School?Hell no!

212 16 2
                                    

Глт Калъм :
-Толкова си любопитна!
-Знам си.-каза тя с мазна усмивка.
След извесно време пристигнахме.А къде бяхме всъщност ли?На кея до едно хубамо местенце където можеш да си седнеш и да гледаш плажа.Или хубавата гледка или в моя случай вече бе Кара...
-Хей , Какъм , тук ли си?
-Какво , а да.Сядай.
Седнахме и извадих храната.Тя започна да се тъпче с втория сандвич.
-Искаш ли?-едвам каза докато нагъваше сандвича.
-Не.-присмях и се , а тя се направи на засегната.Не ми беше до ядене.Все пак тя не е яла от дни...
-Е сега наяде ли се след като изяде и изпи всичко?-попитах.
-Нямаш си и на идея..-каза докато правеше кръгови движения върху корема си.Засмях се.
-Какво?Толкова ли съм ти забавна?-попита и направи кучешка муцуна.
Хванах я отстрани бузите , за да стане като риба.Беше ми доста забавно и приятно така...с нея.
-Трябва да се пребираме.
-Защо?
-Калъм!Утре сме на училище.
-Ех..сега.Подробности.-засмяхме се на жестовете който правех.-Добре , но ако спиш при мен.Тоест да ми дойдеш на гости.
-Ама нали сме на училище сутринта...
-Живея точно срещу твоята къща , забога.Мързел такъв.
-Да , но съм твоя мързел , нали?
-Винаги!-казах и я придърпах в прегръдката си.
Вече бяхме у нас.Качихме се в моята стая.Дадох й една от мойте тениски , а аз останах по бельо.
-Какъв сексапил само.-присмя ми се Кара , защото бельото ми бе на зайчето от плейбоу.
-Хаха..много смешно.
-Да така е.-каза като се приближи до мен с бърза крачка и ме стисна за ,,Калъмчо".
-Сега съм много изморен за това.
-Ти само за секс ли си мислиш?Всъщност не ми отговаряй.Лека нощт.-каза и си легна.
-И на теб , любов.-легнах до нея и я целунах по бузата.

*На сутринта*
Глт Аш :
Ахх тази аларма.Та станах и се оправих.Реших да не будя слънцето.А така де Стейси , Стейси!
Сега ще събудя Джен и Люк после Майк и Мейси.
-Хайде влюбени птички!-виках.
-Майната ти!-извика Джен и ме замери с възглавница.
-Значи аз да намокря Майк и Мейси...Добрем.-и сега само трябваше да клъвне.
-Какво?Не , не идвам.-каза Джен и с Люк бяха готови за секунди.
Слязохме до кухнята за канче с вода.По пъте към стаята на Мейси срещнахме вече будната Стейси.
-Какво става тук?-попита сънено.
-Ела и ще разбереш.-каза и й намигнах.
Влязохме по-най тихия начин и реших , че няма да изсипя цялата ледена вида върху тях.Затова...полях ,,леко" Майкъл или по-точно ,,Майки".За да изглеждаше сякаш е имал мокър сън.И да знам , че не е това значението на мокрите сънища...
Джен побутна леко Мейси и тя започна да се пробужда.Скрихме се и чакахме да започне шоуто.
-Ммм.-протягаше се Мейси.
-Майкъл!Ставай.-викаше леко и го отво.На него му стана хладно и се пробуди.
Тя го зяпаше с широко отворени очи , а той се чудеше какво се е случило.
-Виж аз..такова.-изчерви се той.
-Мокър сън?
Тогава Джен ми даде знам да се изявя и аз.
Изкашлях се , а те се стреснаха.Изкочих.
-Спокойно , Майкъл.Учените са доказали , че следкато се събудиш още на 10 секунда забравяш какво си санувал.-не се здържах и се засмях , и другите ме последваха.
-Ама и вие ли?Ах ти , Аш.Ще видиш ти.-каза Майк и ме подгони.
Гонихме се из цялата къща.
*****
Глт Джен :
След дългата гонидба.Аш и Майк се измориха.И сега ги чакахме да се приготвят.
-А къде са..
И тогава влязоха те.Кара и Калъм.
Кара бе с някаква тениска на Наса.Охоо...
-Хайде.Ще ходим на училище..-правих се на радостна.Всички реагираха на това със дмях естествено.
****
Вече сме на път за училище.Леле!
Нищо не се е променило.Каква изненада!Все същите кучки..а такаде кифли.Същите гадни учители.Същите ,,яки" деца.И какво ли не.Само ние бяхме някак различни.Е по-добре различен...
********
Първи час бе нещо си там.Дори не ги слушах какво дрънкат.Бях с Стейси и Мейси в един клас.Е поне имаше с кого да си говоря.:)

Глт Кара :
Първи час-спорт.Пфф направо съм за спортното училище.Поне бях с момчетата , а стях е много забавно.Особено когато имахме спорт.Винаги правеха уникални физиономи преди и след като чуят и бягат поне един километар.
-Охо..Кара.Здравей.-поздрави ме госпожата.Бях и нещо като любимка.
-Здравейте.
Свирна със сеирката което означавале да се стройм.
-Добре ученици днес няма да бягате.Да знам , много е тъжно.-няма си и на представа колко...-Ще правите каквото искате , НО само днес.-заяви госпожата и замина.
-Е какво ще правим?-попитах момчетата.Гледайки ме сякаш ми казваха да ги питам точно това.
-Ще дразним Джен и другите момичета.-каза Майк докато потъркваше ръцете си като злодейте.
-Сега има химия.Значи ще ни види идеално!-казах и се запътих на там.
Се пак имаше изглед към двора.
Ето ни и нас четиримата глупаци и снежанка.Дразнихме момичетата.Изглеждаха ядосани , защото господина им се скара.Понеже се хилеха на това което правихме.Дори и аз не мога да го опиша , но знам , че ни бива в това и то доста!
Званецат би и ние се насочихме към стаята по химия.
-Ах вие.Малки гадини , смешни.-засмя се Джен.
-Но ти беше забавно, нали?-попита Майк.
-Ти да млъкваш , защото имам да те бия или не.Ще те изложа пред цялото училище.
-Ама защо?-последва тишина от страна на Майк и покер фейс от Джен.-Оуу..Ам и с какво по-точно?
-Ами има едни снимки...-каза Джен , а Майк се бе укокорил като кокошка.
Всички му се смеехме.Защото знаем за тези снимки...
-Майната ти Джен.-направи се на сърдит Майкъл.
-Опа , грубост.-каза Джен.
-Добре сега какви часове имаме?-попита Калъм.
Всички ме погледнаха в очакване на отговор.Само аз ли знаех?
-Ами ти-посочих Калъм.-имаш час с мен.Джен с Люк и Аш.А останалите ами..да.
-Да , но къде?-попита Майк.
-Джен,Люк и Ащът имат биология ,А вие тримата имате математика.А аз и Калъм имаме рисуване.Колко яко само!-направо не им завиждах чесно!
Минаха всички часове и се разбрахме да се събрем при Аш.Имаше доста яка къща.Е поне така чух от Стейси.А тя от къде ли знае?Хмм...ще направя нещо по въпроса.Виждам нова двойка на хоризонта.Дано се получи!

Майко към хиляда думи , ако изключим това което е с по тъмен цвят.Та..хиляда скучни думи уоу.Какво ли си викате?Брех тази за училище пише , ужас.😂😂😂

😂😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jet black heartWhere stories live. Discover now