Гледната точка на Джен:
Извадих от чантата си шише с водка и отпих малко.
-Искаш ли?-попитах сестра си.
-Да , жадна съм -взе шишето и отпи солидна глътка.
-КАКВО Е ТОВА , мамка му?!-ядоса се тя.
-Водка-отговорих кротко.
-Забранено е Джен!-каза тихо
-Не ми пука!
Гледната точка на Кара:
Отново взех телефона ск , сложих си слушалките и започнах да си пиша със Стейси и Мейси , но те не бяха online.И всъщност имах чувството , ме си пиша сама.
Гледната точка на Майкъл.
Решихме с момчетата да се преместим в другото купе , защото в нашето беше топло.Минахме покрай две момичета - едното беше по сутиен , а другото момиче ми заприлича на една стара позната приятелка-Кара.Обаче нямаше как да е тя-заедно със сестра си заминаха преди три години за някаква student-exchange program.С Калъм,Люк и Аш седнахме по-назад.
-Хей , Майкъл!-Люк размята ръце пред очите ми.
-Да?- попитах.
-Какво гледаш там?-зачуди се Аш-Зяпаш тези момичета от петнадесет минути.
-Мисля , че познавам едната.
Дочух как полуголото момиче се оплакваше , че й се пуши.
-Дженифър , тук не може ! Има още малко път, изчакай-отвърна другата.
Дженифър?Смотаната Джен.Невъзможно!Та до преди 3 години тя носеше очила и брекети и я беше срам да излезе от къщата й , понеже имаше акне. Сега нямаше и помен от старата Джен.
-Те са-отбелязах.
-От къде си сигурен?-попита Калъм.
-Онази е Кара-посочих я- А другата, разсъблечената е ,,смотаната" Дженифър.
-Това ли ти е представата за смотано?- обади се Люк.- Тя е толкова секси!
Всички , освен Люк се засмяхме.След малко влака спря в Мелбърн, за да слязат някои пътници.Джен стана от мястото си и излезе от влака. През прозореца забелязах , че си е запалила цигара и пуши.
-Това е твоя шанс , тигре - опитах се да надъхам Люк- отивай при котето.
Люк ме погледна сякаш щеше да ме убие и излезе от купето.Отидох при Кара и я потупах по рамото й .Ето я и 2 част.Съжалявам ако има грешки.Скапаната клавиатура забиваше на всеки 5 минути😑.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jet black heart
Fiksi PenggemarИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......