Perrie POV.
"Ash!" Jeg dro sminkeveska mi ut av hendene hennes. "Hallo, du har så mye, jeg må bare snik titte litt" Ashley dro den ut av hendene mine igjen og smilte mot meg. Jeg bare ristet på hode og fortsatte med håret mitt. "Hvor er kjolen min?" Eleanor kom hinkende inn. "Hvorfor hinker du?" Jeg så på henne. "Jeg aner ikke" hun satte foten ned og så på oss. "Kjolen din henger der forresten" Emma pekte på veggen bak Ashley. Emma ville også bli med oss ut. Siden hun ikke hadde annet å gjøre i dag. "Takk" Eleanor tok kjolen og forsvant. "Dere jenter er morsomme å se på" Niall og Zayn sto i døra og så på oss med et rart smil. Jeg så på dem før jeg snudde meg mot speilet igjen. "Snakker dere om, vi lekesloss ikke og har vannkrig sånn som dere" Svarte Ashley. Jeg ga fra meg en kort latter. "Bra sagt Ash" Jeg ga henne en klapp på skuldra. "Louis slutt" Eleanor kom løpende inn på badet og gjemte seg bak meg. Jeg så ned på henne. "Louis løper etter meg med en bleie, og sier jeg skal ta den på meg, tror den var brukt også" Louis kom inn med en bleie i hånda. "Hvem andre vil ha den på da?" Sa han og holdt den opp. "Det er datteren min sin, og tror dessverre ingen andre her passer den" Niall tok den ut av hendene til Louis. Louis trakk på skuldrene og forsvant ut. "Hva har han spist?" Ashley så på Eleanor. "Et eple ikke noe annet tror jeg" Hun smilte og forsvant ut etter Louis. "Jeg trenger speilet" Zayn dyttet Emma og meg vekk. "Du er ikke jente, vi trenger det mer enn deg" Svarte jeg og dyttet han vekk. "Elsker deg også" Han smilte og kysset meg på kinnet før han dyttet meg vekk igjen. Nytter ikke å prøve å få speilet når Zayn er i nærheten, han er helt hekta på speil. Jeg bare ristet på hode og begynte å krølle håret til Ashley.
Ashley POV.
Jeg åpnet bildøra og hoppet ut, med de andre rett bak meg. Sikkerhetsvaktene fulgte etter oss men satte seg noen meter unna. For de er nødt til å bli med siden vi er blant folk. "Hvor først?" Niall klemte hånda mi. "Jeg vil ha noe å drikke" Jeg dro han med meg bort til baren. "2 øl" Sa jeg til bartenderen. "Legitimasjon?" Spurte han. Jeg nikket og åpnet veska mi. Jeg tok ut bankkortet mitt og rakte det mot han, Niall gjorde det samme. "Den er grei" Han rakte meg 2 øl og jeg ga den andre til Niall. Jeg betalte før Niall rakk å reagere. Han så litt på meg før han dro meg med på dansegulvet. "Det er litt deilig å kunne være ungdommer igjen av og til" Sa han og la den ene armen rundt meg. Jeg smilte og nikket. Selv om at jeg er veldig glad i Emily så er det godt å få litt fri også. "jeg elsker henne ikke ta feil, men jeg vil ha litt tid med moren hennes også" Sa han og kysset meg på pannen. Jeg smilte og nikket. "Helt enig"
En hemmelig persons POV. (ops)
Jeg så et veldig kjent ansikt på dansegulvet. Jeg satte meg ned på en barstol og fulgte nøye med på henne. Hun så nokså full ut. Hun sto og danset med en gutt, jeg kan ikke se ansiktet hans for han står med ryggen til. Jeg savner henne egentlig. Men jeg har ikke snakket med henne på 5 år. Kanskje ikke så rart, hun er ikke veldig glad i meg, husker da vi var yngre og det ikke var noen problemer i forholdet vårt. Da vi var bestevenner. Gud å jeg savner den tiden. Jeg la merke til at hun lo og ei anna jente kom bort til henne. Jeg snudde meg mot baren. "en martini" Sa jeg til bartenderen. Han nikket og rakte meg en. Jeg tok ennå flere. Latteren til Ashley var veldig tydelig på avstand. Jeg tok en drink, og en ny en. Jeg reiste meg opp og sjanglet bortover mot toalettet. Jeg fikk øye på en kjekk gutt. Jeg bet meg lett i leppa og gikk bort til han. Jeg prikket han på skuldra. "Hei, kjekken" Jeg smilte mot han. Han så nokså full ut. Jeg strakte meg på tå og plasserte leppene mine på hans.
Ashley POV.
Eleanor dro meg etter seg. "Jeg må så tisse" Sa hun og fortet seg mot doen. Jeg stoppet plutselig da jeg så Niall stå ved døra. Med ei jente. Hun strakte seg opp og kysset han. 'hva faen!' tenkte jeg for meg selv. Raskt gikk jeg bort til han. Jeg dyttet vekk jenta uten å se på henne. "Hva faen, Niall?" Jeg dyttet han i veggen. Han så på meg med store øyne. "Hva?" Sa han. "Ikke prøv å lat som ingenting, jeg så det der!" Ropte jeg og pekte han opp i ansiktet. Jeg snudde meg mot jenta. Munnen min datt ned på knærne mine. Jeg snudde meg raskt mot Niall. "hva tror du datteren din kommer til å tro når hun får vite at du har klina med tanta hennes?" "Ja du hørte rett, det er!" Jeg pekte på Amanda, altså søstera mi. "Det er store søsteren min, hun er 21 og heter Amanda, jeg drar hjem og vil ikke se deg akkurat nå" "Det gjelder deg også" Jeg snudde meg mot Amanda.
Nå kom tårene. Jeg fortet meg ut med Eleanor hakk i helene.
Eleanor POV.
Jeg fulgte med på at Ashley ropte til Niall. Øynene mine var på jenta hele tiden. Gud å lik hun var på Ashley. I dette mørket er det nok lett å ta feil av henne og Ashley. Jeg hørte at Ashley nevnte at det var søstera og da skjønte jeg hvorfor de lignet. Plutselig snudde Ashley seg og løp ut. "Niall, jeg går etter henne, bare gå til Louis og Harry" Ropte jeg mot han før jeg løp etter Ashley.
Niall POV.
Jeg sto i sjokk og fulgte med på at Ashley løp ut. Det har ikke helt gått opp for meg hva som skjedde. Alt rundt meg bare surrer. "Jeg beklager" Jeg snudde meg mot jenta som sto vedsiden av meg med tårer i øynene. "Er Ashley søstera di?" Jeg så på henne med tårer i øynene. "Ja, jeg beklager, jeg viste ikke at du var med henne" Hun slo seg selv i panna. "Jeg trodde du var Ashley" Jeg lot en tåre trille nedover kinnet.
Louis POV.
"Niall!" Jeg løp bort til han. Niall vinglet fram og tilbake med tårer trillende nedover knnet "Hva er galt?" Jeg la en hånd på skuldra hans og så han inn i øynene. Niall så ned. "Jeg gjorde en stor feil, Ashley hater meg" Han så opp på meg med rødsprengte øyne. "Det er ikke hans feil, det er meg" Jeg flyttet blikket på jenta vedsiden av. Gud hun lignet på Ashley. "Wow, du ligna på ei jeg kjenner" Hørte jeg Harry si. "Jeg er storesøstera til Ashley, jeg er Amanda" Jeg så fra Niall til Amanda. "Hva skjedde?" Spurte Harry. "Jeg kyssa han, og Ashley så det, han trodde det var henne" Amanda så vekk. "Jeg tror det er best om vi drar hjem nå, så kan Niall få seg noe søvn, så finner dere ut av dette i morgen" Jeg tok armen til Niall og hjalp han ut. Harry ble igjen og pratet med Amanda