Usa for å slå opp med Taylor siden han hadde følelser for Emma" Jeg så opp på han. Han smilte og nikket. "Nialler liker" Sa han før han satte seg på sofaen. "Hvor har du vært da?" Jeg så spørrende på han. "Hos moren din, hjalp henne med noen møbler hun hadde kjøpt" Han la armen rundt meg og kysset meg på kinnet. "Så snilt av deg, hun ble vel glad?" Jeg så på han. "Vi snakket om Amanda også" Sa han og skrudde på tv-en. Jeg trakk meg litt fra han. "Hvorfor?" Jeg så på han med store øyne. Hvorfor hadde de pratet om Amanda? Hvorfor begynner Mamma plutselig å prate om henne? Etter alle de årene. "Kan vi gå opp og prate om dette?" Niall så på meg med et beende blikk. Jeg så rundt meg og merket at Harry, Emma og Eleanor stirret på oss. Jeg sukket og nikket. "Greit" Sa jeg med en små irritert tone.