Değerli Yorumlarınız ve Playlist

14.5K 634 149
                                    

Merhaba...
Hiiiiç bir şekilde uzatmadan direk konuya değinmek istiyorum. Arkadaşlar; bizim bir aile dostumuz wattpat'dan hikayemi okudu ve çok beğendiği, ufak tefek imla hatalarımın olduğunu söyledi.

Fakat geleceğin kitaplarından biri olduğunu dile getirdi ve bir kitapçıda kitap haline getirmek istediğini belirtti.

Ben ise sadece zevk için yazdığımdan bahsettim, yani kitap haline getirilecek ahım şahım bir tarafının olmadığını söyledim.

O ise bir maatbacı karısı olarak; "Günlük ve gerçekçi tarz" hikayelerin gençlerin ve genç ruhlu bireylerin ilgi alanına girdiğini dile getirdi.

Hikayeyi kitap haline getirip, getirmemek konusunda o kadar kararsızım ki! Lütfen... İçinden geldiğiniz gibi, gerçek ve doğru bir şekilde:

Evet, kitap haline getire bilirsin. Fakat, "şu şekilde eksiklerin var"
Olabilir! "şu yönü çok güzel"

VE

Hayır, kitap haline getirme. Çünkü; "şu yönden çok eksiğin var, şu yönün hiç güzel değil"

VEYA

Belki, daha sonra... Çünkü; "şu şekilde yapmalısın..."

Gibi değerli yorumlarınıza ihtiyacım var, gerçekten ihtiyacım var. Beni kırmamak veyahutta üzmemek adına lütfen yanlış veya eksik yorum yapmayın.

Birkaç arkadaşımız "Playlist'i" çok beğendiklerini ve hangi şarkılar olduğunu yazmamı istedi.
Dip NOT: "*" İşaretini belirttiğim şarkıların sözlerinden mantık ve güzellik akıyor. Tavsiyemdir!

Bölüm 1: Sehabe - Pamuk Cüceyi Yedi Prensesler*
Kendini güçlü gösteren güçten yoksun, mazlumsun! Etrafına gülücük saçarsın güya mutlusun...
Bölüm 2: Kaptan - Zamanla Unutulur...
Nereden biliyorsun, içimin son halini akıllım? İçimde ne işin vardı, hayırdır, kime bakındın? Kendimi arıyorsun? O zaman yerin yanlış; çünkü sana benzeyen biri oturuyordu da taşındı.
Bölüm 3: Taladro - Mutluluğun Taklidi
En büyük aptallığım; her yüzüme gülen dost sıfatlı hayvanların; yüzüne, gözüne dalmayışım!
Bölüm 4: Sancak - Belki Yarım Kaldım
Ağır konuşuyorsam; sustuklarıma say!
Bölüm 5: Semih Ertük - Ayrılığın Ertesi
Şimdi... Hanginiz suçlu?! O yanındaki gavat mı? Yoksa iki aşk cümlesi için koyuveren mi kendini?
Bölüm 6: Azade - Efganzade*
Herkesin, bir kez aşık olması hakkı doğaldır. Çünkü, herkesin bir tek ölme hakkı vardır! Gelmeyeceğini söyle; fakat geleceğini kastet!
Bölüm 7: Canfeza - Ölüm Rabıtası*
Yaz geldi ve sen hala gelmemekte kararlısın, işe yaramaz olsa da gel demek en yararlısı!
Bölüm 8: Zeus Kabadayı - GİTME 3
Herkesin altına yatan bir kadının karşısına geçip, küfür edemiyorum!
Bölüm 9: Moody - Dönmemek Üzere
Ben on beş yaşımda sigara kullanırdım; sense insanları!
Bölüm 10: AZAP HG - 21
Birgün beni başkasının gözlerinde ararsında geç olur, sen sevildiğini sanarsın da geç onu. Neyse! Siktir et. Seç onu...
Bölüm 11: Yeis Sensura - Dokunamam Farklı Tene*
En heyecanlı şey ne biliyor musun sevgilim? Tanıdık çıkma korkusuyla, tutmak o elini!
Bölüm 12: Norm Ender - Depresyon Oteli*
Bir depresyon otelindeyim, adı dünya... TAM PANSİYON!
Bölüm 13: Ayşe Gökalp - Hoşçakal!*
Ben, aynaya bakıp gördüğümden daha çok sevmiştim seni!
Bölüm 14: Momer - Kalk Gidelim
Bana inancın kalmadıysa, güvenimi al götür senin olsun...
Bölüm 15: Polemick - Eskiye Döndü Dünya*
Melek maskesi takmış şeytanların içinde, şeytan maskesi takmış bir meleğim ben...
Bölüm 16: Oğuzhan - Onu Özledim
Yine de bir gün bana gelirsen; o tertemiz kalbin kabülüm!
Bölüm 17: Kaptan - Doğru Olan Bu Mu?
Bela, seni korkuyorsan bulur!
Bölüm 18: NO1 - Romeo ve Juliet
Kötüye alışırsan, kötü de iyi gelir!
Bölüm 19: Sokrat - YENİDEN
Gerçeklerle açılan gözler; yalanlarla kendini uykuya bırakır!
Bölüm 20: Sokrat - YENİDEN
Söyle... Hangi adam nefret eder? Önceden kocalık yaptığı kıza...
Bölüm 21: Taladro - Cinnet
Gönlük yoksa gideydin; kahpelik zorlamıydı?!
Bölüm 22: AZAP HG - Beyaz 3
Bıraktığın kadar varım,
Bıraktığın kadar yarım,
Bıraktığın kadar yarım,
Bıraktığın kadar yarın...
Bölüm 23: Kaptan - Neredeydin?
Hayal et ikimizi... Yanlış hangimizin?!
Bölüm 24: ŞARKI SÖZÜ DEĞİL
Bölüm 25: ŞARKI SÖZÜ DEĞİL
Bölüm 26: ŞARKI SÖZÜ DEĞİL
Bölüm 27: ŞARKI SÖZÜ DEĞİL
Bölüm 28: ŞARKI SÖZÜ DEĞİL
Bölüm 29: ŞARKI SÖZÜ DEĞİL
Bölüm 30: Narkoz - Hak Ettiğim 2*
Sözde kardeşiz ve özde kardeş olamadık!

Diğer yarısı gelmek üzere, tekrar görüşürüz!
Lütfen, değerli yorumlarınızı ihmal etmeyin!

He, sen çok biliyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin