Del 21

95 3 0
                                    

Show details

Liam POV.

"Liam?" Jeg så bort på Zayn som sa navnet mitt. Jeg nikket og gikk bort til han. "Kan jeg prate med deg?" Han så spørrende på meg. Jeg nikket og gikk rundt huset med Zayn. Jeg satte meg ned på stolen utenfor huset og Zayn satte seg vedsiden av meg. "Jeg vet at det er noe som plager deg, du pleier ikke å oppføre deg sånn, sist gang du oppførte deg rart var" Han stoppet opp og så på meg. Blikket mitt møtte hans og tårene vellet opp i øynene mine. "Liam du har ikke?" Han så på meg med et trist blikk. Jeg så ned i fanget mitt. "Det er ikke meninga" Jeg lot tårene trille. "Hvor lenge?" Jeg så opp på Zayn og sukket. "hele tiden, jeg har alltid hatt følelser for henne" Jeg så ned på hendene mine igjen. "Hva med Danielle?" Spurte han. "Jeg brukte henne" Jeg heiv en stein i veggen. "Jeg brukte en jente, Zayn hva søren er galt med meg?" Tårene bare trillet. "Vet hun det?" Jeg bare ristet på hode. "Jeg bare slo opp med henne , hele greia ble bare feil" Jeg sukket og dro hånda gjennom håret, det samme gjorde Zayn. Det var han som fikk vite dette sist gang. "Liam, jeg vet ikke hva jeg skal si" mumlet han. "Du trenger ikke si noen ting, jeg har dummet meg sykt ut, jeg har til og med dyttet henne, Zayn jeg har gjort Ashley redd for meg" Jeg så opp på han med tårer trillende nedover kinnet mitt. "Jeg vet ikke hva som går av meg" Jeg plukket opp en stein til og heiv den langt vekk, med mye kraft. Hvorfor er jeg så dum?

Zayn reiste seg og så ned på meg. "Tenk litt, du bør gjøre noe med det. Fortell det til Niall eller Ashley, ikke at de kan gjøre noe med det, men de har rett til å vite grunnen" Han la en hånd på skuldra mi og så meg rett inn i øynene. Jeg sukket og nikket. "Kan jeg bare få sitte her litt?" Jeg så på han. Han nikket og gikk.

Jeg la hode i hendene. Fuck dette. Fuck livet. Fuck alt. Jeg dro hendene gjennom håret og masserte pannen. Jeg må gjøre noe med dette. Uten å ødelegge for Ashley og Niall. Det er det siste jeg vil. Jeg er så glad i dem begge 2. Uansett hvor sterke følelser jeg har for henne. Jeg kommer alltid til å se på Niall som en bror og Ashley som min bestevenn. Det er bare en ting jeg kan gjøre. Jeg har ikke lyst til å gjøre det. Men jeg er nødt. Jeg reiste meg opp og gikk inn. Det var mørkt i huset og Alle ligger helt sikkert å sover. Sakte gikk jeg inn på rommet og lukket døra bak meg.

Jeg satte meg ned etter å ha gjort hva jeg var nødt til. Jeg la baggen over skuldra. "Farvel" mumlet jeg mens en tåre trillet nedover kinnet mitt. "Jeg er ufattelig glad i dere, men jeg er nødt til å gjøre dette" hvisket jeg for meg selv etter å ha lukket døra bak meg. "Hade Eleanor, Hade Perrie, Hade Emma, Hade Emily" Jeg trakk pusten. Enda en tåre trillet nedover kinnet mitt. "Hade One Direction, Hade Ashley" jeg lukket døra bak meg og satte meg inn i taxien. "Til flyplassen" Sa jeg til sjåføren og han kjørte.

Louis POV.

Eleanor sto og laget mat, Harry og Emma lå på sofaen ganske fyllesyke. "Har du lyst på pannekake Emma?" Jeg bøyde meg over sofaen og så ned på henne. "Ugg, nei!" Mumlet hun og la en pute over hodet. "Hva med deg Hazza?" Jeg rufset han i krøllene. "Nei, jeg vil bare ha vann" mumlet han og heiv en pute på meg. "Jeg går å vekker de 5 andre jeg" Sa jeg og hoppet opp trappa. Jeg stoppet i gangen og så på døra til Niall og Ashley. Jeg banket på en gang. Redd for hva jeg kom til å se om jeg braste inn. "kom inn" mumlet en av de. Hvem det var aner jeg ikke. Jeg lukket opp døra og så bort på Ashley og Niall som la inntil hverandre. "Det er mat, og håper dere brukte beskyttelse" Jeg blunket. "Hva mener du?" Ashley satte seg opp og masserte hode sitt. Hungover sikkert. "Tro meg, vi hørte dere lang vei, tror vi satt utenfor i en halvtime før det ble stille" Hun ble helt rød i ansiktet og gjemte seg i armen til Niall som bare fniste. "Det er mat, så kom ned snart, jeg går å vekker Zayn, Perrie og Liam" Sa jeg og lukket døra etter meg.

"Zayn og Perrie!" Jeg banket på døra. "fsgrfdhg" Jeg hevet et øyebryn av hva Zayn hadde mumlet i sinne. "Hva?" Jeg åpnet døra. "Jeg sa kom inn" Sa han med hode nedi puta. "Daså, det er mat" Jeg så på han. Han gryntet litt og viste en tommelopp. Jeg bare heiv en bukse ved døra på han før jeg lukket døra etter meg. "Takk Lou, det var min" Hørte jeg Perrie rope tilbake. "Bare hyggelig" Svarte jeg før jeg gikk over til Liam sitt rom. Jeg banket på en gang, og ventet på svar. Null svar. Hvorfor svarer han ikke? Jeg banket på enda en gang. Fortsatt ingen svar. Jeg åpnet døra og tok et skritt inn. Rommet er tomt, helt tomt. Ingen av tingene hans er der. "Ehm folkens!" Ropte jeg, med bekymring i stemmen. Den første som kom bort var Ashley. "Hva?" Hun så litt på meg før hun tok et skritt inn på rommet og gispet. "Hvor har han dratt?" Hun løp inn på rommet og åpnet klesskapet som var tomt, det var ikke noen ting her. Nå var alle i rommmet. "Ehm, dere?" Sa Harry og så på oss. Vi alle stoppet opp og så på Harry. "Det er et brev her" Sa han og holdt det opp. "Det er 2, en til alle og en til Ashley" Sa han og holdt opp de 2 brevene. Jeg snudde meg mot Ashley, hun tok brevet ut av hånda til Harry og løp ut.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now