*Вече в мола*
Гледната точка на Мейси :
-Момичета , преди да обиколим магазините , може ли да се отбием в кафенето?-дано да се съгласят.
Трябваше да ги убедя за това с кафенето.
-Да , добре.-съгласи се Кара и тръгнахме натам.Гледната точка на Джен :
Вече бяхме в кафенето и познайте какво се случи.Поръчахме си кафе.Но сега сериозно , мисля , че забелязах моят бивш и този на сестра ми.А да , Раян е старото ми гадже , а Бруклин на Кара.Нека разкажа на кратко.Бруклин и Кара бяха много сладка двойка , но бяха.
Докато той изведнъж не се вманиачи по нея , дори не й позволяваше да излиза с мен.Я стига де , та това съм аз .Дженифър , едно безобидно момиче.Същото е и при Раян , жалко.
-Ъм...Кара не искам да те тревожа , но онези там не са ли Раян и Бруклин?-казах като посочих момчетата докато не гледаха.
-Това сега не ти е най-големия проблем.-каза тя и ми направи знак да погледна към касата.Оу супер..и точно в този момент ми се искаше да си извадя очите.Там бяха Люк,Калъм,Майк и Аш.Не , че нещо , но само Люк горе-долу не ми допадаше.Те тръгнаха към нас и сега ако се спрат просто....Ах,заплахата отмина , повтарям заплахата отмина.Щастие.
-Хайде да се изнасяме докато можем-каза Кара ,дори не изчаках втора покана и тръгнах към нея.И да изоставихме двете принцеси.Гледната точка на Стейси :
-Не мога да повярвам , че ни изоставиха , защото момчетата.
-Не е само заради тях.-каза Мей.
-Ами?
-Бившите им , споко момчета са-Раян е ей този там , а другият е Бруклин.На кратко стой далеч от тях.
-Ъм..добре.-бях чувала , че си имаха авери , но само това , нищо после пак ще питам.Гледната точка на Аштън :
Със Стейси се бяхме уговорили да се чакаме всички в кафенето.С момчетата седнахме малко по-напред от момичетата.Но нашите цели - Дженифър и Кара си тръгнаха.
-Не , защо?-попита Люк разочаровано.
-Сигурно са ни видяли или им се ходи до тоалетната.
-Ами НЕ то остана и да не ни видят.Се пак нали минахме покрай тях.-сопна се Калъм.
-Не им се ходи до тоалетната.-казаха двете момичета.
-Стейси!-извиках радостно и я гушнах.Майк направи същото , но с Мей.
-Да , да голяма радост.-казаха те.
-Не е само радост.-прошепнах й на Стей.Тя май се стресна и се отдръпна.
-Оооу , колко сладко , а сега по същество.-каза Калъм.
-Просто видяха старите си гаджета.-прибави Мейси.
-Е и?-сега и Люк.
-Ами..те не са точно едни от най-нормалните , бяха се вманиачили по тях, стигна се и до полиция.-обясни Мейси.
-Мамка му-Казаха Люк и Калъм.
-Споко , вече не ходят.-каза им Стейси.
-Не е заради това.По-рано ги чухме как щели да правят ,,разни неща" със старите си приятелки.А сега те изчезнаха.-каза Люк.
-Добре , ние ще търсим из стълбището , а вие момичета вземате Майк и търсите из магазините.-предложих и тръгнахме.Гледната точка на Мейси :
-Офф , къде са тези момичета.Вече ги търсим от половин час , но НИЩО.-дано да са добре..
-Спокойно , ще ги намерим , остана ни само един магазин.-каза Стейси докато ме гушкаше.
Проверихме магазина и там нищо.
-Добре отиваме на стълбите .-каза Майк и ни повлече натам.
За около десет минути бяхме там и се срещнахме с останалите.Те бяха проверили долната част и остана да изкачим всичките стълби към тавана.Но и там НИЩО.Защо?!Гледната точка на Люк :
Качихме се и до покрива , но ги нямаше там.
-Няма да си го простя ако й се случи нещо.-казах с гадна буца в гърлото и ударих с юмрук стената до мен.
-Хей , хей , спокойно и аз съм така , но ще ги намерим.-ах този Калъм.
Вече слизахме по стълбите и ми направи впечатление , че сме пропуснали еднин от изходите.Калъм също го бе забелязал и мина буквално през вратата.Какъв съм идиот.
-МАМКА МУ.-изкрещях като видях...Та това е Раян 👇🏽
А това Бруклин(Brooklyn Beckham) 👇🏽
Дано ви е харесало..
В момента пиша още една книга с Hashtag_x3 .Но е в нейният профил .С 5 Sos и 1D e.
😏💋💫
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......