(Qapaq) - Kabak yazdım lan ilk baş asadgh :D

32.8K 1.4K 50
                                    

Bu kitap bittiğine göre, "Şerefsizsin çünkü, yaparsın!" adlı kitabıma göz atın derim, kahkaha atacağınız yeni esprilerle dolu!



Bizi üzmeyen son pazartesiydi, ah-ah. Benim kalbim küt-küt atıyor nedense. Haftaya onuncu sınıfa başlaycağım 3 yıl aynı sınıfta okuyacağım insanları çok merak ediyorum ya. İnşallah, hepimizin sınıfındaki insanlar bu sene tam kafa, pek yalancı olmayan, satmamaya özen gösteren, ispiklemek yerine destekleyen, seninle hangi ders olursa kaça bilen, her istediğinizde kantine gidebilen arkadaşlarınız olur inşallah. 9 sınıf ve 10 sınflari için bu sözüm. AMİN. 11,12,4,5,6,7,8. sınıflar için ise, umarım arkadaşlarınız bu şekilde evrim geçirmiştir. Yeni gelenler genelde 1 yıl sonra uyum sağlıyorlar, eheh. Günler çok mu hızlı geçiyor bana mı öyle geliyor? Serbest kıyafet tamimiyle kalktı mı? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Ahah. Devamsızlık 10 gün, Geçme notu 50, sözlü notları kalktı. Bu sene en büyük (qapaq)ı bize MEB yaptı. Neyse...Yerim sizöö, hadi bakalım iyi okumalaaar

Bana inancın kalmadıysa, güvenimi al götür. Senin olsun.
-MOMER

"Ee, nereye gidiyoruz?"

"Lunapark'a"

Gözümdeki pırıltıyla beraber, arabanın kapısını açarak koltuğuma gömüldüm.

"Saat daha erken, aç mısın?" dedi gülümseyerek, gülümsemeni yerim senin kız.

"Ben, her zaman açım." Dedim gözlerimi devirirken.

"O zaman, ilk olarak Bayan Ergen'in karnını doyuracağız."

Memnun olmuş bir şekilde gülümseyerek emniyet keremi taktım. Bana, o güzel gözleriyle; 'Aferin, sana' bakışını atarak arabayı çalıştırdı. Bayan Ergen lafı hiç sinirimi bozmuyordu, Gülben Ergene de öyle demiyorlar mı zaten? MoryannaRuj. Nasıl, pozitifim, nasıl mütevazıyım. Aşk'ın yaşı olmaz bebeğim, annen öğretmedi mi sana?

"Yakınlarda, Burger King var. Sever misin? Yoksa başka bir yere de gidebiliriz." Kaçırırım oğlum seni. Buradan sana, +10 puan. Kendi kararlamış, eğer sevmezsem diye benden de bir cevap bekliyor. Ay, ay, ay.

"Benim için fark etmez." Dedim gülümseyerek.

"Yemeği son bitiren, Milk Shake ısmarlar." Dedi dudaklarını yalayarak. Gerçek misin sen? Fake değilsin, değil mi? Ay, atlarım valla şuradan şizofren falan çıkarsam.

"O zaman, Milk Shake ısmarlamaya hazır ol." Dedim kesin bir tavır takınarak.

Yol boyunca, hızlı yemeği kazanacağım diye bin-bir çeşit artistlik yaptım. Bir de kazanamazsam, halimi düşünemiyorum vallahi. Burger King'in önüne geldiğimizde, çok atrik bir şekilde arabayı fark etti. Arabadan indiğimde, gözlerimin fal taşı gibi açılması bir olmuştu. "Oha, kaç kız var la orada?" diye içimden geçirdikten sonra, arabanın kapısını yavaşça kapattım.

Can Abi arabadan çıktıktan sonra, karşımdaki bir düzüne, etek giydiğini sanıp, çıplak konu mankeni olan ve makyaj yaptığını sanıp, badananın gerçek anlamını taşıyan kızların bir anda bize dönmesi bir oldu. "Yanında kız var, hişt, höşt, hop yani!" Terbiyesizler, yanında kız var bu çocuğun. Beynimin, %75 fesatlık için çalışan kısmına odaklandım. Yok, vallahi bir şey yapmazsam yiyecekler çocuğu. The Walking Dead'taki aç zombi gibi bakıyorlar resmen.

Can Abi, yanıma doğru geldiğinde, kızlarında buraya doğru geldiğini gördüm. Ben bu çocuğu size yar eder miyim? Hı? O göz var mı bende? Tamam, bağırıp çağırırsam, yedi kişiden kesin dayak yerim. Ama yılın frikiğini vermiş olurlar, eheh. Kızların buraya doğru daha da yaklaştığını gördüğümde, 1-2-3 hoop, attım kendimi yere.

He, sen çok biliyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin