Глт Калъм :
-Ще остана тази вечер при теб.-заявих на Кара.И без това нямах особено голям избор.
-Добре.
-Но ми трябва бельо затова отивам до моята къща и пак ще се върна.-излязох и тихо влязох в къщата.
Люк спеше заедно с Джен.Бяха се прегърнали.Та..за това което дойдох.Взех си дрехи и бельо.Реших да си взема и цигарите , нпо трябва да ги скрия от Кара.Тя не обича пушачите.Така и не разбрах защо...
*****
Кара вече бе заспала.Отворих леко прозорецат и си легнах до нея.Намерих пепелникът и запалих цигарата.Щом тя е пушила трева значи аз ще мога да пуша цигари!
Изпуших цигарата и затворих прозорецат.Твърде съм изморен ,за да изхвърля фасовете.Просто си легнах до нея гушнах я вдишах и издишах ,и заспах.Глт Джен :
-Люк..
-Мммм
-Люк..-опитвах се да събудя Люк , но той само ми мънка!-ЛУКАС!-А така вече се будят хора.
Тогава Майк влезе в стаята.Защо?
-Сега и вие ли ще се карате?-попита.
-Как така.-намеси се Люк.
-Станете и елате.
Станахме и се преоблякохме набързо.Излязохме.
Чуваха се викове от къщата ни с Кара.
-Тя с кого е вътре?
-Калъм-отговори ми Сейси.
-И какво е направил?-попитах отново.
Люк веднага влезе в къщата и излезе за точно броени секунди.
-Ха...колко смешна история...-започна Люк.
-Лукас!-намесих се.
-Ами...Калъм...той от две години насам вече...пуши.
-МОЛЯ?!По-добре да влезем преди Калъм да стане на фас.
Отворих вратата.А гледката бе..просто не знам каква.Странното бе ,че всичко си беше подредено.
Приближих се и видях ,че Кара плачеше.Калъм държеше Кара за ръцете , явно тя се е опитсла да го удари.
-Кара.Моля те , много те моля да ме ислушаш.-започна Кал.
-Не.Не искам да те слушам.-каза опитвайки се да се измъкне от ръцете на Калъм.Успя.Погледна мен после Калъм и хукна.
-Браво на мен...-каза си Калъм.
-Този път сам си си виновен.-казах му и тръгнах след Кара.
******
-Монипе ако не спреш да бягаш...аз ще..аз ще..хвана рак или нещо...-тичах след Кара около десет минути и се изморих.Трябва да тренирам..боже това аз ли го казах?
-Какво искаш?!И ти ли пушиш?!
-Не!Много добре знаеш ,че няма да пропуша отново след случилото се.
-Ами?
-Искаш ли да...о кого заблуждавам и безтова трябва да дойдеш!Другият ни пра-дядо е починал.Заминаваме за Англия.Там ще е погребението му.-казах и двете заплакохме.-Запазила съм билети.Полетът ни е след точно три часа.Сега да се връщаме.-Кара само кимна и тръгнахме.
По пътя си припомняхме за веселите моменти с дядо.Плачейки ние се смеехме.А момчетата и момичетата ни гледаха доста странно.Дори и да изглеждаме ,че ни е весело не бе така.Сякаш малка част от нас я няма вече.
*****
Обясних на момичетата защо ще заминаваме и кога.И вече бяхме тръгнали за летището.Момичетата заедно с Аш и Майк ни изпращаха.Покрай Кара и Калъм се скарах с Люк.Идиотът заемаше страната на пушача.
-Чао ще ни липсвате!-казаха всички докато си правехме групова прегръдка.
-И вие на нас.-пратихме им въздушни целувки и дадохме билетите на жената.
-Приятен полет.-каза тя с усмивка.Глт Калъм :
-Ама ,че съм и аз един идиот!Как можах да те защитя?Пак я изгубих.-оплакваше ми се Люк.Въобще не ме интерсуваше за него и Джен вмомента.-Ама ти слушаш ли ме?
Чесно бях сасипан.Кара бе поставила тенкската с ,,Наса" на леглото ми.Което означаваше ,че пропилях всичките си шансове с нея.Една сълза се спусна по бузата ми.
-Братле ,добре ли си?
-Не.
-Защо плачеш?
-Провалих всичките си шансове с нея.Тя сложи краят на това което й причинявах от няколко седмици насам.Няма я!Замина си.,,Nasa" край.За поредната драма благодарете на LittlePenguinxx163
Даде ми няколко идейки и всичко това стана в това по-горе.Мисля да прекратя тези драми ,но утре или в други ден☺.Ако съм жива де...
ESTÁS LEYENDO
Jet black heart
FanficИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......