Глт Стейси:
Леле колко е тъмно.Погледнах екрана на телефона си...показва 5:30!Майкоо!Как можах да стана толкова рано.Е ще си пиша с Аш.Вече знам , но само аз , че ще идват и трябва да го пазя в тайна.Как мразя да крия.
*Чат*
Стей-Хей...
Аш-Хей..Имаме още 30 минути до кацане!Толкова се вълнувам.Дори си нямам и на идея как хващам обхват , но...
Стей-Ха..Радвам се.До по-късно.
Аш , нали разбра за местата и всичко?!
Аш-Да , да.От колко часа беше?
Стей-АШ!!!От десет вечерта.
Аш-Ще го запомня!Чао <3
Стей-Чао :*
*Край*
Е ще си навия аларма за след два часа.И тогава ще събудя и момичетата.Глт Аш:
Писах си със Стейси и всичко ми е ясно , вече.Само трябва да кацнем!
*30 минути по-късно*
-Най-накрая!!!ЗЕМЯ!-викна Калъм.
-Значи няма да ти хареса ако разбереш къде ще спиш.-казах му.
Взехме си багажите и викнахме такси.Някак си го опътих до мястото на което трябваше да слезем.
И стигнахме до рецепцията или каквото беше.За първи път идвам и аз не знам как да се оправя.Имаме резервация за едни къщи или бяха бунгала...оффф!
-Добър ден.С какво да ви помогна?-попита любезно жената.
-Имат резервация в къщите срещу нас...-провикна се ....Стейси?Ама тя не спи ли?
-Момент , моля.-каза рецепционистката и провери нещо на компютъра.-А!Ето ви и вас.Така....
Това са вашите ключове.Картите за тока.-започна да изброява и ни ги подаде.-Трябват ми личните ви карти и заплащането.
Подадохме й личните си карти и платихме.Сега се насочваме към....леле , МАЙКО МИЛА!Толкова е красиво и невероятно , и красиво , а да и просто ЛОЛ!Определено ще снимам.
********
Гледахме да страним от момичетата , но само до десет вечерта!Беше ни толкова трудно.Защото Калъм и Люк все се опитваха да стигнат до момичетата.Майкъл изглеждаше тъжен , а аз бях щастлив.И как да не съм?Стейси ми говори все пак...Глт Кара:
Хъм...Имаме нови съседи.
-Джен!Джен!ДЖЕН!-ааа още няма дори осем , а аз съм будна.Това е против законите ми!
-Какво?-попита нервно.
-Виж новите ни съседи...толкова са...толкова..познати?!Ама?КАЛЪМ!ЛЮК!МАЙКЪЛ!АШТЪН!И СТЕЙСИ!!!Аааа
-Викай малко по-тихо , за да не те чуят!-сопна се Джен.-Люк ли чух?
-Надигни си дебелия задник и ще разбереш.
Така и направи.Седеше и гледаше.Сякаш родителите ни се бяха прибрали след родителска среща.Чакаш и се надяваш на най-доброто.Не че щяха да ни набият , но...и без това не могат.
-Хъм?Какво ли е замислила Стейси?-попитах.
-Не знам , но ще разберем.И то много скоро!Но....първо да се наспим!
-Съгласна съм.-казах и се тръшнахме на леглото....
Дано главата я бива!
ESTÁS LEYENDO
Jet black heart
FanficИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......