Часовата разлика!

149 15 2
                                    

Глт Джен:
Супер сега поне ще си имам компания.Вече бях на летището и ги чаках.Ааа ето ги и тях.Хукнах към сестра си!Гушнах я и паднахме.И другите се присъединиха.Как ми липсваха.
-Добре всички след мен.-казах и тръгнах първо за такси и после при мен.Бях наела две къщи над морето и беше доста красиво.
******
-Е харесва ли ви?-попитах.
-МНОГО!-извикаха в един глас.
-Тогава слагайте банските и да скачаме.
Така и направихме.Водата не беше нито студена нито топла.
*****
Мейси и Стейси казаха , че ще се разходят , за да разгледат.Тъкмо ще поговоря с Кара.
-Как си?
-Ще ти кажа.
*2 часа по-късно*
-КАРА******-няда да ви кажа вторите ни имена!
-Да , да знам.Първо започваш с трите ми имена и после конското..Давай по-бързо.Дошла съм на почивка или на гости на далечни роднини.-сопна се Кара.Явно не й беше приятно , но..все пак.
-Знам , че понякога ти става гадно и още какво ли не , но това не е решението.Намери си друг ,,наркотик".Полезен за твоето здраве!
-Имах го....но го изгубих.-звучеше доста тъжна.
-Него?
-Калъм.Той беше моят наркотик.Но беше...-каза тя и въздъхна.

Глт Калъм:
*по-рано тази сутрин*
-Мамка му!МАМКА МУ!МАМКА МУ!!!-виках и ритах каквото ми падне.-Как можах?!Как можахда я пусна?!-вече не виках.Не ритах.Нищо.Просто си седях посредата на летището.Плачех.Нямаше я.И всичко това , защото съм един ИДИОТ , ГЛУПАВ ИДИОТ.Хванах се за косата и сякаш потъвах в земята.Ще ми се , но не беше така.
-След два час има четири свободни полета за Бора Бора.-съобщиха в летището.Е това ако не е късмет или знак!
-Момчета!Отиваме до къщите и вземаме багажите!Среща тук до един час!-заповядах им и тръгнахме.Първо такси после с бягане.
*****
Глт Аш:
Вече бях готов с багажа , но дори не знаем в кой хотел или в каквото са там.Честно никога не съм ходил в Бора Бора.Но ето на!Ще ходя.Трябва да се обадя на Стейси.
Звъннах й.Дано да вдигне..дано да вди...ВДИГНА!
-Ало Стейси?
-Слушам.Имам поне пет минути докато момичетата не са на близо!-заяви тя.
-Добре , имам няколко въпроса....

Глт Калъм:
Бях решен да си я върна.Та бяхме в летището и чакахме..кой?
-Кой чакаме?-попитах.
-Аш.-офф този аш.
-Аш и неговите ,,кърпички".-изпуфтях , а момчетата се хилеха , но спряха.-Той е зад мен.Нали?-обърнах се и да.Аштън беше зад мен , но се усмихваше.Какво по...
-Хайде!-каза Аш и ни бутна да тръгваме.
Така вече сме в самолета.Багажите ни са наред.Ъм ще патуваме около два часа.Офф сякаш забравям нещо!
-Часовата разлика!-извиках , но на глас.Опа...
-Сега в Сидни е десет.А там е...два през нощта!Значи като пристигнем там ще е...-Майкъл-умникът..бе прекъснат от пилота.
-Ще пътуваме четири часа.Съжалявам за грешката.Ще пристигнете в Бора Бора точно в шест сутринта.Приятен полет.
Всички погледнаха към мен(момчетата), защото знаем , че момичетат стават след осем най-рано.
-Е...дано са будни.-казах и лепнах една мазна усмивка.

........

Jet black heartOnde histórias criam vida. Descubra agora