*Майкоо не съм писала от пет дена..Срам за мен!Да не ви губя времето...приятно четене*
Глт Мейси:
-Мейси ставай.-буташе ме Майк.
-По-добре бягай преди да се събудя..-казах заплашително и се обърнах на другата страна.
-Не , че ще можеш да ходиш.Или нещо..-Оххх.
Сега се сетих за снощти.Майк бе като диво животно , забога!Сякаш вагината ми беше месо а приятелчето му....Ааа!Само като се сетя и започва да ме боли.
-Звяр!-казах опитвайки се да стана.
Не беше много успешно , защото паднах.
-Мейси!-викна Майк , прескочи леглото и ми помогна да стана.-Ще чистим утре.
-Супер!
-А сега да направим закуска на принцесата.-каза Майкъл и ме занесе към кухнята.Глт Люк:
Събудих се с ерекция.Какво събуждане само!
-Охо...на някого му липсвам.-каза Джен сънено.
-Дай ми секунда.-изправих се и бързо отидох в тоалетната за обичайната процедура.
-Принц Лукас , имате ли намерения да излизате?-попита Джен.И влезе.
-Защо питаш като ще влезеш и безтова?
-Така е по-редно.-усмихна ми се мазно и си изми зъбите.
******
Вече седяхме в хола и гледахме телевизия.
-Извънредни новини.-чу се от телевизора.-Вчера се разбра , че самолет пътуващ за Сидни е бил ,,нападнат".Има доста жертви и двама които са се спасили , но с опастност за живота си.Сега те се намират в най-голямата болница в Мелбърн.Нямаме никаква информация за тях.-каза репортерката.
-Горките хора.-каза Джен и се сгуши в мен.
-Да..горките те.-Както и вие със сестра ти.
Дано това не е самолета на родителите им!Боже!Глт Стейси:
-Още колко ще пътуваме до Мелбърн?
-Поне час.-каза Аш.
-Дано да са добре!-казах.
Телефонът на Аш започна да звънни.
Той го вдигна.
-Ало...Кога?!-звучеше леко ядосан.-Пратете ми точна информация моля.Благодаря , довиждане.
-Кой беше?-попитах.
-Имаме интервюта след седмица и трябва да заминем.Но не знам точно кога.
-Е това е супер.Нали?
-Ами....ще има и доста фен срещи.Най много да ни няма за почти месец.
-Оу.-сега разбирам ,защо се е ядосал.
Какво ли ще правим сега?Първо родителите им.После момчетата.Дано Джен да не направи същата грешка.
Вече нищо не зависи от нас.Само от родителите им.
Ще си умрем!Драма ли надушвам?
Трябва ми повече свободно време , за да мога да довърша драмата.Не че е нещо голямо....
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......