Глт Кара :
Люк слезе по стълбите. Беше сънен,вероятно е станал току-що. Налях му чаша кафе и седнах на дивана при другите.Люк седна на един стол около масата,която беше близо до нас.Започнаха новините и единствено Калъм ги гледаше.По едно време започна да усилва телевизора , а ние му викахме да намали.И ето на , чуха се имената на Стейси и Аштън и всички млъкнахме.Били са очевидци на отвличане.
-Д-дж-дженифър?!-каза Люк докато отпиваше от кафето си.
-Била е отвлечена млада дама на около 18 години.Отговаря на името Дженифър.-каза репортерката и показаха нейна снимка на която се усмихваше.
Люк изтървачашата с кафето и го изплю.
-Ще ги обия тези!Как може да не са спрели тези...каквито и да са били там?!!-наблягаше на викането.-А тии!-каза като ме погледна и приближаваше.Аз от страх стиснах ръката на Калъм , като оставях следи от ноктите си.-Нали ти казах нещо.НИКОГА НА НИКОГА ДА НЕ ГО КАЗВАШ!!!СЕГА ВИДЯ ЛИ КАКВО СЕ СЛУЧИ?!!-обикаляше нервно в кръг докато бе изпочупил всичко , а по ръцете му имаше кръв от счупените...ами всичко стъклено.
Някой звънна на званеца.Люк дори не погледна кой е.Само отвори като се скри зад вратата.От там се показаха нашите очевидци.
-Я виж ти...кой реши да се прибере!-говореше Люк като някаква майка.
Дори не изчака отговор , хвана Аш за тениската и го притисна до стената.Тръгна да го налага , но Стейси го спря с думите ,,Запомних регистрационият номер на буса".Люк пусна Аш и погледна Стейси доста злобно.Очите му бяха с доста тъмен нюанс на синьо.
-Какво чакате?!Отиваме в районото!-заяви той и тръгна.И всички след него.По пътя аз все още стисках Калъм , а Стей , Аш.
*******
-Зравейте...-Люк прекъсна полицаят като размаха ръцете си в знак да замъкчи.
-Стейси..
-Ще проследите ли следният номер?
-Да.Слушам.
Тя му каза номера , а полицаят записа всичко на компютъра.
-Ето това е адреса.-подаде един лист с адреса на мен.
-Ама..Защо на мен?
-Спокойно.Знам всичко , все пак ако не бяхте в такова положение този младеж.-каза докато сочеше Люк.-щеше да е в затвора.А сега ще пратя патрулка след вас.
Аз само кимнах и тръгнахме към дадения адрес.Беше чак извън Сидни.
*1 час по-късно*
-Хей , хора това е въпросниат бус.-каза Аш и всички се насочихме на там.
Беше съвсем нормален бус, бял с гуми и ...
-Майчице мила!!!-изкрещя Люк.
От вратат се стичаше кръв.Люк отвори вратата , атам седеше мъртво тяло , окървавено.Имаше същата коса като на сестра ми , дрехи и дори форма на тялото....ама какви ги дрънкам та това сигурно е тя...А дали?
-Люк..ама ти да не би да плачеш?
-Не аз-аз просто не го вярвам.Как може някой да убие такова прекрасно момиче?
Поседяхме още малко така.Изведнъж се чу странен шум.Сякаш от кукла.
-Вие проверихте ли дали това е тя?-попита един от полицайте.
Ама какви сме и ние едни...
-Добрее..аз ще го направя!-заяви друг полицай.
-Момче , ама ти си бил голям филмар , честно!-каза полицаят докато сравняваше снимката на Джен с може би мъртвото й тяло.Хей , хей.Благодаря за помоща на Hashtag_x3 .😘💋
Измислили сме всичко , но нямада го напиша в една глава естествено.Ако се питате защо недейте.Просто искам да ви държа в напрежение. :* Колко мило звучи само!😂😂😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jet black heart
FanficИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......