Зелената тревичка е виновна(1/2)!!!

167 14 7
                                    

*2 седмици по-рано*
Глт Дженифър :
Още две седмици и няма да сме на училище!!!Вече бяхме свършили всички часове и реших да мина през Люк.И безтова нямаше никой в къщи.Кара е с Калъм.Мейси стоеше далеч от Майк.Аш със Стейси.И аз какво?Няма пък!Ще отида при Люк.Вече бях пред тях когато го чух да си приказва с някакво момиче.И тогава я видях!Това беше...това не е ли...Арзалия!
Ама те нали скъсаха!Защо му досажда?Реших да видя какво става , все пак не съм от тези да подслушват и тем подобни.
-Хей , какво става?-попитах.
-Ще ти кажа АЗ какво става!-извика Арзалия.-Той ми изневерява и то с ТЕБ!-каза и ме посочи сякаш съм някакъв парцал.Веднага погледнах към Люк като имах нещо впредвид.
-Колко пъти трябва да ти казвам , че скъсахме и ТОЧКА!-ядоса се Люк.
-Не ти слагаш точката на тази връзка , а АЗ!-каза и го...не може да бъде!Тя го целуна , а той дори не се отдръпна.-Още в онази нощт знам , че ти хареса.-каза Арзалия и му намигна.ЧАКАЙ........ЧАКАЙ МАЛКО!Каква нощт?
Избутах господинчото в къщата.
-Как го желаеш?По-лесния начин или....-вече бях почнала да си пукам кокалчетата на ръцете и той схвана намека и почна.
-Виж с Майкъл ходихме на едно парти и тогава и той и аз се изцепихме много яко.Бяхме доста пияни , защото бармана ни черпеше с алкохол и..-прекъснах го.
-И вие какво!Решилисте ,,ООО БЕЗПЛАТЕН АЛКОХОЛ!НЕКА СЕ НАБУХАМЕ С АЛКОХОЛ И ПОСЛЕ ДА ЦЕЛУВАМЕ И ЧУКАМЕ ВСЕКИ НАРЕД!".ТАКА ЛИ Е ЛЮК?-започнах да плача и да го удрям в гърдите.-Защо?Не можа ли просто не знам , да изчакаш.
-Ами на мен просто ми се ебеше и то много , а вие бяхте в цикъл и...
-Просто недей!Заминавам след две седмици.Единственото което искам от теб е :
Да не ми звънниш!
Да не ми говориш!
Да стойш далеч от МЕН!
Да не ми пишеш!
Защо просто не ме забравиш?Така ще е по-лесно....и за двама ни.
-Как искаш такова нещо от мен!Няма да те забравя!Поне ми кажи къде ще заминаваш!Моля те.-поне това мога да му кажа.
-Заминавам за Бора Бора.-имах спешна работа там и трябваше да замина поне когато ,,завърша".
За мое щастие нямах багаж при Люк и той при мен затова просто си тръгнах и го напуснах.Завинаги................може би.

Глт Люк:
Как можах?Как?Поне не изчуках Арзалия.Но пак не направих хубаво като я целунах.Оффф майко!Какво да направя!
*****
Вече бях навън да се разходя.Видях някаква бадна наркомани , мисля.
-Хей ти.-каза ми единият.-Да точно ти с русата коса.Искаш ли?-попита като подаде една пура.Имаха алкохол спринцовки и марихуана , но май е дива.
-Хайде де не стой така!Просто си дръпни.-развика се друг.
Аз само я поех и...това усещане.
Вече мина сигурно около час , а аз бях пиян и надрусан.Имах усещането , че съм в рая.Но знаех , че не бях.Защото в рая няма някакви хора които се тровят и какво ли не.Там според мен ще е любовта на живота ти.А моята е Дженифър!И трябва да си я върна някак си!
И като говорим за вълка.
-Люк?Люк!-каза вече като ме помириса.Явно е разбрала какво съм направил.
Удари ми шамар и се опита да ме принесе до нас.Но не й се получава много.Спря и звънна на някого.
След още няколко минути се появиха Кара и Калъм.Ясно на кого е звъняла.Аз може и да съм надрусан и да си говоря простотии , но не се усещам как и кога го правя.Просто сякаш някой те е пребил и сега те почистват и ти е кеф.Както на кучетата когато ги чешеш по корема.
Калъм ме взе на ръце и тръгна към домат ми.

Глт Кара:
Пак ли този Люк.Ако не е сестра ми той сигурно щеше да е в затвора.Казах на Калъм за положението на Люк и тръгнахме към тях , тоест парка.Вече минаваше единадесет часа.
Пристигнахме , а Люк си говореше някакви простотии.И рой не знаеше какви.Калъм го взе и тръгнаха към къщата му заедно с Джен.Аз останах , защото ми бе интересно как точно се е сдобил с алкохола и тази пура пълна с МАРИХУАНА И ТО ДИВА!Майкоо!Не ме съдете , но разбирам от марихуана и то доста.Преди години и аз бях като Люк.Защото разбрах , че трябваше да се местим и си се разхождах докато не срещнах някакви които ме попитаха дали съм искала да си дръпна и така...и ето ги и тях.Единият се казваше Алекс ,а другият Мартин.
-Ооо, Кара.Радвам се да те видя.-каза Марто.
-Хахаха.
-Виж , даже вече се е надрусала.-каза Алекс.
-Какво не!Аз вече спрях ,време е и вие да го направите.
-И защо?-попитаха в един глас.
-Защото сте като някакви отрепки , които си търсят някакви магистрални фейчки за какво ли не.И ползват исушена дива трева.За което евала , но това е всеки ден.-познавах ги доста добре и знам , че щяха да ме пребият затова просто избягах.И се прибрах.

Глт Аш:
-Стейси.-извиках защото това което бе направила е ужасно!
-Да?-попита тя слизайки и се хилеше на реакцията ми , но на мен не ми беше смешно.
-Смешно ли ти е?!-развиках се.
-Споко!Ще си ги сглобиш пак.
Тя бе разглобила барабаните ми и аз реших да ги изпробвам.Тъкмо сядам с палките в ръце и започнах да удрям , но всичко се разпадна , а тя ми се хили.За мен това не е шега.Не ми харесват такива шеги и съм бесен.За мен барабаните не са за шеги!
Та не спираше да се хили и от ярост я ударих , но забравих , че бях с пръчките и всичко стана на кръв.
Закарах я в спешното и извиках Кара.Не знаех какво да правя.
Тя дойде и й обясних всичко.
-Добре...аз ще се погрижа.
-Благодаря ти Кара!Чао.
-Къде отиваш?
-По-далеч от Стейси.Ако съм до нея ще я нараня.
И просто си тръгнах по-най бързия начин.Това не бе първият път в който я удрям или и се случва нещо.
Имаше рани и синини.Просто не мога да се грижа за нея.Винаги щом се опитам да я прегърна или целуна тя винаги се удря в нещо.Просто ще стоя далеч от нея за нейно добро.

Мнения?
Стана си доста дългичка...към 1000 думи.Отново!!!👏🏽👏🏽🙄

Jet black heartWhere stories live. Discover now