,,ТЕ"?

231 14 8
                                    

започнах да се навеждам към нея..и БАМ...
...Вратата се отвори рязко , а от там се появи ,да отбележа доста гневна,Джен.Люк се опитваше да я задържи още малко и ми направи знак да бягам.Явно е разбрала всичко и както си знаех ако не тя то Кара трябваше да ме убие или обратното.Целунах Мейси и бързо избягах към вкъщи.

Глт Мейси:
Той...да не би..аггххх..Не ме разбирайте по грешно.Хареса ми.И то многоо!Но сега сигурно няма да го видя ,защото Дженифър трябваше да играе ролята на мой баща!

Глт Дженифър :
Кара ми каза всичко и се запътих с бърза крачка към вкъщи.Люк мрънкаше през пет минути , че вървя твърде бързо.Игнорирах го .
-Ще го убия този..Майкъл!-бяха последните ми думи и отворих рязко вратата.Тъкмо се засилих , за да го пребия , но НЕЕЕ!Господин-защита на кучи синове реши , че трябва да ме спре.И така Майкъл се изплъзна.Ще го хвана!Така и така след броени дни сме на училище , и да ,бяхме в един и същи университет както и класна стая.Така , че няма как да ми избяга , но ще трябва да отстраня момчетата за точно четири секунди , ще са ми нужни!
-ЗАЩОО?-развика се Мейси.
-Как смееш да ми викаш!Много добре знаеш , че може да ти се случи нещо.-сега и аз виках.И малко я заплаших , все пак знае , че когато съм гневна е по-добре да не ми викат.-И какво ,,защо"?
-Защо ти трябваше да се правиш на мой баща!Та аз вече си има един!А сега и ти!
-Защото...-всъщност и аз не знаех затова просто се изнизах.
Вече бях на плажа.

Глт Стейси :
Събудих се , а Аш все още спеше.Колко е ...опаа..Сега се събуди.Пффф..
-Какво има , сладкишче?-пак товаа..
-Ами харесваш ми повече когато спиш.
-А значи искаш да умра , така ли?!-звучеше леко ядосан.
-Аз..извинявай.-всъщност нямаше смисъл да му се извинявам , но...его.
-Шегувам се.Е какво ще правим.-каза докато гледаше часа.-Лоол!Проспали сме денят.Вече е 18:30.
-Хайде да се поразходим до...Парка!
-Добре.
Започнахме да се обличаме.Вече бяхме готови и тръгнахме.Къщата на Аш бе толкова далече от парка...Само на 100 метра....Пристигнахме , а наоколо бягаха деца.Колко са сладки.
-Защо се усмихваш?
-Е не може ли!-направих се на ядосана.-Просто обичам МАЛКИТЕ деца.Все още не са разбрали истинското значение на гадния живот.И имат време да му се насладят.-последва ръкопляскане от страна на Ащън.
-Браво!Почти ме разплака.Е сега..къде е сладоледат?!
Изхилих се на физиономията му.Приличаше на Мейси когато гледа към пица.Такаде , облизваше се и се усмихваше мазно докато потъркваше ръцете си като злодей , или нещо такова.
-Ето там...-извиках докато тичах към сладоледаджията.Взех си с вкус на дъвка и ванилия.Аш си взе с шоколад и ванилия.И така продължихме да се разхождаме...

Глт Люк :
-Къде е това момиче?!-бяхме се събрави почти всички в хола.Липсваха Стей, Аш и Дженифър.Защо се бавеше вече 2 часа?!
-Пробвахте ли да й звъннете?-обади се Калъм.Бреххх..ама той бил много умен бре!Всички го погледнахме тъпо.
-Браво бе Калъм. Ти си бил много умен!-започнах да му викам.-Не мислиш ли , че ако не бях й се обадил..офф забрави!
-Добре де , не ми викай.-каза и се качи по стълбите , а Мейси излезе.Сега пък и тя ли ще изчезне така.
-Отивам при Майк.-е поне каза къде ще ходи.
-Спокойно..-опитваше се да ме утеши Кара.-Ще се прибере.Какво може да й се случи?Пфф , няма да я отвличат нали??-засмя се.
-НЕ-ГО-КАЗВАЙ!Ама НИКОГА!-бях...и аз вече не знам какъв.-Винаги става най-лошото щом някой го каже!
-Най-много да пребие някое дърво и ще се прибере..Вече става тъмно.Лека.
-Да , да лека..
Как можеха да са толкова спокойни?!Преди да се изкачи към стълбите я спрях.
-Как може да си ..?-тя ме прекъсна.
-Това не е за първи път.Затова знам , че ще се върне.А и сега вече не е сама...има теб.-усмихна се и тръгна към стаята си.
Дано да е добре...то човек да не се влюби..

Глт Дженифър :
Вече се стъмняваше , а батерията на телефона ми умря.Е реших да тръгвам , но ,,те" не мислеха така.Започна да ми се спи и просто ,,умрях" в нечий ръце.....

Онова с чалгата го пропуснете😂
Кои са тези ,,те" според вас?
Поне успях да напиша нова глава.ЩАСТИЕ!!!😄💋💫

Jet black heartWhere stories live. Discover now