"Ashley Wilson!" Eleanor kom løpende mot meg. Jeg bare sto der stiv som en stokk og glodde på henne. "Ehm, ja?" Hun bare smilte og dro opp skjorta mi. "Ser ut som at du skal kle av meg" Jeg fniste og holdt opp skjorta mens hun studerte tatoveringa. "Den er helt nydelig" Hun reiste seg og klemte meg. "Jo takk" Jeg smilte og brettet ned skjorta igjen. "Kjøpte du den gaven til Niall?" Hun så på meg med et lurt smil. Jeg smilte og nikket. "Akkurat som han vil ha den" Jeg smilte for meg selv og så ned på mobilen. "Få se bilde" Hun tok mobilen fra meg og så ned på den. "Hva gjør dere?" Jeg løftet blikket og fikk øye på Emma. "Ser på gaven Ash har kjøpt til Nialler, forresten hun har tatt tatovering" Eleanor pekte på hofta mi. Jeg sukket og nikket. "Seriøst, få se!" Emma tok tak i skjorta mi og dro den opp. Gud å folk skulle være opptatt av magen min i dag. "Ehm, hva driver dere med?" Jeg snudde meg og fikk øye på Louis og Harry. "Ashley har fått tatovering" Emma pekte på tatoveringa. "Wow, den var fin" Harry studerte den. "Hvor er Niall?" Harry flyttet blikket opp på meg. Jeg pekte på trappa. "Han er oppe og legger Emily litt" Harry nikket. "så du kjøpte gaven?" Han smilte og så spørrende på meg. Jeg nikket. "Han kommer til å elske den!" Louis klappet meg på skuldra før han gikk inn på kjøkkenet med Eleanor etter seg. "Moren din heter Emily i morgen ikke sant?" Emma la hode på skuldra til Harry mens hun så på meg. Jeg nikket. "Jepp" sa jeg og slang meg ned på sofaen. "Da blir det party" Sa hun og satte seg på den andre sofaen med Harry vedsiden av seg. "Jeg vet ikke hvorfor, men hver gang vi går ut så skjer det noe drama" Jeg fniste og så bort på Harry og Emma. De så på hverandre før de så på meg. "det skjer alltid drama med deg" Sa Harry. Jeg himlet med øynene og skrudde på tv-en.
"Perrie!" Sa jeg og pekte på skjermen. Akkurat da kom Perrie ned trappa. "Hva med meg?" Hun snudde seg mot Tv-en og så seg selv. "Gud jeg hater å se meg selv på tv" Hun holdt seg foran øynene og så snudde seg. Jeg tok armen hennes og dro henne ned på sofaen. "Au" Sa hun med en latter i stemmen. "Sitt" Sa jeg og la beina mine i fanget hennes. "Jeg er ingen hund" Sa hun og la armene i kryss. "Nei men du er en geit" Jeg blunket til henne. Hun nikket og lagde en geite stemme. Alle begynte å le. Jeg la en pute over hode og gjespet. "Jeg er trøtt, men klokka er bare 5" Sa jeg. Alle rundt meg var stille. Plutselig kjente jeg noen sette seg på meg. Jeg tok vekk puta og så at Niall satt på magen min. "Niall James Horan, få den feite ræva di vekk fra meg" Jeg prøvde å dytte han vekk. Han snudde seg mot meg. Han så såret ut. "Er jeg feit?" Han latet som han tørket vekk en tåre. Jeg bare stirret på han. Har er bare helt nydelig når han gjør sånt. "Du feit? Nei" Jeg bare ristet på hode og dro han ned mot meg. "Au, Niall sine føtter i ansiktet, ikke behagelig" Stønnet Perrie. "beklager" Mumlet jeg mens jeg presset Niall sine lepper mot mine. Niall trakk seg unna og reiste seg. Jeg trakk til meg beina og Niall satte seg vedsiden av meg. "Takk gud" Mumlet Perrie og gnidde seg på nesa. Jeg bare fniste og la hode på skuldra til Niall. "Tenk at i morgen er du 20" Jeg så opp på han. "Ja, jeg forventer god mat på senga" Han blunket til meg. "Tro meg, det skal du få" Jeg rufset han litt i håret.
Jeg hørte døra gå opp. Jeg snudde hode mot døra og fikk øye på Liam. Han bare gikk forbi oss alle og opp trappa. "Ikke tenk på det" Hvisket Niall. Jeg sukket og nikket svakt før jeg fulgte med på tv-en igjen. "MAT!" Ropte Harry. Niall var den første som spratt opp. Jeg reiste meg opp og så etter Niall. "Niall er Niall" Eleanor la armen rundt skuldra mi. Jeg fniste og nikket. Sammen gikk vi ut på kjøkkenet. "Lasagne!" Jeg satte meg ned vedsiden av Niall som allerede hadde begynt å spise. Jeg bare stirret på han. Han så opp og meg med gaffelen i den andre hånda. "hva?" Han så på meg med et skeivt smil. Jeg ristet på hodet. "Du har saus på kinnet" Jeg pekte på kinnet hans. Han tok en serviett. Jeg bøyde meg fram og kysset han på kinnet rett før han hadde tatt tak i servietten. "Den der likte jeg" Han la fra seg servietten og kysset meg på kinnet tilbake. "Som jeg sa ista, dere ser ennå like nyforelska ut" Eleanor kastet en serviett på meg. Jeg tok den opp og kastet den tilbake men traff Louis. Så Louis heiv på Niall. Og vips, MATKRIG!
"HARRY!" Jeg heiv en agurk bit på han. "ikke prøv deg!" Louis hoppet på ryggen min. "Bare sånn til informasjon, Emily ligger der oppe og griner" Liam så på meg armene i kors. Louis hoppet av ryggen min og alle var plutselig musestille. "E-e-h-eh" Jeg hostet og nikket. "Jeg skal gå opp og ta meg av henne" Jeg fortet meg forbi Liam og opp.
Niall POV.
Jeg så etter Ashley som løp opp. Jeg snudde meg mot Liam og åpnet munnen. "Takk kompis" Jeg satte meg ned på stolen igjen. Fortsatt med blikket på han. "Null problem, vi er jo familie" Sa han før han snudde seg og gikk ut døra. "Seriøst, kan en av dere prate med han i kveld eller i morgen?" Sa jeg i frustrasjon, mens jeg dro hånda gjennom håret. Jeg kjente en arm på skuldra mi. Jeg fulgte hånda og så opp på Zayn. "Jeg kan prate med han, men ikke før i morgen kveld, du har bursdag i morgen og ingenting skal skje før da" Han klappet meg på skuldra. "Takk" Jeg stupte ned på sofaen med hode først og ga fra meg et høylytt sukk. "Kan ikke alt bare være perfekt!" ropte jeg inn i puta. "Niall!" Ashley slo meg i hode. Jeg løftet hode og så Ashley med Emily. "Unnskyld, jeg mente ikke å rope" Jeg satte meg raskt opp og så fra henne til Emily. "Bare tenk litt" Hun satte seg vedsiden av meg. "Jeg lover jeg skal huske det" Jeg løftet Emily ut av hendene hennes og la henne foran meg. "Hei lille prinsessa mi" Jeg løftet henne opp og ristet henne litt, noe som fikk henne til å le. Ashley la seg ned vedsiden av meg. Jeg la Emily på brystet mitt og la armen rundt Ashley. Jeg kysset henne på pannen. En blitz gikk av og vi alle 3 flyttet hode og fikk øye på Eleanor med mobilen i hånda. "Sorry, men det der var bare for søtt, et bilde dere helt sikkert vil beholde" Eleanor rakte meg mobilen. Jeg så på bilde, et stort smil om munnen. "Send dette til meg, dette skal i samlingen vår" Sa Ashley og rakte mobilen tilbake til Eleanor. "Den er sjef!" Hun blunket og forsvant ut på kjøkkenet.