*22:00 по време на ,,изненадата"*
Глт Джен:
Хъм..
Днес цял ден не сме виждали момчетата.Само когато тръгнахме с другите момчета тогава се засякохме.А Стейси цял ден я няма.
-Хей , хеййй!-каза Стейси като се появи в къщата си.Бяхме се събрали аз , Кара и Мейси.Говорихме си за Стей и това какво ли е измислила.Е сега ще разберем!
-Хей къде беше цял ден?-попита Кара с мазна исмивка понеже знаеше истината.
-Ами бях навън.Имах...малко работа.-оправда се тя.
-И....каква работа по-точно?-попита Кара и погледите им се срещнаха.
-Ами...-опита се да продължи , но не успя.
-Преди да го измислиш нека аз ти кажа!-ууу..Кара звучеше ядосано.-Била си цял ден по работа с ,,Аш".-каза тя като сложи кавички на името му.-Нали?!
-Какво?Пфф не.-как излъга.
-Не ме лъжи!Знам истината.Всички я знаем!
-Да!Добре , бях с Аш и какво?Поне другите ги няма.-мхм...
-То остава и те да бяха тук!Но не са ,нали?-и сега Стейси ще излъже...Глт Стейси:
Ами сега , какво?Как да ги излъжа?Не ми се иска , но...
-Не.Те не са тук.-излъгах.Мамка му!-А сега..кой ще дойде с мен на купон?!
-Аз!-казаха всички в един глас.
-Добре и по-бързо , защото вече е почнало.-казах , а сестрите хукнаха да се оправят.Ех..сега ще има да се бавят поне час.
*30 минути по-късно"
Аз вече бях готова и си облякох това:И си обух черни обувки с малък ток.
Мейси и тя май беше готова.Тя беше с това..-Готова?-попитах.
-Готова!А сега да отиваме при Кара и Джен.-каза Мейси.
Така и направихме.Почукахме на вратата и влязохме.
Джен беше готова..-Къде е Кара?-попитах.
-Ето ме !-появи се и тя и лоол... изглеждаше невероятно!Все пак тя не показва много тялото си и това бе изннадващо за нас....или поне за мен.
-Тръгваме ли?-попита Джен.
-Хайде.-каза Мей и тръгнахме.
Както си и знаех един час ни е отнело.
Вече бяхме пред партито и казах на момичетата , че може да влязат.
Аз започнах да търся Аш.Нямаше го в къщата и отидох до басейна на задния двор.А ето го и него.
-Тук ли са момчетата?-попитах , а той кимна.
-А момичетата?
-Да.-казах.
И нека партито започне!Тази стана късичка , но имам проблем с телефона и не знам дали ще успея да пиша скоро , но ще измисля нещо.
ESTÁS LEYENDO
Jet black heart
FanficИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......