Глт Дженифър :
Хъм?...
-Аз отивам до тоалетната.-каза Майк .
Изчаках да замине..
-И на мен ми се доходи.-излъгах.Ще го питам какво става и ако не ми каже истината , ще стигна до крайности!
Вече бях пред тоалетната и го чаках да излезе.
Чу се как пуска водата и ...отвори вратата.
-А?Джен!Боже изплаши ме.
-А защо?Има ли причина да те плашя?Да не би да криете нещо от мен?Не!От нас?!-добре мисля , че прекалих , но...
-Пфф какво нее.-и направи това което винаги прави щом излъже.Погледжа в друга посока и се усмихва леко , сякаш нищо сериозно не е станало.
-Майкъл!-повиших леко тона.-Майкъл!Не ме лъжи!Познаваме се от доста време.Знаеш , че не можеш да ме излъжеш.
-Гадна си.
-Казвай!-извиках.
-Добре.Значи всичко заполна със Стейси и Аш....Глт Люк :
Вече бяхме пред болницата.Аш ни каза в коя стая са родителите им.
С Калъм изкачвахме последните стълби за втория етаж.
-Търсим 210 стая.-каза Кал.
-Тази е 207.208....209..А!210.Тук!-извиках Калъм.
Той почука на вратата , а от там излезе една сестра.
-Ваши роднини ли са?-попита тя.
-Не , но са родителите на нашите приятелки.-до ре сега като го чух прозвуча доста шантаво.
-А те защо не са тук?
-Защото не знаят!-раздразни се Калъм.
-А защо не знаят?-тази сестра ми лази по нервите!
-Вижте сега!На тях им се натрупа достатъчно , че просто ей така да им кажем ,,Вижте момичета вашите родители са в Мелбърн."...и така нататък.И няма да позволя някаква си досадна-наблегнах на тази дума.-сестра да ми се пречка ,да видя родителите на нашите приятелки!Ясен ли съм?!-мисля , че прекалих , но карахме доста бързо без да спираме и това ме изнерви.
Тя тръгна да казва нещо , но ръката на Аш я спря.
-Извинявам се.Те са с нас.-каза той.
-Не , не аз се извинявам.
Най-накрая влязохме.
-По-добре да не бяхме влизали.-каза Калъм.
Родителите им бяха на системи и в безсъзнание, даже мисля , че са в кома , но не съм много наясно с това.Имат доста рани и то по цялото тяло , но поне не им липсват пръсти или нещо такова...
*30 минути по-късно*
Седяхме с Калъм отвън , за да чуем какво ще ни кажат докторите.И тогава Майкъл ми звънна.
-Хей , Майк.-не звучах много весело.
-Не е Майк.-чу се женски глас , звучеше доста ядосана.-Защооо?-чу се друг женски глас , но този беше по-скоро тъжен.
-Ъм...?Кой е тогава?
-Дженифър върни ми телефона.-а това вече беше гласът на Майк..Я чакай малко!Той да не би да каза Дженифър?Мамка му!
Дръпнах телефона настрани , за да бе се чува.
-Калъм!Мисля , че вече знаят.
-Кой?Какво?
-Дженифър и Кара!Идиот такъв.
-Ааа...Оуу!
-Ало!-чу се Джен от телефона.
-Да слънце.
-Не ме слънчасвай!Защо не ни казахте къде ще ходите и какво ще правите , и най-важното....защо по дяволите не ни казахте за родителите ни?!-започна да вика и да плаче едновременно.-Отговори ми!
-Ами...аз..аз.
-Няма ,,аз".Вие с Калъм да не би да сте техни дъщери?!А?!
-Не.Аз.Ние!Решиме , че ще е по-добре ако не ви кажем.
-Ти чуваш ли се!Как не те е срам!Не не теб!Пусни ме на високоговорител , моля!-всички се бяхме събрали , за да чуем какво ще ни каже Джен.-Как не ви е срам?!Да пазите такова нещо от нас!Момчетата добре!Но ти Стейси!И ти Мейси!Как можахте?Защо изобщо ни го причинихте?!И какво спечелихте от това?!Хъм?Искате ли да ви кажа какво?Едно НИЩО!Ти Стейси и ти Мейси , загубихте две добри приятелки.Майкъл , аз забога!Та ние с вас се познаваме от години!От години!Дано сте доволни!Защото Калъм ако искаш да знаеш скъпата ти приятелка ,Кара, се заключи в банята и реве!И единственото което се чува е нейният плач и как чупи всичко наред!Как можа да я предадеш по този долен начин!А ти Люк!Оххх!Ти също загуби...загуби мен!-изплака Дженифър и затвори.
Калъм седна на един от столовете и се загледа в една точка.Стейси и Аш излязоха , а аз седнах до Калъм.
-Братле..-започнах..
-Няма братле!Защо ми беше да те слушам?!Трябваше да кажа ПОНЕ на Кара!Поне на нея трябваше..
-Спокойно всичко ще е наред.
-Браво!Ако искаш напиши книга!Знаеш ли , че Кара миже да се нарани и то НАРОЧНО!Не ей така.И повярвай ми ще го направи.И защо?Защото е съсипана!Защото трябваше да ти се доверя.Като пренебрегнах това , че....-той спря.
-Кое?
-Няма значение!Вече няма!759 думи!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jet black heart
Hayran KurguИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......