Niall POV.
Jeg viste Ashley kom til å reagere over at jeg pratet med Allison om Amanda. Jeg skjønner ikke at Ashley ikke kan godta at søstera hennes har forandret seg. Amanda har pratet med Allison, og vært der på besøk. Ashley bør ta seg tid til å prate med henne og la henne forklare seg. Som jeg har skjønt var Amanda ei bitch når hun dro, men hallo. Tenåringer kan bli ganske bitch av og til. Amanda er nå 21, og voksen. Hun kan fint ha forandret seg. Jeg gikk inn på rommet og lukket døra bak meg. Jeg snudde meg mot Ashley som hadde satt seg på senga. Hun så sint ut og hadde armene i kryss. "Har du planer om å gjøre dette om til en stor ting?" Jeg så på henne. Hun himlet med øynene og slapp armene ned til siden. Jeg sukket og gikk bort og satte meg på andre siden av henne. "Du vet at Amanda er eldre, og muligens har forandret seg?" Jeg la en hånd på kneet hennes. Hun ristet på hode bestemt før hun la armene i kryss igjen. "Hvorfor gir du henne ikke en sjanse?" Jeg tok hånda hennes og klemte den. "Fordi hun kyssa deg" Sa hun og snudde seg vekk fra meg. "Ashley, hun viste ikke at det var meg, hun viste ikke at du var sammen med meg, la henne forklare seg, alle fortjener en ny sjanse" Jeg la hånda på under haken hennes og snudde hodet hennes mot meg. Hun så ned. "Hva om hun prøver å stjele deg fra meg, hva om hun.." Jeg avbrøt henne med å kysse henne.
Jeg trakk meg sakte fra henne og så henne inn i øynene. "Du vet like godt som meg at det ikke skjer, jeg kommer aldri til å forlate deg" Jeg flettet fingrene mine inn i hennes og løftet hendene våres. "Se på den" Jeg pekte på fingeren hennes med promise ringen. Hun så ned på hånda si. "Jeg har lovet deg og ikke å forlate deg og det løfte har jeg planer om å holde, ingen skal komme imellom oss, ingen!" Sa jeg uten å ta blikket fra henne.
Hun smilte og nikket. "Greit, jeg skal prate med henne" Hun la seg ned på senga og kikket opp i taket. "Bra jenta mi" Jeg la meg ned vedsiden av henne og smilte mot henne. "Men om hun er den gamle seg, så skylder jeg på deg" Hun la en hånd på brystet mitt. "Greit" Jeg bøyde meg ned og kysset henne. "Niall!" "Ashley!" Hørte jeg Zayn rope. Jeg trakk meg unna Ashley og smilte mot henne før vi på likt svarte. "Hva!?" Jeg reiste meg opp og rakte henne hånda mi. Hun tok den imot og jeg dro henne opp fra senga. "Datteren deres gråter" Øynene mine ble store. Raskt fortet jeg meg ned og fikk øye på en veldig lei seg Emily. "Hva skjedde?" Jeg løftet Emily ut av armene til Zayn. "Aner ikke, hun ble plutselig veldig grinete, så vi tok henne hjem" Zayn så ned på Emily.
Jeg snudde meg mot Ashley som så litt bekymret ut. "Emily, hysj, du er hos pappa nå" Jeg la henne inntil brystet mitt. "ørene mine!" Harry holdt seg for ørene. "Kan hun ha blitt syk igjen?" Ashley så på meg. "Jeg vet ikke, gå opp så kommer jeg med tempen" Ashley forsvant ut på kjøkkenet og jeg gikk opp trappen og inn på rommet. "Vennen min" Jeg kysset henne på pannen. Gud hun var varm. "Ashley!" Ropte jeg. Ashley kom inn med tempen. "Hun er glo varm" Jeg snudde meg mot Ashley. Hun la fra seg tempen og la hånda på pannen hennes. "Hun koker jo" Ashley tok tempen opp fra senga og tok tempen på Emily. "Hun må til legevakta nå!" Ashley så på meg. "Hun har 40 i feber" Jeg nikket og la Emily inntil brystet mitt igjen. "Perrie!" Ashley ropte. Perrie stakk hode inn. "Kan du ringe sykehuset og si at vi kommer med Emily Grace Horan, og si at hun har 40 i feber og at hun gråter" Perrie nikket og forsvant. Jeg så ned på den syke datteren min. Det er helt forferdelig å se sin egen datter syk. Man for liksom en klump i magen.
Ashley POV.
Niall kjørte inn på parkeringsplassen og bar Emily inn. Jeg har ikke ord over hvor kjipt det er å se sitt eget barn syk. "Vi ringte, mitt navn er Niall Horan" sa Niall til damen. Hun nikket og viste oss til et rom. Jeg satte meg ned med Niall og en lege kom inn. "Hei, mitt navn er Flynn" Hun satte seg ned foran oss og så på Emily. "Ser ut som at hun er syk ja" Flynn så opp på oss. "Jeg skal ta noen tester, hvis dere kan vente ute i gangen så kommer jeg å henter dere når jeg er ferdig" Flynn så spørrende på oss. Niall tok hånda mi og nikket. Jeg klemte hånda hans og gikk ut på venterommet. Jeg gikk fram og tilbake. "Ash, sett deg" Niall tok tak i armen min. "Tenk om hun er veldig syk, tenk om hun har det vondt" Jeg så på han med et bekymret blikk. "Sett deg, legene har kontroll, hun er i trygge hender" Niall reiste seg og kysset meg på pannen. Av en eller annen grunn klarer alltid Niall og roe meg. "Jeg ringer Louis, han sa han skulle komme etter oss" Jeg bare nikket og beit meg i leppa. Jeg klarer ikke lavære å tenke på hva som kan være galt med Emily. "Hei, hvordan går det med henne?" Eleanor satte seg vedsiden av meg. Jeg hadde ikke merket at de hadde kommet en gang. Jeg snudde meg mot henne og trakk på skuldrene. "Du vet at barn ofte virker sykere enn de er" Eleanor la en hånd på skuldra mi. Jeg nikket svakt og fikk øye på Flynn. "Dere kan komme tilbake nå" Hun smilte. Jeg tok hånda til Niall og gikk inn på kontoret til legen igjen.
Jeg satte meg på stolen og Niall fikk Emily i armene igjen av en lege. "Hva er det med henne?" Jeg så på Flynn. "Jo, hun er ganske dårlig, men det er ikke noe farlig" Flynn så på oss. "Hun har nok vondt i magen, og det er nok derfor hun gråter, bare gi henne stikk pille når hun blir ille, så skal det nok gå greit, feberen har sunket så bare la henne sove litt så skal det nok gå greit, er hun ennå syk om 3 dager, kom tilbake da kan det ha blitt verre" Hun rakte meg noen piller. Jeg tok dem imot og nikket. Takk gud hun er ikke så syk. "Jeg skjønner godt at du har vært bekymret, er ikke gøy å se sitt eget barn syk, spesielt når de ikke kan si selv hvor de har vondt" Flynn så på meg med et forstående blikk. Jeg smilte svakt og nikket. "Tusen takk for hjelpa" Jeg reiste meg opp med Niall. Emily sov i armene hans. Eleanor og Louis snudde seg mot oss da vi kom ut. "Hvordan gikk det?" Eleanor kom bort til meg. "Hun har vondt i magen mest sannsynlig, feberen har gått ned og vi har fått stikkpiller til henne" Svarte Niall og klemte Emily inntil seg. Eleanor nikket og smilte. "Det var godt at det ikke var noe alvorlig" Hun ga meg en klem. "Tro meg jeg var drit nervøs" Jeg smilte svakt og så ned på datteren min. "Jeg skjønner deg" Louis la en hånd på skuldra mi. "Takk for at dere kom" Jeg smilte mot dem. "Null problem, skal vi dra?" Svarte Louis. Vi nikket og gikk mot utgangen. "Fack Paparazzier" Mumlet Niall og vi stoppet.