Гледната точка на Кара:
С Дженифър бяхме в общежитието и приготвяхме багажа си.
-Най-накрая се връщаме у дома!-радваше се Джен.-Три години размени начела.
-Не,че ти идваше на училище-казах-През повечето време бягаше от час.
-Млъвай Кара!-ядоса се.
********
Най-сетне куфарите бяха готови.Джен си облече къси спортни панталонки , черен топ , горница на найк и белите найк.Аз си сложих също къси панталони, тениска на адидас , шапка и белите ми маратонки на адидас.
Взех куфара си , а Джен нейният .Извикахме си такси и тръгнахме към летището в Лондон .Щяхме да пътуваме от Лондон до Австралия в град Пърт , а от Пърт с влак до Сидни.
****
Вече бяхме тръгнали за Пърт.7 часа път СУПЕР!
*7 часа по -късно*
Гледната точка на Дженифър:
-Най-сетне пристигнахме в Пърт.Цели 7 шибани часа в онази бракма.
-Не е ,,бракма" , а самолет-сопна се Кара.
Хванахме такси , задани закара до гарата.
*30 минути по - късно*
Платихме на таксиметровият шофьор и седнахме на пеиките да чакаме за влака до Сидни.
-О , хайде де колко време ще се бави този влак !-казах ядосано
-Ето го шматко, не виждаш ли?-присмя ми се Кара.
Мразех когато ме нарича ,,шматка".Както и да е , качихме багажите си , седнахме по местата си и влака потегли.Започнах да мрънкам на сестра си , че ми е много горещо , а тя ме игнорираше.
Гледната точка на Кара:
-Офф...пак ли си недоволна?!.Сега пък какво искаш?-казах така сякаш ми пукаше.
-Много е горещо.-продължаваше да мрънка.
-И аз какво?
-Не знам , ще си съблека блузата.
-Ти луда ли си ?!Отдолу си само по сутиен
-И какво-каза тя усмихвайки се мазно докато се събличаше.
-Колко още ще пътуваме?
-Още 3 часа.-казах отегчено
*1 час по-късно*
Започнаха да се местят хора от едното купе в другото понеже беше адската жега.Погледат ми се спря на 4 момчета.Едното момче ми се стори доста познато.Единственото познато в него бе червената му коса.
Ето я и появата на 5 SOS.Съжалявам ако има грешки.Утре е некста.
M.H💫
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......