Гледната точка на Майкъл:
-Какво обичате?-попита любезно тя.
Кръстосах поглед и се изплезих.
-Майкъл?-засмя се тя-Боже , не можах да те позная!
-Първоначално и аз не можах да те позная.Пиърсинг ли имаш?
-Да.Къде са другите?-попита ме.
-Калъм и Аштън отидоха за храна , а Люк отиде да флиртува с Дженифър.
Изведнъж тя се засмя , а след нея и аз.
-Как прекарахте в Лондон?-попитах зайнтересувано.
-Ами.....Джен не идваше много на училище , но завърши все пак и сега се връщаме тук.А при вас какво става?
-Завършихме турнето ROWYSO и сега ще си починем малко , а довечера ще има купон преди ваканцията в ,,къщата" от 12:00 pm
Кара се усмихна:
-Значи може даси припомнимза добритестари времена.
-Не ,,може" , а ще си припомним.
След малко Люк,Калъм,Аштън и Джен се качиха в купето.Дженифър седна на мястото си , а Люк изглеждаше разочарован.
-Какво стана?-попитах
-Котето може да драска.Обаче аз няма да се откажа-заяви твърдо той.Гледната точка на Кара:
-Поканиха ни на парти тази вечер..-преди да довърша Джен изписка от радост.
-Алоо,карай го по спокойно , ухото ме заболя-извиках й като я ударих леко по рамото , а тя се хилеше.
*2 часа по-късно*
Вече бяхме в старата ни къща и разопаковахме багажите.Естествено родителитени ги нямаше или имат ,,работа", или са на почивка и в дватаслучая са забравили , че имат деца.Както и да е ...всичко вече бе готово , а часът е 11 вечерта.
-ДЖЕНИФЪР ДОВЛЕЧИ СИ ЗАДНИКА ДО ТУК-изкрещях,за да ме чуе.
-Какво искаш?-попитаме тя със сънен глас.
-Спиш ли ? За кога ще спиш , след час сме на купона.
-АМИ НЕ сестра ми , не спя просто си ударих главата във възглавницата за половин час!-и тя се ядоса,СУПЕР...
-Чакай , какво, парти ли чух?!
-Да , нали ти казахоще в купето.
Изведнъж тя хукна към гардероба за дрехи.Накрая си сложи черен прилепнал потник , който запаса в къси черни дънки и си обу черните vans.И двете обожаваме черното.Върза си косата на висока конска опашка.Аз си сложих бяла тениска с надпис ,,Michael wants another slice" , а до надписа парче пица и накъсани дънки.Обух си белите кецове converse , развързах косата си и тръгнахме към ,,къщата".Там правеха най-яките партита.Съжалявам за грешките.А и ако не сте забелязали ОБОЖАВАМ черното.
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......