Глт Майкъл:
-Ние какво?!Но!...Добре де!Но ще ни дължите услуга и то голяма!Чао!-виках по телефона.Разговарях с Калъм и Люк беше там.Това което ми съобщиха не е никак добре , а това което зависи от нас е трудно!
-Майкъл , защо викаше?-попита Мейси.
-Говорих по телефона с Калъм..и Люк беше там..
-Знам!Стейси ми каза.-каза Мей и си наля чаша вода.
-Значи знаеш , че трябва да ги наглеждаме?
-Моля?!-извика Мейси и изплю водата.
-Да.-казах и взех чашата от ръката й.-И това трябва да се случи сега!Защото Калъм и Люк ще ходят до Мелбърн , даже май вече тръгнаха.От нас зависи останалото...
-Как не ги е срам!Сега разбирам защо си викал...Добре аз ще им се обадя да наминат тук.
*****
Дженифър и Кара вече бяха на път към нас.
-Майкъл ще отвориш ли?-попита Мейси.
-Да.-казах и отворих вратата.
Двете сестри ми се усмихнаха и ме прегърнаха.
-Къде е Мейси?-попитха двете.
-Ето ме.-каза Мейси носеща...ПИЦА!
-Очите на Майк светнха.-присмя ми се Кара.
-Е ще сядаме ли да ядем?-попита Мей.
-ДА!-извиках и бях първи на масата.
*****
-Мейси пицата беше много вкусна.-каза Джен докато галеше коремчето си.Всички се бяхме опънали в хола като прасета.
-Вижте ние след малко ще трябва да си ходим.-каза Кара.
-НЕ!-извиках от паника.-Така де...не още.Та преди малко дойдохте.Не може сега да си тръгнете.-дали номера ще мине?Глт Мейси:
Идиот!Липсваше ми само едно ,,face palm" .Трябва да замажа положението , защото те или по-скоро Джен усеща когато има нещо гнило.Както сега!
-Все пак не сме се виждали от доста време.Даже ако искате може да преспите у нас.-аз да не би?Издъних се!По-лошо и от Майк.
-Да така е.-каза Кара , но Джен ме гледаше доста странно.Глт Дженифър:
Има нещо гнило!Не може ей така да са го решили.Дори Майк не се съгласи , а той не прави така!Хъм?...Тън тън тън...
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......