Глт Кара:
*1 месец по-късно*
Леле!Мина месец...и вече не сме на училище.Е така де момчетата и ние момичетата.Но след втората седмица от училище се промениха многооо неща.И под много неща , разбирайте това.....
Люк започна да се напива и да се друса от време-на времеИ никой не знае защо.Дори Калъм.
Майкъл...ами той...оплеска нещата с Мейси.Тя го хвана да се чука с друго момиче , но той бе пиян.И то много пиян.
Аштън...той.Не знам.Просто се затвори в себе си.Стейси го бе ядосала за нещо и той я удари.Наложи се да ходи до спешното.Сигурно си викате ,,Е чак пък до спешното.Толкова ли силно може да удря Аш?".Проблема е там , че той е държал нещо остро и....просто ужас.Твърде много кръв за мен.
Стейси стой далеч от Аш.Макар че мрънкак как иска да е до него , но той е много ,, зает" .Просто се страхува да не я нарани и затова стои далеч от нея , но не осъзнава , че така я наранява повече.
Мейси.Оффф тя просто се тъпче , защото Майкъл е тъп!Той постоянно й звънни , но винаги вдига и чува само ,,Извинявай!.....Мейси аз бях пиян."Тя започваше да се размеква , но Майк реши , че трябва да се изцепи.....отново!Тя пак вдигна и го поздрави , а той каза ,, Хей поне ме поздрави.Виж аз просто...я помислих за теб и..да..".И отново сигурно се чудите и какво толкова.Проблема е там , че тя бе доста....ами...грозна!Тя се разстрой и просто го блокира , но НЕЕ той реши да НИ досажда като идва сяка вечер и пее на прозореца МИ.Винаги ги бъркаше.А Мейси бе в моята стая и му се присмиваше.
А сестра ми.Тя някак си се изгуби!Един ден каза , че ще замине за някакъв остров...така и стана , но не уточни кой.Ами ако Люк се друса и напива заради това?Ами ако са се скарали преди това?Защото тя си тръгна доста сърдита.Очите и бяха червени и не , не е пушила , а е плакала.Се пак сме сестри и знам кога е пушила и кога е плакала.
А аз и Калъм е....ние се променихме и то много!Цялата бях...в рани , синини, вс още незасъхнала кръв и какво ли не!Идеше ми да го УБИЯ!Хахахаххаха.Много съм добра , че чак пуснах нова глава.Но е пълна с ДрамА!Мисля да приключа тази книга....,но ще почна нова.Та тази ще има 30 глави и така...
Та за драмата.Дали Калъм е набил Кара ?Дали Аш ще погледне Стейси отново в очите?Дали Мейси ще прости на Майкъл?Но дали той ще спре да бъде идиот!Това ще разберете в следващата тъпа глава!.....Уооооу
С тези въпроси заприлича на турска сапунка😂😂😂😂😂🙄
YOU ARE READING
Jet black heart
FanfictionИсторията е с 5 Seconds of summer . (+ Brooklyn Beckham) ,,Ако умра , не плачи , погледни към небето и кажи...сбогом."-всички ме гледаха , а аз продължих с буца в гърлото.-,,с обич Кара.За моят Калъм.А до колкото Люк , Дженифър е добре.".......