Del 31

91 3 0
                                    

Ashley POV.

Jeg hevet øyebrynet mitt mens jeg hørte på Zayn som pratet med Perrie på telefonen. Han la på og ristet på hode. "Hva var det fornoe?" jeg så på han. "Lang historie, et ord vannkrig" svarte han og reiste seg.

"Vi må gå!" Ropte Zayn. Louis løp rundt i rommet og løftet alt han fant. "Hva leter du etter?" Jeg la armene i kryss og så på han. "de hvite tomsa mine" Mumlet han og løftet lampa. "Dude, de er ikke under lampa i hvert fall" Jeg slo han i hode. "Au, men hvor er de?" Spurte han og så seg rundt. "Sett i sko hylla der?" Jeg pekte på sko hylla med verandadøra. Han sprang bort og fant de. "Mine gode venner" han kysset skoa og sprang etter de andre ut døra. Eleanor kom opp vedsiden av meg og la armen rundt nakken min. "Jeg elsker den gutten" mumlet hun og så etter han. "Jeg ser det" Jeg fniste og snudde meg mot henne. "Vi er barnefri, vi er aleine, du vet hva det betyr?" Jeg så på henne med et smil. "Elealey bestevenn tid!" Hun Kastet armene rundt nakken min og hoppet på meg. "La oss gå ut å ha det gøy!" Vi linket armene våres sammen og spaserte ut.

Jeg satte på et par solbriller og snudde meg mot Eleanor. Hun hadde på seg noen andre. "Bilde" Jeg dro opp Iphonen min og la armen rundt Eleanor mens jeg tok bilde. Hun kysset meg på kinnet og jeg knipset et nytt bilde. Akkurat da kom Kiss You på radioen. Jeg snudde meg mot Eleanor og vi begge to sprutet ut i latterkrampe. Vi danset og hoppet rundt foran speilet som gale fans. Da Niall sitt vers kom, tok jeg av meg solbrillene og lekte Niall.

"Oh I just wanna show you off to all of my friends

Makin' them drool down their chiney chin chins

Baby be mine tonight, mine tonight

Baby be mine tonight yeah"

Jeg snudde meg mot Eleanor og la armen rundt henne. Hun bare lo og ristet på hode. "Du og Nialler er perfekte sammen" Hun poket meg i kinnet. "Snakker du om? Du er Louis er som skapt for hverandre" Jeg hang solbrillene på plass og fant noen andre. Jeg studerte meg i speilet og smilte. "Disse skal jeg ha" Jeg snudde meg mot henne. "Jeg skal ha disse" hun holdt opp et par. "Synd det ikke er sol ute" Jeg så ut av vinduet, september været er ikke akkurat til å skryte av. "Vi kan bruke de, for da blir vi kanskje ikke gjenkjent" Hun blunket til meg. "god ide" Jeg tok solbrillene og gikk bort til kassa.

Vi bestemte oss for å gå til Starbucks etterpå for å ta lunsj. "Det er så digg å kunne bare være oss to av og til" Jeg smilte mot henne. Hun nikket seg enig. "Jeg digger de to andre jentene, men det har alltid vært oss to, og guttene er ja gutter" Hun fniste og tok en sipp av frappen sin. Jeg nikket meg enig og surfet gjennom Iphonen min på twitter. Jeg har postet bilde av meg og Eleanor på twitter og det strømmer inn med tweets om at de elsker at vi to henger sammen. "folk savner Elealey moments" Jeg så opp fra mobilen min. "Det betyr at vi må henge mer sammen det" Smilte hun. "Jeg tror det" Jeg blunket til henne og så ned på mobilen min.

#Elealeyforever trender, dette får meg til å le. Mobilen min vibrerte og en melding fra Niall poppet opp. Jeg åpnet den og fikk latterkrampe. "Hva er det?" Eleanor så bort på meg med et smil.

Fra Min kjære

Ey, er du utro med Eleanor? Skjer med Elealey Forever på twitter liksom? Hva skjedde med Nialey? :(

Jeg leste opp meldinga før jeg skreiv en tilbake.

Til min Kjære

Aww, sorry babe! Kommer aldri til å bytte deg ut. Forever Nialey <3 Elsker deg for alltid :*

Plutselig var det Eleanor som lo. Jeg så opp på henne og hevet et øyebryn. "Sjekk twitteren til din kjære du" Hun blunket til meg. Jeg tok mobilen opp fra bordet og gikk inn på twitter.

@Niallofficial Sorry folkens, men @AshleyMWillson er min, ikke Eleanor sin! #Nialeyforever Sorry @EleanorJCalder ;) #Elealeynomore

Jeg bare ristet på hode og la fra meg mobilen. "Det trender rett over oss to" Eleanor viste meg mobilen sin. Gud for noen fans guttene våre har. De er herlige da. Jeg får nesten ikke hat, jeg tror de liker meg, og jeg liker dem.

Jeg og Eleanor bestemte oss for å ta med drikka og gå til parken. For å ha noe å gjøre.

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now