Те са живи!Все още са...

144 11 4
                                    

Глт Кара :
-Кара?Каааарааа...-Калъм се мъчеше да ме събуди.Май ще трябва да ставам...
-Слушам?
-Джен се обади.
-И?-попитах все още сънено.
-Иска да излезете на кафе.
-Сега ли?
-Да.Каза , че ще те вземе след час.
-Значи да се обличам.-казах и станах да си избирам дрехи.
*****
Вече бяхме в кафенето с Джен.Нямаше много хора заради факта , че бе едва осем сутринта.Всички си лежят , а ние лудите на кафе.Явно има нещо.
-Е?Казвай направо.-нямаше смисъл да мълчи.По-добре да си каже веднага.
-Тревожа се.-каза.
-За?
-Мама и татко.-охх Джен.
-И аз , но не знам къде са.А и едва ли им пука за нас.Толкова години са ни пренебрегвали....Ти най-добре знаеш как беше и какво ти се случи.Забога щяхме да умрем.А ти?Ти щеше да си в затвора!Моля те.-казах с буца в гърлото и хванах Дженифър за ръката.-Моля те за едно.Не искам да повтаряш онази грешка.Обещаваш ли ми?
-Виж Кара.Знам какво ни беше , знам какво ми беше и на мен.Но все пак са ни родители.И да обещавам ти.
-Хайде да сменим темата.-предложих й.
-Добре.
-Забелязах , че ходиш доста странно.
-Ами...

Глт Калъм :
-Люк идваш ли?-говорех по телефона с Люк.
-Да!
-А тогава къде...-предид а довърша някой звънна , сигурно е той.
-Ще ми отвориш ли или..-каза нервнно.
Затворих телефона и отворих вратата на Люк.
-Какво ще правим?-попита още с влизането.
-Не знам.Щесе побъркам.Не искам да я лъжа или да скривам от нея.
-Значи не си й казал нито за цигарите , нито за родителите й.Така ли?-попита Люк.
-Оххх.Не , не съм.Бях й обещал за цигарите , но така й не разбрах какво толкова лошо има да пуша.А за родителите й знаят само Аш и Стейси.Сега разбрах , че са пристигнали в болницата.И , че скоро ще трябва да заминаваме.
-Моля?Не можем!Ами Джен?Ами Кара?Какво ще стане с тях?Не искам да се случи нещо лошо с тях.-викаше Люк.-Не можем да Заминем точно сега!Те имат нужда от нас!
-Знам, знам , знам!Да не мислиш , че не знам.-седнах на дивана и Люк срещу мен.-Казвай какво ще правим.
-Нека Аш да ни каже какво е положението и ще го измислим.
-Добре.
-Дженифър и Кара ще се съсипят.В повече е.Първо дядо им после родителите..-каза Люк.
-Не!Те са живи.Все още са...

Дано не ви докарах нещо...

ХОРА!Когато чух новата им песен не ги познах

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ХОРА!Когато чух новата им песен не ги познах.Не можх да позная гласът на Калъм и Люк!НЕ СЪМ ДОБРЕ!Трябва да ходя на доктор!ИНАЧЕ ГОЛД!НОВАТА МИ ЛЮБИМА ПЕСЕН.(Поредната им..)
:)))

Jet black heartWhere stories live. Discover now