,,По-далеч от това място"

141 14 0
                                    

Глт Джен:
Как можа да ни изостави заради Аш.Все още не схащам плана й , но имам нещо впредвид.Изведнъж някой ме прегърна.
-Кой по дяволите си ти ?
-Аз съм гаджето ти.-каза някакъв мъжки дрезгав глас.Хъм звучи ми познат.Обърнах се и кой да видя?Е поне не беше Люк пияният , а Калъм.
-Но ти не си Кара.-звучеше разочарован.
-Аз съм Джен.И по-добре да спреш да пиеш преди да объркаш някоя друга сКара и да стане проблем!-дори не ми отговори и избяга.Мисля , че отива до тоалетната , защото ръката му бе на устата.Не ми се мисли какво ще прави...

Глт Люк:
Къде ли е Дженифър?Получих съобщение от Аш , че вече са тук , но не я намирам.
Докато се бях замислил и понеже все още я търсих се блъснах в някакво момиче.
-Аз извинявай.-казах и тогава погледите ни се засякоха.-Дженифър?-попитах , но тя избяга...
-Майкъл видя ли къде отиде Дженифър?-защо ли го питам?Та той е пиян до козирката.Но все пак ми посочи вратата за изход.Значи тя си е тръгнала?НЕ! Няма да го допусна , отново!Затичах се вече извън къщата.Видях как Джен , мисля де, бягаше към плажа.Тя стигна първа , седеше си седнала на плажа , а лунната светлина я грееше и беше много красива.Седнах до нея.Плачеше.
-Няма да го допусна!-казах й и избърсах сълзите от бузите й.
-Да допуснеш , какво?-попита.
-Да плачеш.Да си в това състояние.Не го искам за теб.Никога не съм го искал!
-Обичаш ли ме?-попита тя.
-Какво?
-Чу ме!Обичаш ли ме или обичаш Арзалия...-каза някак си тъжно.
-Винаги съм те обичал дори и да не съм го показвал.И все още е така.-надигнах главата й и я целунах.Знаех , че има нужда от това..
Взех я като булка и тръгнах към къщата й.

Глт Мейси :
Това не е ли Майк?Сега ще го тролна.Така де....
-Хей сладур.Искаш ли да се позабляваме?-попитах пияния Майкъл , докато се зайгравах с един кичур от косата си нарочно.
-Никакъв сладур не съм ти!-звучеше доста сериозен макар й пиян.-И не , не искам.Имам си...имах си де...приятелка.-ауч.Това заболя.
-Как така?
-Ами бях направил простотия , но после се събрахме...Но тя замина и затова аз съм тук , за да я намеря.А сега съм пиян.Ще ме заведеш ли до къщите?
-Разбира се.-казах му и му помогнах да се прибере.Много добре знаех къде се намира къщата му...

Глт Калъм:
Вече бях малко изтрезнял.Поне познавах хората.Защото преди малко обърках Кара с Джен.А сега да намеря Кара.
Къде ли може да е?Няма нито на горния етаж , нито на задния двор.Остава да е вътре.Вече бях в хола.Ето я......Какво по?
Някакво момиче започна да ме целува.Онази откачалка Джесика.Била луда по нашата банда.Или по мен.Дано Кара не ни е видяла.Успях да отблъсна тази откачалка , но Кара ни беше видяла.Плачеше и вече изчезна.Тръгна си заедно с шанса да ми прости...

Глт Кара:
Как можа , Калъм?Тъкмо да му дадеш шанс , а той ходи и се натиска с други!Бясна съм.Вече спрях да плача и бях в къщата си.Реших да потичам , за да се успокоя.
Облякох си спортния екип:

И едни къси сиви панталонки

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И едни къси сиви панталонки.И маратонките.
Вече бях навън , а сега накъде?
,,По-далеч от това място"
Каза гласчето в главата ми.

Бонус глава.Да се радвате...

Jet black heartWhere stories live. Discover now