Боже това момиче..

246 15 12
                                    

Гледната точка на Люк :
-МАМКА МУ.-изкрещях като видях...
****
..видях как някакви момчета се натискат с две момичета.Веднага се втурнахме , тоест аз и Калъм към тях.
-Слава на бога-каза Калъм и си отдъхна.
Това не бяха ,,нашите "бъдещи ,е надявам се ,момичета . Но как си приличаха.Бяха със същите дрехи като техните , направо си бяха техни копия.Както и с момчетата.Но това не бяха те нито Джен или Кара , нито онези двамата Раян или Бруклин.Добре , но подяволите къде са те сега?!
-Хей , всичко наред ли е?-попитаха останалите.
-Д-да..да всичко е наред.Това не са те.-отговорих им.
Някак си се успокойх , че не са те , но все пак и това не ме топлеше.

Гледната точка на Калъм :
Как си приличат само..
-Добре , но къде може да са?
-Не знам ще пробвам да им звънна.-каза Мейси.
Пет минутен разговор ми се стори като цял час.
-Е..?-попитахме двамата с Люк.
-Ъм..те са добре , но...-каза Мейси и спря.Защо спираш момиче?!
-Какво ,,но.." това не ми харесва.
-И това което ще чуеш няма да ти хареса.Та както казах те са добре , но не са сами ,тоест са с Раян и Бруклин , които ги изпращат до тях.-мамка му.Ако им се случи нещо..

Гледната точка на Джен :
-Майкоо..този план си го биваше , нали?-казах като потупах Кара по рамото.
-Какво?А да.-защо не се радва?
-Хайде де , признай , че е така.-и тогава тя ми се усмихна.-А така..-и аз след нея.
*******
*по-рано тази сутрин*
Гледната точка на Кара :
Тъкмо се опитвах да събудя Стейси когато видях съобщение от Аш.Чакай , КАКВО?!
Отключих й телефона , всички знаехме паролата й.
В чата пишеше  , че се е разбрала с момчетаа да се срещнат в кафенето и да вземат нас , тоест мен и Джен най-вече.Тогава тя реши , че трябва да се събужда и изхеърчях право в стаята на сестра ми.Разказах й всичко.
-Хрумна ми нещо , но май няма да ри хареса.-каза тя с дяволитя усмивка.Понякога харесвах мисленето й с така усмивка , но понякога.
-Та слушам те.-казах и седнах до нея.
-Разрових се из мрежите и видях старите ни гаджета , които са тук в Сидни.-Моляя?!
-Е и..
И тя продължи своя уникален план с който може би ще вбесим момчетата.Дано..
*Край**
Гледната точка на Дженифър :
Вече се бяхме прибрали и изкъпали със сетра ми.Но не заедно.Говоря за банята.Бяхме с почти еднакви дрехи.

Се пак сме сестри , а понякога е яко да се обличаме почти еднакво

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Се пак сме сестри , а понякога е яко да се обличаме почти еднакво.

Минавале почти 6:00 и с Кара решихме да гледаме нещо по телевизията.Но ,другите" бяха на друго мнение.И под ,,другите" разбирайте Калъм,Люк,Майк , Аш и двете принцески.Задаваха ни въпроси , но ние ги игнорирахме.
-Оф писна ми , ела горе в стаята ми.-прошепнах на Кара и ме последва.
А всички ни гледаха и се чуха два дрезгави гласа.
-Къде мислите , че отивате ?!-това бяха Калъм и Люк.
-Незнаех , че имали толкова секси дрезгав глас.-прошепна ми Кара.
-Налии?-и продължихме към стаята ми.
Влязохме взех си тонколоната и излязохме на терасата , докато слушахме сякакви песни.
-Защо не искате да говорите ?-попита Калъм ,който беше излязъл на терасата до моята.Тоест е нахлул в стаята на Кара и да..
-КАК СМЕЕШ ДА ВЛИЗАШ В СТАЯТА МИ?!-извика Кара.Оуу надушвам драма.Зад господин Хууд се подаваше руса коса.
-Люк?-попитах.
Той надникна и се озова на моята тераса.Ако се питате как ,,двуметров" жирав мина ограда на 30 см.Е недейте.Та драмата..
Калъм направи същото като Люк.Проближи се до Кара и й прошепна нещо.Мамка му пак пропускам нещо важно.Изведнъж Люк ме вдигна и занесе в стаята ми като затвори терасата ,дръпна пердетата , а вратата си беше заключена и безтова.
Гледната точка на Калъм :
-Смея!-прошепнах и с дрезгавия си глас.И я целунах по вратъ.Чух лек стон от нея.Боже това момиче успяваше  да ме възбуди само с един лек стон.Прехвърлих я на терасата защото Люк затвори тази на Джен.Идиот.После минах и аз .Хванах Кара за задника като я вдигнах ,за да скочи , така и направи.Наместих я на ,,точното" място ..Затворих вратата на  терасата
след мен ,дръпнах пердетата и поставих нежно Кара на леглото.После заключих и вратата...

Уху..Дано сте надушили секса в следващата глава.Да ама и аз не знам дали да го описвам.Та да го описвам или не?
Съжалявам ако има грешки.😔

Jet black heartTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon