Така и направих.Хукнах в някаква посока.Тичах все по-бързо и бързо.Накрая спрях.Започнах да се оглеждам.Мястото на което се намирах бе доста красиво.От тук се виждаше плажа.Пясъка и красивото море.Беше много красиво , особено на тази лунна светлина.
Глт Калъм :
По дяволите!Що за идиот съм?Кой знае къде е сега.Проверих в къщата ,но в нямаше.Люк си беше легнал с Джен.Майк с Мейси.Аш и Стейси ги оставих на партито.Ами аз?И аз си искам момичето.Нейнта коса...очите й..прелестните й устни!Всичко!Преоблякох се.Ще потичам малко.Бях с анцунга и маратонките си без тениска.
Затичах се в посока към партито.Мислех да обиколя всички възможни места в Бора Бора!
За Бога!Къде е това момиче?!Минава три сутринта , а още не съм я открил.Вече бях на плажа.И тук я нямаше!Огледах се за последен път....беше красиво и то доста.Ауч!Някакъв камък падна на главата ми от...от..този хълм.Или каквото беше.Ами ако Кара е там?Ще проверя!Само трябва да намеря пътя за там.Глт Кара:
Нямам вече за какво да размишлявам.Просто ще си седя и ще гледам в една точка.Само дето много ми се спи вече.Започнах да се прозявам и...просто си легнах на земята.Глт Калъм:
Леле...тук горе си е доста високо!
-Кара?-попитах , но не получих отговор.
Приближил се и в разпознах.Тя беше!Беше заспала.Поне я намерих...
Взех я на ръце и тръгнах към къщата.
*******
Махнах горнището й и тя започна да се мърда.Мисля ,че ще се събуди.
-Калъм?
-Да.
-Какво правиш?-попита сънено.
-Ами...смятах да ти сложа пижамата.
-Не!Ще се изкъпя.-каза тя и тръгна да се съблича.
Беше полу гола.Обърнах се , защото не бе редно да я гледам.Преди беше , но сега не.Влезе в банята и се чуваше душат.
-Калъм!-изпищя Кара.
Веднага влязох в банята.
-Какво има?-погледнах към нея , а тя гледаше в една точка.Проследих погледат й.Имаше паяк.Присмях й се.От малка има непоносимост към паяците .Отидох и взех паякът после го хвърлих , за да живее.
-Нещо друго , принцеси?-казах и се поклоних.
-Да.Ще ми помогнеш ли с гърба?
-Мхм..Но трябва и аз да вляза.
-Добре.
Съблякох се и останах само по бельо.Влязох при нея и започнах да търкам с гъбата гърбът й.
Вече бях готов.
-Може ли да се изкъпя тук?
-Мхм-каза Кара докато увиваше кърпата около мокрото си тяло.Видя че я гледах даже мисля , че ми потекоха лиги,но това бе най-малкото.
-Калъм!-повиши леко тона Кара.Да...,,Калъмчо" реши да се покаже.
Тя излезе , а аз пуснах водата...Глт Кара:
Трябва да говоря с него , но първо да се облека.Сложих си бельото и една дълга тениска.-Нещо започна да ми дере на гърлото.Опа.Бях облякла блузата наопаки.Калъм тъкмо излезе от банята.Само по хавлия.Виждаха му се плочките и ... и.Кара опомни се!
-Мисля , че е наопаки.-спомена Калъм.
-Да , знам.
Съблякох я и я обърнах както трябва.Тази блуза не е моя!
-Това не е ли мое?-попита Калъм.
-Да.Мисля..-съблякох тениската с надпис "nasa"и му я подадох-Заповядай.
-Не.Задръж я.
-Не.Вземи си я.-тази тениска ми носи толкова спомени от както бяхме заедно и просто всичко това започна да напира ,и вече не издържах и заплакох.
-Кара?-кара Калъм и ме прегърна.Точно от това имах нужда.От една прегръдка.И не коя да е , а неговата...Така...пиша завещанието си:
Книгата искам да я продължи Константина(тя си знае).
В случай, че не доживея до 28 или 29.06.2016.
Съжалявам ако има грешки ,но пиша от таблет с гадни настройки на клавиатурата.И това нещо си има автокоректор , а аз дори не го искам..😈😈😈
Поправи името на Калъм с ,,Камък"!!!
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......