Глт Калъм:
След това което Майк ми каза вчера..Ами не е много лоша идеята , но не знам как точно да се случат нещата.Макар че мога да го направя точно сега.Хем ще получа нещо , хем тя ще изглежда още по-секси.
Кара беше с момичетата у Стейси , а за мое щастие тя не бивее много близо.
И така..трябва да скрия повечето нейни дрехи и да оставя само разголените.Майкъл ми обясни какво е искала да направи Кара.Дано да е бил прав!Глт Кара:
-Кара!Много си лоша.Харесваш ми.-зарадва се Джен.
-Аз ако направя такова наказание на Майк...-каза Мейси.
-Ще се усети.-довърших.-Майк е умен и знае тези номера.Но за едно се боя , че Калъм ще им сподели и Майк ще му каже какво да направи за напред.
-Ами Аш ми каза , че вчера са се събирали..Така че.-Мамка му!
-А каква беше следващата стъпка?-попита Мей.
-Да не обличам разголени дрехи.Имам такива.Даже имам нещо от сорта на това което носят монахините.Не знам защо и не ме питайте как съм го взела!-всички се засмяха на последното.
-Добре.Ами ако той скрие вдичките ти дрехи и остави някой по сексави?-попита Стейси.
-Не знам.Давайте идей , МОЛЯ!
-Добре...нека помисля.-каза Джен.Тя ще измисли все нещо.Може и да не е брутално , но е нещо.
*******
Вече минаваше четири на обяд и Калъм ми беше звъннал , за да ме прибере.И така сега съм в колата на път към къщата му.
По пътя никой не проговори.Просто слязохме и влязохме вкъщи.
-Какво искаш за вечеряяя...?Леле Калъм това..ти ли го направи?-колко мило.Бе направил вечерята.Понеже пътят от нас до Стейси е един час и ...
-Да аз го направих за теб.Няма повод нито нещо впредвид..просто вечеря от Калъм.-каза и ми се усмихна.И аз му се усмихнах и седнах.Той седна срещу мен.
Калъм беше сготвил спагети и сос към тях.И нещо сладко , но му забравих името.
-Леле не знаех , че можеш да готвиш толкова вкусно!-заявих докато се качвахме към стаята.
-Още много неща не знаеш..-каза и ми намигна.Хъм?-Ще се къпеш ли?
-Да вече съм почти вътре.-мислех да се изкъпя без да му правя мръсно , че съм по хавлия.
Пуснах топлата вода.Намокрих тялото.Съпонисах се и после се изплакнах.Вече бях готова , подсуших тялото си преди да изляза и...
-Леле.-беше единственото което излезе от устата ми.
Ако можех да снимам това което гледам...БИХ!Трололололололооо...
^*^
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......