Niall flyttet blikket over på meg mens han parkerte bilen foran flyplassen. De siste 3 dagene har gått utrolig fort. Og nå er det virkelig deilig å få en ferie helt aleine med gutten jeg elsker. Vi feiret Louis sin 22 års dag og Julaften med Niall sin familie. "Klar til å gå babe?" Niall stoppet bilen og så bort på meg. "Så klar som jeg kan bli" Jeg smilte mot han mens jeg åpnet døra.
Det skal bli så deilig å komme vekk fra kalde London og komme til sol og sommer temperaturer. Niall tok kofferten vår og holdt ut hånda. Jeg flettet fingrene våres sammen. En sikkerhetsvakt kom bort til oss. Vi kan ikke reise helt aleine, men vakten som skal være med har lovet å holde avstand, så vi kan vel egentlig si at vi får være aleine.
Selv om at vi er nødt til å kontakte vakten uansett hvor vi skal og sånt så er det ikke verdens undergang. Det var flere fans på utsiden. "Kos dere på ferie, vi elsker dere" Ropte flere av dem. De får meg til å smile. Ikke så rart kanskje? Måten de behandler meg på er helt herlig. Jeg elsker virkelig denne fanbasen guttene har. "Vi elsker dere også" jeg sendte dem et slengkyss mens Niall signerte noen autografer. Da han ble ferdig flettet han fingrene med mine igjen.
*
Jeg slang meg ned på senga og så bort på Niall som satte kofferten på andre siden av rommet. Flyturen gikk fortere enn jeg hadde ventet. Været utenfor er helt ubeskrivelig. Sola steker og det er sykt varmt. "Her!" Niall heiv en bikini ved siden av meg. Han kom bort til meg og satte seg ned. "Mobilen din?" Spurte han og holdt fram hånda. "Hva skal du med den?" Jeg hevet et øyebryn mens jeg så på han. "Vi er på ferie, da skal vi ikke ha noen mobiler" Jeg smilte og rakte han mobilen min. Han gravde i lomma si og fant fram sin egen. Da han hadde funnet den la han begge mobilene våres ned på bordet. Jeg gikk inn på badet og byttet til en bikini med en tank topp og en shorts over. Jeg fikk noen sandaler av Eleanor til jul som jeg skulle bruke her så jeg festet de på beina. Solbrillene satte jeg på toppen av hodet.
Jeg smilte for meg selv før jeg åpnet døra. Jeg fikk øye på Niall som lå og leste et eller annet magasin på senga i bare badebukse. "Hva gjør du?" jeg satte meg vedsiden av han og så ned på han. Han la fra seg bladet og reiste seg opp. "Leste om hva vi skal gjøre i kveld" Svarte han mens han dro en t-skjorte over hodet. Jeg la armene rundt han og så opp på han. "Jeg tror dette blir de 4 beste dagene vi har hatt sammen" Jeg strakte meg opp og plasserte leppene mine på hans. Fingrene hans gikk gjennom håret mitt mens han kysset meg følsomt tilbake. "Jeg elsker deg, og jeg skal sørge for at denne ferien blir perfekt" Hvisket han meg i øret. "Den er allerede perfekt" Jeg kysset han på kinnet og rakte fram hånda mi som han tok imot. Sammen gikk vi nedover gangen hånd i hånd.
Sikkerhetsvakten satte seg på andre siden av bassenget og begynte å lese avisen mens jeg og Niall la tingene våres ned på hver vår solseng. Jeg løftet solbrillene fra hodet og la de på toppen av håndkleet. Niall har allerede kledd av seg t-skjorta og venter på meg. Jeg tok av meg toppen og shortsen og gikk bort til Niall. "La oss bade" Han dro meg mot seg og ga meg et kyss. "Bare du og jeg" Smilte han. "Deg og meg" Jeg smilte tilbake og hoppet utti bassenget så det sprutet på han. Han hoppet etter og svømte mot meg. "Du er nydelig" hvisket han mens han la armene rundt meg. "Takk, du er ikke så vært du heller" Jeg blunket til han og sprutet litt vann på han. Han så på meg med et ondskapsfullt blikk. Før jeg visste ordet av det dro han meg under vann. Jeg åpnet øynene og så rett inn i hans. De nydelige blåe øynene hans gliset i vannet. Han la hånda på kinnet mitt og dro meg inn i et kyss som varte i noen sekunder før vi begge fortet oss til overflaten for å få luft. "wow" Jeg la armene rundt nakken hans og han la armene rundt meg.