Del 60

104 3 0
                                    

Juli 2015

Ashley POV.

Jeg så ned på kjolen min. Tenk at dagen jeg har ventet på siden jeg var 20 er nå kommet? Tenk at i dag er dagen hvor jeg skal gifte meg. Emily kom løpende bort til meg og holdt armene over hodet. "Mamma, jeg vil opp" Ropte hun. Jeg bøyde meg ned og løftet henne opp. Den søte kjolen hennes krøllet seg mens hun la armene rundt nakken min. Emily er nå 2år. Hun syntes det er litt kjedelig å være den eneste ungen. Men det er ikke så lenge til hun får leke kamerater for både Eleanor og Perrie er gravide. Perrie er 4 måneder på vei mens Eleanor er 2 måneder på vei. Jeg gleder meg til å bli tante for de 2 herlige ungene.

"wow" Hørte jeg noen stemmer si bak meg. Jeg snudde meg og så bort på Mamma og Maura som smilte mot meg. "Så nydelig du er" Sa Maura mens hun tørket en tåre. Jeg smilte mot dem "Mormor og besta!" Jeg satte Emily ned på bakken sånn at hun kunne løpe bort til bestemor og mormor. "Vennen, jeg kan ikke tro at dagen endelig er her!" Mamma la armene rundt meg og klemte meg. "Jeg kan heller ikke tro det" Jeg smilte og trakk meg unna klemmen.

"Ashley?" Jeg snudde meg og fikk øye på Eleanor. "Er du klar?" Hun smilte mot meg. Jeg trakk pusten og nikket. "Mamma?" Emily kom bort til meg. "Ja vennen?" Jeg så ned på henne. "skal du gi gift til pappa?" Spurte hun. Eleanor, Mamma og Maura lo. Jeg gjorde det samme. "Nei vennen. Jeg skal gifte meg med pappa" Hun åpnet munnen men lukket den igjen og skar en grimase. "Jeg skjønner ingenting" Sa hun før hun snudde seg mot Eleanor og rakte henne hånda. Eleanor smilte mot meg mens hun holdt Emily i hånda. "Jeg og Maura går å finner plassene" Sa mamma før hun og Maura gikk ut.

"De andre jentene venter på utsiden, Niall og guttene er klare" Sa Eleanor mens hun pekte mot døra. Jeg nikket og løftet kjolen. Eleanor åpnet døra og jentene snudde seg. Perrie og Emma smilte mot meg. Kjolene dems var like. Både Eleanor, Emma og Perrie har samme kjole, som matcher min. "Klar?" Emma så på meg med et smil. Jeg nikket og pustet ut. "Nervøs?" Perrie la hånda på skuldra mi. Jeg nikket med et smil. "Veldig" Svarte jeg. Akkurat da åpnet døra seg og jentene snudde seg. Eleanor og Emily gikk foran mens Emma, meg og Perrie gikk etter. Øynene mine var klistret på Niall som sto der framme og smilte mot meg. Ved hans side sto Liam, Louis, Zayn og Harry. Alle med like dresser. Eleanor fulgte Emily bort til Maura og Mamma før hun gikk opp på andre siden. Jeg gikk opp den lille trappen og sto nå foran Niall. "Nydelig" mimte han før tok hånda mi.

"Ashley, jeg husker første gangen jeg så deg, da du var med oss på x-Factor, vi ble gode venner, men du datet Liam i den tiden" Niall så bort på Liam som smilte. "Da det ble slutt mellom dere, så vi deg ikke igjen, men den dagen jeg så deg i regnet i London, må ha vært en av de beste dagene i livet mitt. Jeg husker ennå hvordan du sto og frøys. Jeg husker hvordan du gikk kledd i shorts og singlet. Dagene etter oppførte jeg meg som en liten unge. Jeg ville bare møte deg. Vi møttes i det skjule ved klippene, og tilbrakte mye tid der" Han så litt utover publikum. "Vårt førstekyss kommer jeg aldri til å glemme, selv om at vi ble avbrutt av de der" han pekte bak seg. Noe som fikk publikum til å le. Jeg smilte litt selv mens jeg tenkte tilbake. "Jeg husker alle dagene etterpå, alle de fine stundene vi hadde" Han smilte mens han stirret meg inn i øynene. "Jeg husker dagen du fortalte meg at du var gravid, jeg fikk panikk først, men jeg tror jeg aldri har vært så glad før, tanken på å bli pappa var helt fantastisk, og 9 måneder etter fikk vi vår fantastiske datter" Både meg og Niall flyttet blikket bort på Emily som satt og dillet med håret til Mamma. "nesten et år senere spurte jeg deg om du ville gifte deg med meg, og her står vi" Han tok hånda mi.

"Jeg Niall, lover og alltid å være der for deg, når du er syk, når du er lei deg, når du er glad og når du er lykkelig" Han så meg inn i øynene. "Jeg lover og alltid støtte deg, i alle valg du måtte ta i livet. Jeg lover og alltid å elske deg med hele mitt hjerte uansett hva. Fordi du er alt som betyr noe for meg, jeg lover å elske deg til døden skiller oss av"

Jeg fortalte han hvor mye han betydde for meg, egentlig noe av det samme som han fortalte bare fra mitt egent synsvinkel.

"Jeg Ashley lover og Alltid være ved din side, hver eneste dag resten av livet. Jeg lover å elske deg med hele mitt hjerte. Noe jeg allerede gjør. Jeg har ikke mer å si enn at jeg lover å alltid være din, til døden skiller oss"

Presten pratet litt, men jeg var bare opptatt med å stirre på Niall.

"Tar du Ashley som står ved din side til å bli din hustru?" Spurte presten

"Ja" Svarte Niall, med et smil.

"Tar du Niall som står ved din side til å bli din ektemann?" Spurte presten mens han så på meg.

"Ja" Svarte jeg, Niall smilte og tok hånda mi.

Eleanor og Louis kom opp med ringene og Niall satte på min mens jeg satte på hans.

"Du kan nå kysse bruden" Niall la hånda rundt meg og dro meg mot meg mens leppene våres møttes. Jeg har aldri vært så lykkelig før. Sommerfuglene, og fyrverkeriene er like gale i magen min som vårt første kyss.

"Æsj, Mamma og Pappa kysser!" Hørte jeg Emily rope. Jeg trakk meg fra Niall og brøt ut i latterkrampe. Noe de andre i salen også gjorde.

Niall tok hånda mi og førte meg ut av kirken. Eleanor kom bort til oss med Emily. "Mamma og Pappa!" ropte hun mens hun hoppet opp i armene mine. Niall la armene rundt meg og kysset meg på kinnet. "Mamma?" Emily så på meg. "Ja, vennen?" Jeg så på henne. "Kan jeg også gifte meg?" Spurte hun. Niall ga fra seg en liten latter før han svarte for meg. "Vennen, når du blir eldre kan du gifte deg, og du kommer til å gifte deg med en mann som elsker deg" Niall kysset henne på kinnet.

"Jeg vil gifte meg med onkel Liam!" Hun pekte på Liam som nå sto ved siden av Niall. "Vennen, jeg er nok litt for gammel for deg" Svarte han og rufset henne i håret. Hun sukket og la hånda på kinnet sitt. "Slapp av vennen, din prins kommer nok" Hun så opp på meg. "Prins?" Hun så på meg med store øyne. "Ja, en prins" Jeg smilte mot henne. "kult" Hun smilte et lurt smil før hun så seg rundt.

Festen har vart i kanskje et par timer, jeg vet ikke hva det er men jeg har følt meg små kvalm siden vi kom hit. Jeg vil tro det fordi jeg er så glad, men jeg vet ikke. "Ashley?" Eleanor kom inn på badet hvor jeg sto lent over vasken. "mhm?" Jeg så bort på henne. "Ennå kvalm?" Hun la en hånd på skuldra mi. Jeg nikket og skar en grimase. "Du var kvalm for 3 dager siden også, kan du være gravid?" Jeg så opp i speilet og møtte mitt eget speil bildet. At jeg ikke har tenkt på det før. Sist gang jeg var sånn her kvalm var når jeg var gravid med Emily. "shit, jeg må ha en test" Jeg så på Eleanor. "Jeg skal løpe og hente en, bare bli her. Jeg sender inn Niall" Hun ga meg et kyss på kinnet før hun forsvant ut døra.

Niall POV.

Jeg kjente noen prikke meg på ryggen. Jeg snudde meg rundt og fikk øye på Eleanor. Hun lente seg fram og begynte å hviske. "Niall, gå inn på badet, jeg tror kona di trenger deg, jeg skal bare på butikken" Før jeg rakk å svare forsvant hun. Jeg så etter henne før jeg gikk mot toalettet. Hva er det med Ashley? Håper ikke hun angrer eller noe sånt.

"Ashley?" Jeg åpnet døra og så bort på henne. Hun sto lent over vasken. "Hva er galt vennen?" Jeg gikk bort til henne og la en hånd på skuldra hennes. "Niall, du husker at jeg var kvalm for 3 dager siden?" Hun så opp på meg. Jeg nikket. "Jeg tror jeg er gravid, Eleanor er å får tak i en test nå" Hun beit seg litt i leppa. Et smil bredte seg i ansiktet mitt. "Jeg elsker deg, vet du det?" Jeg la armene rundt henne. "Bedre reaksjon enn sist gang" Hun smilte og så på meg. "Sist gang var jeg 19, nå er jeg 22, litt eldre" Jeg smilte og kysset henne. "Men jeg vet ikke ennå, la oss ikke ta gleden på forskudd" Hun lente hodet på skuldra mi.

"Her er testen, jeg skal la dere være litt aleine" Eleanor rakte Ashley en pose før hun forsvant ut igjen. "Jeg går inn der" Ashley pekte på en av doene, jeg bare nikket og snudde meg mot speilet. Tenk at jeg kanskje skal bli pappa igjen. Igjen. Jeg smilte av tanken. Denne gangen er jeg klar. Jeg er eldre og mer ansvarsfull. Vi var bare 19 sist gang.

3 minutter gikk, og jeg kan love deg at det føltes som evigheter. Døra til doen gikk opp jeg snudde meg mot den. Ashley smilte og holdt den opp. Positiv. "Vi skal bli foreldre igjen!" Jeg løftet henne opp og kysset henne.

9 måneder senere ble lille Ebony Amélie Horan født. 2 måneder senere enn Nouis Tomlinson. Louis er fast bestemt på at om 25 år er de gift. Jeg vet ikke helt om det kommer til å skje. Men la han drømme.

Jeg lukket døra til Emily og Ebony før jeg gikk inn på rommet til meg og Ashley. Hun smilte og løftet dyna. Jeg la meg ned og la armene rundt henne. "Jeg elsker deg Ashley Horan" "Jeg elsker deg også Niall Horan"

Hidden Secrets introWhere stories live. Discover now