Глт Мейси :
-Хора нека...нека да се пребираме просто.
-Добре , хайде.-каза Майк и ме прегърна.
*******
Всички се бяхме събрали в хола.Седнали на дивана и Калъм , който чака нещо от новините.Какво ли чака това момче?Няма ей така да му изкочат момичетата.Нали?
-Ама?-каза Люк
-ХОРА!-извика Калъм като сочеше телевизора , защото всички гледахме към телефоните си.
Даваха Джен и Кара по новините.Този квартал ми е толкова познат.
-Защо?-попитах.
-Кучето на някаква си известна личност е отвлечено и сега разпитват.-обясни ми Калъм.
-Хей , ама това не са ли Бруклин и Раян?-защо по дяволите са с качулки?Това там.Тази къща!РАЯН!
-Тръгваме!-заявих.
-Къде?-попитаха всички.
-Да си върнем нашите момичета!
****
Глт Кара :
*Назад към миналото(преди броени часове)*
-Беше ми много забавно с теб и тялото ти.-каза Бруклин докато влизахме в къщата на Раян.И не бе пожелание!
-Какво си направил?
-Всичко за което съм мечтал!-каза и ме занесе към една от стаите.
Пусна ме , а аз го сритах на онова място и се скрих в банята , като заключих след себе си.
*****
Извикаха ме да сме се ,,разходили".
И ето ни и нас.Аз и сестра ми.Дават ни по новините.И точно в този момент се молех Калъм да гледа новините , а Мейси да се сети за този квартал-Амин.
*****
Глт Калъм :
Люк караше адски бързо и стриктно слушаше Мейси , сякаш е джипиес.
Вече бяхме пред въпросната къща.Реших да съм ,,мил" и звъннах на званеца.Отвориха ми.Видях този...Бруклин.Влязох с бърза крачка и хванах този негодник за блузата.
-Къде са те?!
-Кой?-как ми се прави на ударен.
-Какво става тук?-появи се и другият...Раян.
Люк го събори на земята и започна да го налага.Майк се втурна да го спре , а Аш държеше Бруклин.Аз и Люк тръгнахме към стаите.Пробвахме всичките и бяха празни.
-Братле тази е заключена.-каза Люк.
-Остави на мен.-казах и ритнах вратата толкова силно , че тя падна.
И там седяха те.Нашите момичета.Плачеха.Кара бе свита на кълбо , а Джен я прегръщаше.Дори не ни забелязваха!
Люк прегърна Джен , а тя му отвърна и спря да плаче.Но защо Кара продължаваше?Опитах се да я докосна , а тя се отдръпна.Това ме разстрои.
-Кара.Мила тук съм.
-Ка-Кал-Калъм?
-Надигни глава и ще разбереш.
-Страх ме е.-защо се е затворила?
-Кой ти го причини?Кой те нарани психически , емоционално и ...-погледнах към ръцете й бяха...бяха в синини.-физически?Кой по дяволите ти го причини?!-опитвах се да прекрия гнева си.
Тя само ме погледна , хвана ме за ръката и тръгна.Последвах я.Заведе ме пред момчетата долу.
-Кой?-попитах пак.
Тя само ме погледна с насълзени очи , колко болка имаше в тях , обърна се и посочи Бруклин.Бруклин!
-Ах ти мръсно копеле!-извиках и го задърпах към една от стаите.
-Брат вземи да задоволяваш това момиче.-каза ми той с надсмешка.
Започнах да го налагам.Целите ми ръце бяха в кръв.Какво направих мамка му?!Опс...ДРАМА!!!Лоол.. ХДДД
AWWW SO CUTEEE!!!
😍😍😍
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......