6 part (2/2)

345 20 4
                                    

Той ме хвана за ръката и задърпа към дансинга...
Гледната точка на Кара:
Сложи ръцете си на ханша ми като леко ме придърпваше към него.Чу се от песента:

Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex, baby
Let's talk about you and me
Let's talk about all the good things
And the bad things that may be
Let's talk about sex.

Усетих неговите устни върху моите.Толкова меки и топли , но се пак да не пропусна и вкусът на алкохол.
******
Събудих се от любимата ми аларма.А главата ми в като бомба със закъснител.Но това не беше най-големият ми проблем сега.Усещах нечий ръце върху коремат си.Обърнах се и видях Калъмчо.Отдъхнах си , но се пак какво по-дяволите прави ТОЙ тук в МОЕТО легло?!Както и да е първо реших да се изкъпя , защото вонях на алкохол и цигари.Влязох в банята ,вече гола , и пустнах душа с горещата вода.Не знам защо , но усетих пареща болка между краката ми и не беше заради горещата вода , а когато погледнах надолу целите ми бедра бяха в синини.Вече бях готова и какво да видя в огледалото, целият ми врат е в смучки , а на места имаше следи от зъби.Край вече съм бясна.Излязох от банята когато видях вече будният Калъм по боксерки.
-Защо цялото ми тяло е в синини и смучки?!-да малко преовеличих , но...
-Ами...снощи бяхме доста пияни е поне ти , но ти би трябвало да помниш.-последва намигане от негова страна.
-Та аз дори не помня как от партито се озовах тук!
-Ще ти кажа само едно.Снощи беше невероятна.
Забих му шамар и си взех на бързо тениска и къси панталони плюс бельото де.и ето ме отново в банята...
Гледната точка на Джен :
-Спри..моля те.-казах смеейки се , защото някой ме гъделичкаше.ЧАКАЙ.КАКВО?Ама аз да не би..?Отворих очи , а там седеше Люк.
-Какво , но ти , как, аз?!
-Сети се да станеш.
Погледнах часовника в стаята ми беше едва 7 сутринта.Веднага станах от леглото.Бях само по тениска , която дори не е моя и гащи, е те поне  бяха мой.
-Мадявам се вчера ди ти е харесало колкото и на мен.-каза той със самодоволна усмивка.
-Какво имаш предвид?
Той се изправи и дойде до мен като ми прошепна:
-Нямах си и на идея , че си толкова лесна и ...тясна.
Тоя как ме нарече?!Лесна и тясна.
Ритнах го в ,,мини Люк" , а той се свлече на земята.
-Това , че бях пияна не ме прави лесна , ОКЕЙ?!-бях толкова бясна , но поне го сритах.Офф сега съм и гладна.
-Отивам в хола.Чао.-Люк само ме погледна докато се превиваше от болка.
Гледната точка на Стейси :
-Хей , сладкишче , ставай.-ахх колко сладко звучи това ,,сладкишче"
-Аш?-надявах се да е той.
-Позна.
-Е ... как беше вчера.
-Защо не видиш сама?
Отворих очи и всичко бе наопаки.Бельо тук , бельо там.Дрехи навсякъде.Това не води до нищо добро.
-Сега разбра ли?-дори не му отговорих бях толкова засрамена.Облякох се на две- на три и слязох в хола , а там седеше ядосано , но с лека усмивка , Джен ядяща сандвич.
Гледната точка на Мейси :
Майкооо мирише ми на пица.
-ПИЦА?!-казах развалнувано.
-Да , искаш ли?-попита Майкъл , който вече нагъваше 2-рото парче.
-Естествено!-взех си едно и го язодох.
-Ммм, много е вкусно.-казах докато си облизвах пръстите.
-Ти също.-Чакай , какво каза той ?
-Как така?
-Ами вчера след партито..-спрях да го слушам когато погледат ми се спря на висящия кондом от кошчето.За мой късмет бях с някакви дрехи и бързо избягах от лицето на Майк.Слязох до хола и видях Джен и Стейси.Седяха като статуй.Дали и при тях е било така?

Съжалявам , че не бях поствала нови части , но скоро са ми и изпитите ...и ми е доста трудно.Но след малко ( maybe) ще пусна следващата част която е готова.Съжалявам ако има грешки.😅💋

Jet black heartWhere stories live. Discover now