Гледната точка на Кара :
Събудих се , а часът бе едва 10:00.Тъкмо мола ще отвори докато се оправим.Събудих и останалите и то с доста голям зор , и ги събрах в хола.
-Сигурно се питате защо ви събудих толкова ,, рано " .
-Да , да , карай го по същество-прекъсна ме Джен.
-Ще ходим в мола.-добре чак сега осъзнавам колко тъпо изглежта това да събудиш три момичета , за да им кажеш нещо такова.
-Уооу каква новина само.-каза Мейси.
-Сериозно ли?-обадиха се другите две.
-Не знам за вас , но аз ще ям.-каза Мейси и се намести пред хладилника.
-Чакай и аз идвам.-и Стейси се нареди там.
-И аз искам храна.-естествено , че Джен ще иска храна.
И така трите прасенца се озоваха пред хладилника...
-Окей , аз отивам да се преоблека.-казах докато изкачвах стълбите.
-Чакайме-каза Джен докато ядеше банан.
Мразех когато ядеше банан.Нямам нищо против бананите , но по начина който тя го ядеше...
Гледната точка на Мейси :
Със Стей се наядохме и се пльоснахме на дивана.
-Мейси , мога ли да ти имам доверие?-попута разтревожено Стейси.
-Та ние се познаваме повече от 7 години , разбира се .
-Ами..снощи си писах с Аш и той ми се извини като цитирам ,,Виж Стейси , съжалявам.Не искам да сме далеч вдин лт друг , моляте прости ми" и аз му простих , за това моля не казвай на Кара.-добре..момичето можело да говори много бързо.
-А на мен Майкъл ми писа подобно , цитирам ,,Мей извинявай , но се пак съм мъж и аз си имам нужди" , а аз бях като ,,за мъж не знам.."-и двете се засмяхме на това.Гледнаа точка на Кара :
Вече бях готова както и Джен.Слязохме долу , за да изчакаме двете принцеси , а те си стоят най-спокойно и си говорят..
-Охоо , още ли сте тук?Марш горе!-заповядах им.Бях им като майка ,забога.
-Добре де.-каза Мей и последва Стейси към стълбите.
*след дълго 30-минутно чакане*
-МОМИЧЕТА , ЗА ЧАЙ С ПРИНЦЕСА ДАЯНА ЛИ СЕ ПРИГОТВЯТЕ?!-извиках им такаче да ме чуят.
-Идваме-появиха се най-накрая.
-Хайде-казах като ги подканих към изхода..така де вратата.
-Чакайте-каза Джен.
-Оф сега пък какво?-о я стига де.
-С какво ще ходим до мола.-тази шматка.
-С хеликоптер , с какво, с кола много ясно , аз карам-заявих и се запътих към колата.
Седнах на шофьорското място , а Джен до мен и Стейси и Мейси бяха на задните седалки.
-Треъгваме-казах и запалих двигателя.
Гледната точка на Мейси и Стейси :
Само ако знаеха каква изненада ги очакваше , когато отидем в мола.*Стей и Мей се споглеждат с мазни усмивки*
Брех успях да я кача днес.Та пак стана малко скучно.Както и да е...просто нямам много време заради изпитите и се стресирвам което не е добре за мен.😭😂🤓
ESTÁS LEYENDO
Jet black heart
FanficИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......