Jeg våknet av at en dør gikk opp og igjen. Sakte flyttet jeg armen til Niall vekk fra kroppen min. Jeg dro dyna vekk og reiste meg opp. Jeg listet meg bort til døra, åpnet den og gikk ut. Jeg hørte fottrinn komme mot trappa. Jeg gikk sakte nedover gangen og fikk øye på Liam. "Liam?" Sa jeg lavt. Han løftet blikket og så rett på meg. "Mhm" Svarte han kort. "Kan vi prate?" Jeg pekte ned trappen. Han sukket og nikket. "Kom" Jeg tok armen hans og dro han med meg ned trappa. "Sett deg" Jeg pekte på sofaen. Jeg satte meg ned og Liam satte seg vedsiden av meg. Jeg studerte han nøye. Han så ikke lei seg ut, han så heller ikke glad ut. Jeg kan ikke se hvordan han føler seg nå. Han ser helt vekke ut. "Liam? Kan du fortelle meg hva som skjer?" Jeg så på han, han så ned på hendene sine og lot hendene gå opp i håret. Han dro hendene gjennom håret og sukket. "Jeg vet ikke" Svarte han kort. "Du vet ikke?" Jeg hevet et øyebryn. Han bare nikket og så ut vinduet. "Liam? Hvorfor slo du opp med Danielle?" Jeg tok skuldra hans og dro i den sånn at han satt rettet mot meg. "Jeg mistet følelsene for henne, det er ikke noe annet, okei?" Han så litt sint ut. Jeg slapp taket og stirret på han i noen sekunder. "Liam, du har vært helt rar, kan du plis fortelle meg hva som er galt" Sa jeg etter en kort tid med stillhet. Liam er ikke personen til å bli sint. Dette er ikke den Liam jeg er glad i. "Jeg vil ikke prate om det, bare la meg være" Det var alt han sa før han reiste seg og gikk opp trappa. Jeg ble sittende der og se etter han. Hva er galt med han?
Jeg reiste meg opp etter noen minutter og gikk tilbake på rommet mitt. "Hvor ble det av deg?" Niall satte seg opp og så på meg. Jeg sukket og lukket døra bak meg. "Prata med Liam" Svarte jeg og gikk bort til senga. "Hva sa han?" Niall så på meg med et spørrende blikk. "Ikke en dritt, han ble sur også bare stakk han, forteller i morgen, jeg er trøtt" Mumlet jeg før jeg la meg under dyna. "Greit, sov godt" Hvisket han og la armene rundt meg. Jeg la hode mitt på brystet hans og kysset han på halsen. Brystet hans hevet seg mens han lo fniste. "Jeg elsker deg" "Jeg elsker deg også jenta mi"
Harry POV.
Jeg våknet tidlig i dag, så jeg tenkte jeg kunne ta meg av Emily denne morgenen. Jeg reiser til USA for å være med Taylor denne uke, så jeg får ikke sett Emily og de andre på en uke. Jeg lukket sakte opp døra til rommet til Emily. Hun lå å sprellet i sengen sin. "Kom til onkel Haz" Sa jeg og løftet henne opp. Hun smilte og pratet noe på babyspråk. "Onkel skjønner ikke hva du babler om, men jeg er helt enig" Jeg prikket henne litt på nesen, noe som fikk henne til å le. Jeg stelte henne, matet henne, takk gud hun ikke trenger brystmelk, for jeg har dessverre ikke bryster. Jeg tok en skje av baby grøten, bare for å smake. Ugh, så ekkelt. Jeg skar en grimase. "Prøver deg på baby mat?" Eleanor satte seg ned på andre siden av bordet. "Ehm, ja. Det smaker forferdelig" Jeg skar en grimase og la fra meg skjea. "Jeg skal tvinge alle ut på byen i kveld" Eleanor tok et bit av et eple mens hun smilte. "Hva med Emily?" Jeg hevet et øyebryn. "Det er lørdag i dag, og Allison og Maura tar Emily annenhver lørdag, din tulling" "Sant det, hadde glemt det" Jeg fniste og så ned på Emily som hadde det veldig gøy med å leke med skjorta mi. "Jeg går å setter Emily i lekegrinden så lager jeg noe mat til alle" Sa jeg mens jeg reiste meg. Jeg gikk bort til lekegrinden og plasserte Emily der og gikk bort til kjøkkenet og begynte å lage mat.
Niall POV.
Jeg våknet av at noen stirret på meg. Sakte åpnet jeg det ene øyet og hoppet en meter vekk. Harry hadde vært på centimeters avstand fra ansiktet mitt. Jeg landet oppå Ashley, som stønnet av smerte. "Au!" Sa hun og satte seg opp. "HARRY!" Ropte jeg. "Sorry, men det er mat" Han lo og smilte litt før han forlot rommet. Jeg snudde meg mot Ashley som gned seg over armen. "Sorry" jeg la armene rundt henne og dro henne inntil meg. "ikke din feil" Hun smilte svakt og lente hode på skuldra mi. "Han sa det var mat, så skal vi gå ned?" Jeg så litt spørrende på henne. Hun tok mobilen og så ned på den. "Klokka er 11:23 så jeg tror de har tatt seg av Emily allerede" Hun smilte svakt og reiste seg opp fra senga. "Hva skulle vi gjort uten dem?" Jeg dro en t-skjorte over hode og tok på meg et par joggebukser. Jeg fulgte med på at Ashley satte opp håret. "Magen din er flat igjen" Jeg la armene rundt hofta hennes. Hun så ned på seg selv og smilte. "Jeg vet" sa hun før hun snudde seg mot meg. "Når kommer moren din og henter Emily?" Spurte hun mens hun tok på seg en hettegenser. Jeg åpnet mobilen og fant fram meldinga fra Mamma. "Ehm, klokka 12, så om en halvtime" Svarte jeg. "La oss gå ned i mens da" Hun tok hånden min og dro meg med seg ned til de andre. Jeg merket raskt at Liam manglet. Det gjorde Ashley også. Hun så litt på meg før hun sukket. "Ikke tenk over det" Jeg tok hånda hennes og gikk bort til lekegrinden hvor Emily satt.
Eleanor POV.
Det tok ikke lang tid før Maura kom. Barnefri helg. Maura skal ta Emily i hele helga, siden Niall trenger litt fritid med guttene og Ashley. Og oss andre. Jeg snudde meg mot de andre som satt i sofaen. "Vi skal ut og feste i natt!" Jeg pekte på de andre. "Tror ikke Liam blir med på det" Svarte Perrie fra fanget til Zayn. "Det tror ikke jeg heller, men alle vi andre skal" svarte jeg. "Ingen får lov til å nekte" La jeg til. Ashley åpnet munnen men jeg pekte på henne, så hun lukket den igjen med et redd blikk. "Dere 2 trenger alkohol, for dere har barnefri" Jeg pekte på henne og Niall. De så på hverandre før de nikket.
Dette blir en herlig kveld.