Del 28

96 3 0
                                    

Emily krabbet rundt på gulvet mens jeg sitter her og ser på henne. Det er kanskje en time siden Liam dro nå. "Ba-ba" Emily så opp på meg. "Pappa er ikke her nå vennen" Jeg løftet henne opp. "baba" Sa hun igjen. "Emily, du kan dra til Pappa i morgen. "baba mama baba" Jeg bare løftet henne opp. "Se der" Jeg pekte på bilde av Niall. "Der er Pappa" Emily bare så på bilde og ristet på hode. Hun skjønner at Niall ikke er her. "baba" sa hun igjen. "Pappa er her" Jeg snudde meg og så Niall i døråpninga.

"Niall" Jeg så opp på han før jeg så ned på Emily som sprellet i fanget mitt. Niall kom bort og Emily rettere sagt hoppet på faren. "Skal jeg gi deg til bestemor sånn at Mamma og Pappa kan prate?" Han så ned på henne før han så litt bort på meg. "Jeg kommer snart" Sa han før han forsvant ut av rommet.

Jeg reiste meg opp og gikk bort og satte bilde av meg og Niall tilbake på plassen. "Jeg husker det der" Hørte jeg Niall si bak meg. Sakte snudde jeg meg rundt og møtte blikket hans. "Jeg beklager at jeg ropte, jeg beklager at jeg brydde meg så mye om dette tullet. Jeg har snakket med Liam og han har ikke noe problemer med oss" Niall tok noen skritt mot meg. "Jeg beklager at jeg oppførte meg sånn, du aner ikke hvor mye det såra når du ikke svarte meg da jeg sa jeg elsker deg, fordi jeg elsker deg Ashley, av hele mitt hjerte" Han la hånda på hjerte. En tåre trillet nedover kinnet mitt. "Jeg elsker deg også, jeg aner ikke hvorfor jeg ikke sa det tilbake ,jeg var bare så lei meg" Jeg tok også et skritt nærmere han. "Jeg savnet å ha deg med meg i natt, jeg savner å ha deg i mine armer, jeg savner alt med deg!" Han tok ennå et skritt nærmere. "Emily satt her ista og bare sa baba, jeg klarer ikke å være fra deg Niall, fordi jeg elsker deg" Denne gangen bare la Niall armene rundt meg. "Jeg elsker deg, og jeg lover-" Jeg avbrøt han med å kysse han. Selv om at det bare er en dag siden jeg kysset han sist, så føles det som år. Jeg elsker han virkelig å jeg kan ikke leve uten han. Emily trenger han, jeg trenger han. Vi er en familie. Jeg slapp kysset. "Lov meg en ting?" Jeg så opp på han. Han nikket. "Aldri forlat meg og Emily, aldri" Jeg så han rett inn i øynene. "Jeg lover" Han klemte meg inntil seg og kysset meg på pannen. "Baba, mama" Jeg snudde meg og fikk øye på en veldig smilende Emily i armene til Amanda.

"Ser man vel ikke det, en lykkelig familie?" Amanda rakte Emily til meg og Niall før hun smilte og gikk ut. "Jeg elsker den lille søte familien vår" Niall la armene sine rundt meg og Emily. "Jeg også" Jeg så fra Emily til Niall. "Kan du komme hjem igjen nå?" Niall så på meg med et smil. Jeg gjenga smilet og nikket. "Vi kommer hjem nå" Jeg kysset han på kinnet før jeg rakte han Emily. "Jeg skal bare pakke"

Niall POV.

Emily lagde en grimase, noe som fikk meg til å le. Hun har faktisk lært det der av Perrie, for det er bare Perrie som lager sånne fjes. "Niall?" Allison ropte på meg. "Jepp" Jeg gikk ut på kjøkkenet. Allison og Amanda satt rundt bordet og smilte mot meg. "Hva er det?" Jeg så på dem. "Jeg overhørte dere to ista" Allison smilte. "Åja" Jeg smilte og satte ned Emily. "Og jeg vil bare si at Ashley er veldig heldig som har deg, bare se på Emily, hun er ei nydelig jente, og hun har to fantastiske foreldre" Allison pekte på Emily som nå satt og dro i Amanda sin bukse. "Det er jeg som er heldig som har henne, og jeg kommer aldri til å forlate henne" Jeg smilte og løftet Emily igjen. "Du er en del av vår familie vet du Niall, og jeg er veldig glad i deg, det må du huske" Allison la en hånd på skuldra mi. "Jeg er glad i deg også" Jeg smilte.

"Vi må bli bedre kjent, jeg vil vite mer personen som har stjelt hjertet til søstera mi" Jeg nikket og smilte til Amanda. "Jeg er klar!" Ashley kom hoppende ned trappa. Et smil spredte seg i ansiktet mitt da jeg så henne. Smilet, ansiktet, øynene. Ja hele henne. Takk gud at hun er min. "La oss dra hjem!" Jeg vinket til Allison og Amanda før jeg gikk ut med Ashley og Emily.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now