Глт Дженифър :
-Офф...какво да си облека?-попитах Люк.
-Нещо което лесно да премахна след срещата с нашите.-каза Люк.
-Та това каква дреха трябва да е?Да не е ,,гола съм , но си сложих хавлия"?-погледнах го злобно.
-Добре виж този гардероб и виж колко много дрехи имаш.Ти си решаваш , но онова с хавлията също е вариант.Аз слизам в хола.-Защо ли изобщо го питах?
Реших да си облека:Вече бях готова , а обувки!Сложих си едни черни без ток.Слязох при Люк.
-Е?-завъртях се.-Как съм?
-Ами ако ти скъсам ръкавите и ,ако скъсам други неща...-хах забавен е.Но не.
Погледнах го с онзи поглед ,,Ама ти сериозно ли"
-Тръгваме ли?-попитах изнервено.
******
Вече бяхме пред къщата на майката на Люк.Започнах да се притеснявам и май ми личеше.Ами ако не ме хареса?Ами ако изобщо не мисли ,че съм достатъчно добра за Люк?
Люк хвана ръката ми , както казах личиси , че ми е притеснено.Той звънна на звънеца.След минута една руса ,не много висока за мен ,жена отвори и ни покани с усмивка.Явно това е майка му.
-Аз съм Лиз,майката на Люк.
-Дженифър.Приятно ми е.
-Аз съм таткото на Люк.-каза мъжет и дръпна синът си (а.к.а.Люк)и го занесе към двора.
-Това тук са всичките албуми със снимки на Люк.-каза Лиз и ми посочи доста албума.
-Нека започнем с тези от училище.Ако може?
-Разбира се.-каза с усмивка тя.
Подаде ми един албум и още на първата снимка не се сдържах и просто се изхилих като....
Обясняваше ми как са направени и по какъв повод снимките.Беше ми интерестно да я слушам.Каза ми , че Люк има двама братя , но те не били тук сега.Имали работа , но Люк им е обещал , че ще покаже моя снимка.
-Хайде да ги намерим.-имаше впредвид гаджето ми и съпругат й.
Вече бяхме в двора и там беше красиво.Имаше една малка масичка ,колкото да се съберем,пълна с храна .
-Ще ядем ли?-попита Люк.
-Да , защото ти не изяде хладилника , нее.-казах съркастично и всички без Люк се смеехме.
-Сядайте.-каза бащата на Люк.
Седнахме и хем ядем , хем приказваме.
*********
Вече бяхме в къщи , а аз бях снимала някаква част от снимките на Люк.Някой бяха много смешни.Имаше и на Калъм,Майк и Аш.Ще направя общ чат с момичетата и момчетата и там ще пратя снимките , но първо трябва да се преоблека и скрия от Люк.
Така вече си бях облякла едни къси панталонки и един бял дантелен топ.Сега да се скрия.Отидох на покрива на къщата.И отворих съобщенията , като направих групата...Благодаря за 2к!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!!!!!!¡!!!!!!!!
Все още не го вярвам!
В следващата глава ще се състой от чат затова е отделна глава и ще има много снимки.Излагащи снимки.
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jet black heart
FanficИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......