Гледната точка на Кара:
....
По пътя срещнахме Стейси и Мейси.Стейси беше с подобно облекло като на сестра ми.Черни къси дънки , но с бял потник и черните vans.Мейси беше със сив топ и накъсани дънки , и с белите converse.Започнахме да се прегръщаме и усетих вибрация от телефона си.Майкъл ме беше оспамил.
*Chat**
Pizza boy:Хей!Къде сте?Вече закъснявате.
Crazy girl:Хей и на теб.Ъм...ядем пица БЕЗ ТЕБ.А и са минали едва пет минути , споко пич.
Pizza boy:КАК НЕ ТЕ Е СРАМ?!
Crazy girl:Seen 12:05 pmВече бяхме пристигнали на партито когато чух нечий вик.
-Как СМЕЕШ да ядеш пица , и то БЕЗ МЕН?!-отново викаше.
-1 СМЕЯ.
2 Това не е никоя от нас.
3 Здравей и на теб секси.
Майк започна да ни оглежда и като видя блузата ми се засмя,изчерви и извини макар и да мърмореше на носа си.И всички започнахме да се хилим.А лицето му заприлича на маймунско дупе.
-Добре , маймунски задник , сега може ли да влизаме?-дори не го изчаках да отговори и просто си влязох , а другите тръгнаха след мен.Наляхме си малко ... същност доста от пунша в , който вече имаше алкохол.
*1 час по-късно под действието на алкохола*
Дженифър се ,,кършеше" на нещо от сорта на дансинг.А Люк... Люк не отделяше поглед от нея или по-скоро тялото й.Отпи от пунша , прехапа долнаа си устна от страната на пиърсинга и тръгна към сестра ми.Започнаха да се натискат , а аз си седях като ,, дали Джен ще му пусне или не .." Тогава Калъм се зададе с въпроси и ме изкара от мръсното ми подсъзнание.
-Случайно да си виждала Майк или Аш?-попита той.
-Не , но и Мейси и Стейси ги няма също.-Спогледахме се и се хилехме.
-Дали сестра ти ще му пусне?-е поне не бях единствената която си мислеле затова.
-Ами като гледам как започна Люк..-и пак този смях.
-Хей , виж-каза Калъм , който сочеше към стълбището.Защо там ли? Сестра ми водеше Люк към стаите.
-Е поне някои от нас имат късмет днес.-каза той тихо докато отпиваше от чашата , но аз го чух.
-Каво имаш предвид с това ,, някои от нас"??-не ми отговори.
Чух само как бяха пуснали песента на Cheat codes-S*X.Той ме хвана за ръката и задърпа към дансинга....Окей ... мисля , че вички знаем какво следва 😂😂.Междодругото ако искате проверете песента , но клипа просто...ужас(Доста е перверзен) . Сори за рандом грешките . *Цунка по бузката*
💋💋
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......