Niall POV.
Ashley kom tilbake med Emily og satte henne i baby stolen. Emily så på meg med et trøtt blikk. De blåe øynene hennes lyste opp da hun så hva jeg har i hendene. "Er du sulten?" Jeg satte meg ned ved siden av henne og plasserte en tallerken foran henne. Hun tok skjea og begynte å spise. "Flink jente" Jeg reiste meg opp og gikk bort til kjøleskapet og dro fram en vannflaske. Ashley tok den fra meg etter jeg hadde tatt noen sipp av den. Jeg studerte henne mens hun drakk av den.
"Hvor tenkte du at vi to skulle dra på ferie da?" Hun satte fra seg flaska og lente seg på benken. "Husker du ferien Eleanor og Louis var på i fjord?" Jeg tok flaska og skreiv Ni&Ash på den. Det er sånn vi gjør her i huset for at folk skal huske hvem sine flasker som er hvem sine. "Ja, når de var borte i 3 dager?" Jeg nikket og lukket kjøleskapsdøra. "Dit skal vi" Jeg la armene rundt henne. "Bare meg og deg, helt aleine, ingen andre" Jeg klemte henne inntil meg. "Meg, deg og fansen din" Fniste hun. "Vi får bare håpe at det ikke er så mange fans i Oman" Jeg kysset henne på pannen og flyttet blikket over på Emily som satt og lagde lyder mens hun spiste.
Ashley POV.
Niall har tatt med seg Emily en tur ut med Louis og Eleanor så jeg og Emma har en sofa hver hvor vi sitter og gjør ingenting. Akkurat nå er jeg inne på twitter og ser hva folk skriver. Jeg har allerede vært på Tumblr og Facebook så nå er det Twitter sin tur. De samme gamle ryktene går igjen hele tiden. Skal Harry ut av One Direction? Skal One Direction splitte opp? Det er så teit. Heldigvis er det ikke så mange som tror på det. Harry har allerede twitra flere ganger i år om at han ikke har planer om å gå fra One Direction. Det har vært rykter om at Niall også skal forlate dem. Men det kommer ikke til å skje. Fansen er redd for at han skal droppe ut på grunn av Emily. Men det går veldig fint for oss at Niall er med i One Direction selv om Emily er her i verden.
Emma sin fnising tok min oppmerksomhet. Sakte løftet jeg hode og hevet et øyebryn. Hun brøt plutselig ut i full latterkrampe. "Hva er det?" Jeg la fra meg dataen og gikk bort til henne og satte meg ned.
"The Adventurous Adventures of One Direction, episode 2" Hun pekte på skjermen. Jeg har allerede sett episode 1 flere ganger. "Start den på nytt, jeg vil se" Hun nikket og laget plass til meg. Det var en sykt morsom episode. Min favoritt må være Liam og skjeene. Akkurat det der er litt komisk. Fansen tror Liam er livredd for skjeer. Han er ikke det. Han liker bare ikke tanken på hvor de har vært. Han bruker skjeer her hver eneste dag, for han vet at de har vært bare her. Men han bruker ikke skjeer på restauranter eller på andre plasser.
"Hva gjør dere?" Harry sto foran oss og så ned på oss. Emma lyste opp og smilte mot han. "geeker twitter, tumblr og facebook som alle andre tennåringer" Sa Emma og la fra seg daten. "Trodde du hadde lekser?" Harry hevet et øyebryn. Emma sukket og himlet med øynene. "Lekser er så kjedelig, jeg ville heller ha sunget Rock me nedover oxford street enn å sitte her og lese om andre verdenskrig" Hun masserte pannen sin mens hun holdt opp historie boka si. Jeg hevet et øyebryn og tok boka fra henne. "Det kan da ikke være så ille?" Jeg åpnet boka og begynte å lese.
"Jo, jeg er så lei av alt som har med hitler å gjøre, har prøve i morgen" Hun lente seg bakover. "Jeg kan hjelpe deg" Jeg så fra henne til Harry. Harry smilte og mimte. 'takk' til meg før han bøyde seg ned mot Emma. "Emma, sett deg ned og les litt med Ashley, så kan jeg ta deg med ut på middag i morgen når du kommer hjem fra skolen"Hun smilte og nikket. "Takk Ashley" Hun løftet opp skriveboka si og en penn og snudde seg mot meg. "Null problem" Jeg smilte og begynte å spørre henne spørsmål.