+18 Maybe

290 12 8
                                    

Продължих с първоначалното си действие ....
Гледната точка на Калъм :
-Само да знаеш , че аз винаги чукам здраво!
Тя само ми се усмихна и точно когато не исках да спирам , трябваше.Бях забравил предпазните мерки.
-Забравих нещо.
Тя разбра за какво говорех.Взех една хавлия и я увих около кръста.Влязох в стаята на Джен.
-Люк!
-Какво?-попита той сънен.После ме огледа.
-Аха , ясно , а сега бръкни в задния ми ляв джоб!-левият е за по-големи размери.И пак се върнах при Кара , но вече с презерватива.
-Продължаваме ли?-попита тя и след секунда разбра.
Чуваше се тласъка от допира .Стиснах я за гърдите и се забих по-дълбоко в нея.Тя само истена.
-Как може на такъв силен..-бях прекъснат от ,,властният" й пръст.
Повторих отново , но по-силно.Тя извика и ме възбуди отново.
-Моля те спри , защото май ще достогна размери който дори аз не съм имал.-но тя продължи.Сякаш знаеше какво ме възбужда....
*******
Гледната точка на Мейси :
Часът е 1:50 през нощта.Ако се питате къде сме..просто недейте.
Първоначално бяхме на дискотека.Аз , Майкъл,Аш и Стей , а сега сега съм в леглото на Майк .Сигурно се питате е й какво от това.Ами аз бях хола както и той така , че...

Гледнаа точка на Майкъл :
Колко хубаво тяло имаше само ...Надвесих се над нея , а тя затвори очи.Май си мислеше , че ще започна с това.
-Нее , аз не правя така.Първо искам да изпиташ удоволствие , а после ще те чукам така сякаш те мразя.-тя ме погледна объркано или със страх.Не знам.
Започнах да я ближа по клитора.След малко и тя се присъедини и не тя не ближеше , а хвана косата ми като ме натискаше към нея.Тога дойде момента.Продължих като леко я хапех.
-Майкии-бе единственото което чух се пак бях леко доволен , но едва започвах.
Надигнах се , наместик ,,Майк" и ето го идваа.Първоначално бях бавен , за да свикне.
-Готова?
-Родена съм готова!-щом казваш.
Влязох толкова силно , че ако не бях и запушил устата с пръста си , сигурно цял Китай щеше да я чуе.Другата ми ръка беше на ханша й .Така я придърпвах.Мейси хапеше пръста заради болката и стискаше чаршафите докато я чуках така сякаш я мразя.Но истината бе , че я обичам и то много , но просто не знаех как да й го кажа.
-Хейй , Майкъл!-Мейси щракаше с пръсти пред лицето ми.
-Защо спря , стана ми ...хубаво.
-Аз не мога сега.
Бях се унесъл мислите си.Просто сега исках да остана сам.
-Може ли да си вървиш?Моля.-наистина исках да съм сам.Знам ще съжалявам за това после.Джен щеше да ме убие ако не тя то Кара.
Тя само кимна , облече се и си тръгна.
******
Гледната точка на Мейси :
Не мога да ги разбера понякога тези момчета.Първо искат на дискотека , за да те напият и после секс и те зарязват.Само дето той не ме напи , а и той не беше пиян.Офф и аз вече не знам.Защо му трябваше да прави това?Защо?
Прибрах се.Всички бяха заспали и понеже ме мързеше да се оправям за лягане , просто се хвърлих на леглото и заспах.

Дам..май не ме бива в секс главите.Съжалявам...😅😁💋

Дано сте забелязали плаката с надпис ,,Get naked" или нещо такова😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Дано сте забелязали плаката с надпис ,,Get naked" или нещо такова😂

Jet black heartWhere stories live. Discover now