Глт Калъм:
Вече ни настаниха или по-скоро Стейси.Мястото е много хубаво.Как ми се искаше да съм тук само с Кара на почивка , а не защото сме четиримата....не...тримата глупаци , които дори едно момиче не могат да задържат.Дано се справим с тях както Аш направи със Стейси.
Бяхме разделени в две къщи.Аз бях с Люк , а Майкъл с Аштън.
Глт Мейси:
Вече минава десет сутринта.Ще се опитам да събудя двете сестри.
Офф сега трябва да изляза от моята къща и да мина поне петнадесет метра до тяхната.Е...добре.
А къде ли е Стейси?А ето я и нея , но защо влиза в другата къща....Това не е ли Аштън?Ама те се целунаха!КАКВО?Дали и другите са тук?Пфф..да , ето ги и тях.Калъм , Люк и...и...Майкъл!Майко ами ако ме видят.Затичах се към сестрите , за да им кажа.Влязох с гръм и трясък!
-МОМИЧЕТА!-извиках.Мисля , че момчетата ме чуха.
-Да , да.Знаем!Мончетата са тук.-каза Кара..Ама те как?Защо?Какво?-Добре , че мога да чета мисли.-каза иронично тя.-Видяхме ги заедно със Стейси.И не , не знаем защо са тук , но скоро ще разберем!Просто ни трябваше сън....-последва прозяване от тяхна страна.-А сега!Нашият велик , хитър , перверзен и зъл мозък ще ни помогне.-каза Кара като погледна Джен.
-Уфф.,,Вашият мозък" няма да измисли нещо оригинално , но все пак ще е нещо.Нека помисля.-каза Джен и стана.Погледна през прозореца където се виждаха момчетата.Погледна пода и направи онази физиономия когато на човек му хрумне нещо.
-Обличайте банските от мен другото.
-Другото?-попитахме с Кара.
-Момчета..Секси момчета.-каза Джен и започна да вдига игриво веждите си.
За по-малко от десет минути бяхме готови.Някой почука на вратата.
Джен отвори , а от там се показаха три найстина секси момчета!
-Аз съм Джеймс.-каза първият.Беше доста висок.
-Само да кажа Джеймс е за мен!-заяви през зъби Джен.
-Аз съм Лукас.-каза един сладур.Направо го грабнах.Не ме интерсува какво иска Кара.
-Благодаря , че ми остави голям избор.-каза Кара.
-Нещо против мен ли имаш?Аз съм Маркъс.-каза момчето леко обидено и подаде ръка на Кара.Тя май се засрами и изчерви.
-Не , нямам!Аз съм Кара.-каза тя и прие ръката му.
-Ще тръгваме ли?-попита нервно Джен.
Тръгнахме , но Джен спря.Била забравила очилата си.
-Приятно ми е да се запознаем.-каза Кара.
-На мен повече.-каза Маркъс докато целуна ръката на Кара.И познайте какво , не!Познайте кой излезе от къщата пред която стояхме.Да!Точно така , Калъм.А зад него Люк и Майк.Явно и те ще ходят на плаж.Джен се появи и тръгнахме.Маркъс бе хванал Кара през кръста.Джеймс държеше ръката на Джен , а аз бях на конче на Лукас!Представям си как момчетата се пръскат от яд!Глт Калъм:
Бяхме решили с момчетат да се разходим и после на плажа.Тъкмо излизам и какво да видя?!Как някой целува ръката на моето момиче.Бях готов да го смачкам , но момчетата ме спряха.И после смее да я прегръща!Аааа!
-Как не ги е срам?!-казахме и тримата в един глас.
-Хайде просто да тръгваме.И ние ще си намерим момичета.-каза Майк.Защо го слушаме изобщо.
-Да и после какво?А да!Да изчезнат завинаги и после да не можем да ги открием така ли?-развика се Люк.
-Споко те са за една вечер.-Майкъл явно не схвана.
-Имах предвид Джен , Кара и Стейси!Идиот такъв!.-и го удари леко по врата.Стана много зле , но трябваше да развия нещо тука!😂😂😅
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......