Niall og guttene er i full gang med xbox spilling så her sitter jeg med Emily og ser på. Ikke akkurat det gøyeste. Men jeg har ikke akkurat noe annet å gjøre. Jeg lot blikket gå bort på klokka på veggen. Halv 7. Kanskje på tide å legge Emily. "Jeg går å legger Emily" Ingen svar. Jeg himlet meg øynene og løftet Emily med meg bort til rommet vi skulle sove på.
Jeg la meg ned med Emily og la armene rundt henne. "Guttene bryr seg ikke om oss i dag" Jeg lukket øynene for å prøve å få noe søvn. Men stemmene og hylene til guttene som spilte var alt for høy til å prøve å sove. Jeg skal la dem nye første kvelden på bussen, men om de forsetter sånn resten av turen så kommer jeg til å bli gal. Hvor er jentene mine?
Etter en halvtime åpnet jeg øynene og kikket bort på Emily. Hun sov som en engel med en hånd på kinnet og den andre på magen. "Vennen?" Hørte jeg Niall sin stemme. Jeg snudde meg mot døra og fikk øye på han. "Hvorfor har du lagt deg?" Han så på meg med et sjokkert blikk. Okei da, det er ganske unormalt meg å legge meg klokka før 7. "Jeg skulle bare ligge her litt, dere er så opptatt med Xbox at jeg ikke gadd å sitte der" Jeg ga han et smil. Han så litt på meg før han tok noen skritt inn og lukket døra bak seg. "Savner du jentene allerede?" Han la seg ned ved siden av meg og la en hånd på hofta mi. Jeg fniste og nikket. "Dere er gutter, dere gjør helt andre ting enn hva vi jenter gjør" Jeg la merke til en matbit på skjorta hans. "Og dere er grisete" Jeg fjernet matresten fra skjorta hans med tommelen. "Sorry" Han bøyde seg fram og kysset meg. Jeg smilte i kysset og trakk meg sakte unna. "Går bra" Jeg lente hode ned på brystet hans igjen.
"Blir du med ut igjen?" Han satte seg litt opp og så ned på meg. "Sikkert det" Jeg reiste meg opp og gikk med han ut til guttene igjen. Jeg fulgte etter Niall ut til resten av guttene som ennå spiller Xbox. "Hvor ble det av dere a?" Harry så opp fra mobilen sin. Han er den eneste som ikke sitter med en kontroll i hendene. "Måtte legge Emily" Jeg satte meg vedsiden av han og så ned på mobilen hans. Han melder med Emma. "Hvordan går det med Em?" Jeg så opp på han. Han sukket og la mobilen på brystet.
Jeg vet akkurat hvordan hun har det. Siden jeg hadde det ikke lett første gangen Niall reiste fra meg heller. "Det går bedre om noen dager Harry" Jeg klappet han på skuldra. "Ja, hun har Eleanor" Han smilte svakt mot meg. Jeg nikket og snudde meg mot tv-en. De spiller fifa som vanlig. Typisk disse guttene.
"Vil du spille?" Louis rakte meg kontrollen. "ellers takk" Jeg ristet på hode og rettet blikket tilbake på skjermen. "Kanskje vi skal skru av?" Spurte Zayn, jeg så bort på han og så på de andre. De så på meg. "For min del kan dere gjøre hva dere vil, men jeg kjeder meg" Jeg lente meg bakover i sofaen. "Da finner vi en film" Liam reiste seg og gikk bort til en koffert som jeg vet innholder spill, filmer og diverse ting vi kan holde på med på bussen.
Det ble uheldigvis en guttefilm. Kan ikke akkurat få viljen min når jeg er på turne med 5 gutter heller da. Liam satte på Taken 2 og satte på play. Jeg la meg ned på brystet til Niall og lot øynene falle sammen. Niall la armene rundt meg og hvisket meg i øret. "Sov du" Jeg smilte og la armen rundt han og sovnet.
Niall POV.
Jeg så ned på den sovende Ashley som ligger oppå meg. Filmen er snart ferdig, ikke at jeg har fulgt så mye med på den. Det ligger noe mye viktigere oppå meg. En person som betyr mer enn noe annet for meg. Liam reiste seg, etterfulgt av Harry. Jeg så bort på Tv-en som viste rulleteksten til filmen. "Niall, vi er framme klokka 6. Vi skal spise klokka 8, Øvelsene begynner 11 og konserten begynne klokka 6. Jeg har snakket med Lou og hun sier at hun vil ta med seg Ashley og Emily mens vi er å øver" Sa Zayn mens han ryddet opp alt rotet vi har laget rundt i rommet. "Supert" Jeg reiste meg sakte for å ikke vekke Ashley. Jeg løftet henne og bar henne inn på rommet. Etter å ha sagt god natt til de andre guttene.