Хем щяхме да се къпем..

152 14 9
                                    

Глт Кара:
Ааааа!Къде по дяволите са тези шибани дрехи?!Търся ги вече от час!Няма ги никъде.Обиколих цялата къща , но нищо!
Просто ще си седна на дивана и ще помисля....
Ами да!Ще питам момичетата да проверят.Може Калъм да ги е дал , за да ги скрият там.Тоест при някои от момчетата.
Първо да звъннем на Мейси.
А?Тя вече ми звънни.
-Ало?-казах.
-Хей.Кара.Ъм...Виж.-започна да прекъсва.
-Кажи!-изнервих се и й повиших тон.
-Ако си търсиш дрехите тук са.Даже мога да ти ги донеса ако искаш.-предложи Мей.
-СУПЕР!Идвай!-най-накрая.
-Чао.
-Чао.-казах и затворих.
*30 минути по-късно*
Мейси почука на вратата и а и отворих.
-Бързо вземай!Трябва да бягам преди Майк да се е усетил.Чао.-каза набързо като ми подаде една торба и си тръгна.
Затворих вратата и се качих в стаята.
Започнах да си подреждам дрехите.Не че бяха много , но...не са и малко.Чудя се как са се пробрали в тази торба...
Легнах си до Калъм.Той ме прегърна , намести се и започна да хърка.
-Офффф.-изпуфтях.
******
Глт Джен:
-Бебе...-викаше Люк.
-Аз?
-Къде си?-попита.
-В банята чакам те ,без бельо съм.-е малко излъгах...
-ИДВАМ!-извика Люк и чух тежките му стъпки по стълбите.-Ето меее!Ама ти нали каза , че си гола.-каза с кучешка муцунка.
-Шанс.Идваш ли или...-не успях да довърша.
-Идвам!-заяви.Съблече се светкавично и влезе в банята.
Аз след него.Той пусна водата и започна да се мие.
-А бельото?-попитах понеже се къпеше с гащите си.
-Първо дамите.
-Ами помогни ми.-казах предизвикателно и му се усмихнах.
-Веднага!
Разкопча ми сутиена и го хвърли на земята.Аз бях с гръб към него.Сложи ръцете си върху гърдите ми и започна да ги мачка.
Получи лек стон от мен.Явно му дойде възбуждащо.

Глт Люк:
Аххх.Тези меки цици...
Започнах да смъквам ръцете си към бикините й.И тях махнах.
-Няма ли да се обърнеш?-попитах.
-Първо се съблечи.
Веднага си махнах боксерките.
-Чакам...
Тогава тя се обърна.
Люки беше лице в лице с пъпа й.Бях се надървил и то доста.От кога я желаех...отново.
Все се карахме после се оправяхме , но после беше в цикъл...А сега?Сега е  гола.Толкова секси!Не сме скарани , нито е в цикъл.
Тя започна да ми бие чикии.
Клекна и налапа Люки.Започна да ближе само главичката като правеше леки засмуквания.
-Аааа-а.-просто беше върхът.Исках да й се изпразня върху гърдите , но не знам дали би го позволила.
-Искаш ли да ми се изпразниш върху гърдите?-попита Джен докато ми правеше свирка.
-Това не може да бъде истина.Сънувам ли или...ААА!Джен!Ах ти малка кучка.
-Но ти хареса нали.
-Хем щяхме да се къпем.-казах иронично.
Изправих я и я вдигнах.Опрях я до стената и започна да я чукам здраво.
Тя само викаше и викаше , но не стигале до оргазъм и реших да й баправя френска.
Поставих я на пода като вече бяхме спряли водата.
Първо минах през гърдите й.Зайграх се с едното зърно.А тя издаваше леки , но възбуждащи стонове.
Вече я бях разкрачил и започнах да я  лижа.(Ненене не мога😂😂😂)
После се насочих главно към клитора.Тя отново викаше , но стигна до трети оргазъм.Пъхнах единият си пръст в нея...после вторият и накрая тя свърши.
-Хареса ли ти?-попитах самодоволно.
-Аахх.-бе единственото което можеше да каже засега.Дано утре да може да ходи.
Застана на колене пред мен и пак ми правеше свирка и накрая и аз свърших , отново.

Изкъпахме се след секса.
Сложихме си пижамите , защото минаваше десет през нощта.Аз я гушнах и заспахме.

Глт Майкъл:
-МЕЙСИ!-извиках.
-Да мило.-каза най-невинно тя.
-Не ми се прави!Къде е онази торба?-попитах , бях ядосан.Днес съм много напрегнат и на всичкото отгоре съм като разгонено куче.
-Каква торба?
-Онази в която седяха дрехите на Кара!Как коя?-опааа.
-Значи ти си му помогнал.Не те е срам!-повиши тон Мейси.
-Да , сега ми кажи къде е торбата.-настоях.
-Дадох я на Кара.-каза с усмивка на лицето.
-Няма да ми се хилиш след като те опъна..
-Първо трябва да ме хванеш.-каза тя и тръгна да тича , а аз след нея.
Попринцип го правим почти редовно.Тя ми е свикнала и няма проблем с това.За което се радвам и то доста.Предишните ми приятелки не са като нея.Тя ми харесва.А и е доста добра в бурния секс.
Но тя сега се скри и си нямам никаква идея къде е.
-Мейси?Ако искаш секс се покажи , ако ли не просто извикай.
Чух вик в съседната стая.
Явно беше се скрила там , но сега е на земята.
-Какво стана?Добре ли си?
-Да , да добре съм.Просто паднах , защото видях паяк.
Аз го убих и го хвърлих през прозореца.
-Моят герой.-каза Мейси и ме прегърна.
-Хайде утре.Ако можеш да ходиш тогава.Да изчистим основно.
-Добре , но какво имаше воредвид с това , че ....-прекъснах я и я завлякох в моята стая.
-Ама?
-Без ,,Ама"!Ти каза ако те хвана , че ще ми позволиш да го направим.-казах й.
-Знаеш , че нямам проблем с това.-каза тя и започна да се съблича....

Глт Аш:
-Стейси?
-Да?
-Утре си стягаме багажа.-заявих.
-Утре ли трябва?
-Да!
-Ох.Добре!Сега си лягай.
-И ти.Лека нощт.-казах и я целунах по бузата.
-Лека.

Така.Да се извиня за грешките в миналите и бъдещите глави!
И да има секс.Приемете го.
Та смених си и корицата.Дано ви харесва.unicornce_af ми я направи за което й благодаря...И , че ми подава рандом идейки от които се раждат тези глави. :*
^*^

Jet black heartTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon