Тя каза ,,да"

261 11 5
                                    

Гледната точка на Кара :
Калъм заключи вратата и се върна при мен.Започна с нежните целувки по тялото ми .Исках да спре.Не че не ми харесваше , но тялото ми казваше-ДА!Но умът ми викаше-НЕ!
Защо е така мамка му?Тогава се сетих за онази нощт на партито , когато той каза ,,Е поне някои от нас имат късмет днес.".Не издържах , бутнах го на леглото и седнах върху него.
-Оо, значи ти искаш да си отгоре.-каза той докато се усмихваше.
-Какво?Нее-и усмивката изчезна.
-Просто исках да поговорим за онази вечер на партито.
-Какво за нея?
-Ти каза ,,Е поне някои от нас имат късмет днес." , какво имаше впредвид.-замисли се , явно беше забравил.
-Ще ти обясня всичко , но не тук.Става ли?-аз само кимнах и станах от него.
-Е къде отиваме?
-На плажа-каза той и тръгна.
*Кара е с къси сиви панталони и бяла тениска , а Калъм с черни джинси тениска на Nirvana и черно горнище.А да Кара-vans.
Калъм-converse(запомнете облеклата им)*
Тъкмо излизахме и се чуха викове от стаята на Джен.Какви викове ли?Нещо от сорта на ,,Давай Люк",,Ахх,Охх,не спирай" и тем подобни.
-Чу ли?Ти можеше да си на нейното място!-сопна ми се Калъм.И сега ще го подразня.
-Какво искаш да кажеш?Че искаш Люк да ме чука или..?-ето на подразних го.Той само ме изгледа лошо.
-Никой друг освен мен няма ама НИКАКВО право да спи с теб или да се чукате.-и последва мазна усмивка.
-Мхм..-и той пак ме гледаше някак си злобно докато слизах по стълбите.
Ето ни и нас на плажа.Седнахме на пясъка и очаквах да заговори.
-Виж..аз...офф..не знам как да ти го кажа.-личеше си , че му е трудно.
-Добре.Нека те улесня.Ние сега секс приятели ли сме или нещо повече?
-А ти какви искаш да сме?-защоо Калъм ,защо?
-Хей , аз попитах първа.-измъкнах се.
-Може ли да ти покажа?
-Да доб...-тогава бях прекъсната от тези негови невероятни устни.
Той ме сложи да седна в скута му , така и направих.И сега пак се целувахме , по едно време той измънка.
-Защо мънкаш?
-Защото не ми е удобно така както си седнала.
-Ами?
Намести краката ми около кръста му и сега ми стана по-ясно какво точно искаше.Нека си поиграем.
Започна да ме целува като сложи рецете си на задника ми и ме придърпваше към ,,Калъмчо".Не се отдръпнах , но за сега.След като вече не стискаше задника ми и усетих , че се възбуждаше аз леко се отдръпнах.Това не му хареса , защото пак измрънка.
-Спокойно може и по-дълъг да стане.-кза той като ми се усмихна мазни.
-Сериозно ли?-казах и повдигнах едната си вежда , и седнах на пясъка.
-Кара?
-Мхм.-честно не го утразих , понеже си играех с пясъка.
-Ще ми станеш ли гадже?-мамака му , сърцето ми тупаше така сякаш съм бягала сто километра , започнах да се изчервявам.
-Извинявай , на мен ли говореше?-направих се на ударена.Исках да го чуя пак.
-Ами , да.Ти си красива,умна и невероятна в леглото.
-Ейй!-казах и го бутнах лекичко.
-Е ?-боже , как може да ме пита изобщо.
-Да , естествено , че да!
Той само ме погледна , а зениците му се бяха разширили.
Започнах да треперя , Калъм забеляза това и веднага реагира , като ме наметна с горницата си.
-Колко е часът?-попитах , защото не си взех телефона.
-Уооу.12:30 , ама ...-тогава той отдели погледа си от телефона и чак сега забеляза , че е тъмно.
-Чак сега ли забеляза?
-Ами ...да.
-Хайде да се прибираме.-казах му и тръгнахме.
Когато се брибрахме , заварихме Люк и Джен само по хавлия.Взирахме се един в друг около 5 минути.
-Ъм...аз се качвам горе.-беше толкова неловко.
-Аз ще дойда след малко.-каза Калъм аз само кимнах и продължих.

Гледната точка на Калъм :
-Е..?-попитаха двамата в един глас.
-Ами тя каза ,да"!-и направихме групова прегръдка.
-Хей!Къде са останалите?-чак сега забелязах , че ги няма.
-Аш и Стейси са у Аш , а Мейси е при Майк.-каза Люк.
-А вие..по-тихо не можете ли?-попитах като гледах към Джен.
-Виж сега ...това , че момичето изпитва удоволствие ...-Люк беше прекъснат от шамара на Дженифър.
-Калъм да не забравиш , че те чака момиче горе.-схванах намека Джен.И се изнесах.
-Оставям ви влюбени птички.-извиках и бързо се качих в стаята на Кара.
Тяси беше легнала.Аз си легнах до нея и я гушнах.
-Сериозно ли Кара?-беше с пижама.
-Какво?Хората спът с пижами.
-Моля те..-след което се изправих и съблякох.Останах само по боксерки.
-А сега ти!
-Офф!
Започнада се съблича.Личеше си , че е изморена.Помогнах й.Тя пак си легна , а аз започнах пак да я целувам където ми падне.Направих й смучка на вратъ.Леко захапах и пак този лек стон.
-Май ти действа добре , А?-попита тя.Погледнах надоло и се пях възбудил от ново.
-Проблем?-очаквах да каже ,,да"
-Не..-тя каза ,,не" ,леле!
-Тогава ще трябва да свикваш с това.-тя само ми се усмихна и плъсна ръката си по корема докато не се озова на...
-Мммм...
-Харесва ли ти?-попита тя.
-Моля те просто млъкни.-и започнах да я целувам.
Стигнах до бикините й.След секунда се озоваха на земята заедно с мойте боксерки и нейният сутиен.Погледнах я.
-Влизааааам..-казах като се забих в нея.
Дали прекалих?От нейна страна , тя само извика и заби ноктите си в гърбът ми.
-Съжалявам , май прекалих.
-Не!Продължавай.Току-що извади звяра в мен!
Продължих с първоначалното си движение....

Знам , че не е това което очаквахте , но...все пак 926 думи.😂😂💋Съжалявам за
грешките.Следващата седмица ще пускам рядко нови части , но после ще се реванширам!

Jet black heartOnde histórias criam vida. Descubra agora